AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Hvor viktig er dette for dere? Jeg er gutt, og tenner ekstremt på å slikke i fantasiene mine. Men ved reell sex blir jeg litt mer reservert Anonymous poster hash: 7bc7e...7ab
sweg Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Ja! Ikke hver gang vi har sex, men ihvertfall regelmessig. Eksen min gadd aldri, og det ødela mye av sexlivet mitt. 4
sol87 Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 Ikke slik at det er avgjørende for et forhold, men jeg synes det er litt viktig.
Tibbie Skrevet 4. juni 2015 #5 Skrevet 4. juni 2015 Nja, ikke kjempeviktig. Kanskje om man er vandt til det, og plutselig får en kjæreste som ikke gjør det. Kan skjønne at det er en stor nedtur, men for meg går det fint uten
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #6 Skrevet 4. juni 2015 For meg personlig er det ikke så viktig. Jeg har blitt slikket av både de som kan det og ikke kan det, det er så klart veldig deilig men jeg liker best vanlig sex og å gi blowjob fremfor slikking. Sier ofte nei takk, men noen ganger er det gøy å få all oppmerksomheten en stund. Blir mest tent av å bli fingret mens mannen ligger ved siden av meg og ser på meg!! Anonymous poster hash: bbc83...ce5
mijaa Skrevet 4. juni 2015 #7 Skrevet 4. juni 2015 Jeg synes det er veldig viktig. Kanskje særlig siden kjæresten både spør og maser om, og får, bj ganske ofte. Vil "ha noe igjen" for det, på en måte, så jeg synes det ideelle er ca 50-50 fordeling av å gi og motta. 5
Gjest O.G. Skrevet 4. juni 2015 #8 Skrevet 4. juni 2015 Så lenge de ikke selv maser om å få oralsex så går det greit at fyrer ikke sleiker.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #9 Skrevet 4. juni 2015 Trenger ikke det for min del, kommer ikke av det fordi det blir for mykt. Anonymous poster hash: 16a6a...c65
Lady Stardust Skrevet 4. juni 2015 #11 Skrevet 4. juni 2015 Jeg er ikke noe fan av å bli slikket. Foretrekker hender og/eller pikk fremfor tunge. (Kan nyte det en sjelden gang, dersom fyren er dreven, men det er absolutt ikke noe tap å gå uten). 1
Gjest AnonGangerTo Skrevet 4. juni 2015 #12 Skrevet 4. juni 2015 Viktig for meg. Kjæresten min får toppkarakter på den delen, i tillegg til de andre delene. Snakk om å være heldig!
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #14 Skrevet 4. juni 2015 Hvor viktig er dette for dere? Jeg er gutt, og tenner ekstremt på å slikke i fantasiene mine. Men ved reell sex blir jeg litt mer reservert Anonymous poster hash: 7bc7e...7ab Veldig viktig. Dealbreaker. Anonymous poster hash: 815cd...833 4
FantasDick Skrevet 4. juni 2015 #15 Skrevet 4. juni 2015 Viktig. Trenger ikke gjøre det så himla ofte, men det er dritsexy når han kryper ned fordi han har lyst - dessuten er det jævlig deilig! 4
Gjest Caress Skrevet 4. juni 2015 #16 Skrevet 4. juni 2015 Viktig. Og ikke bare slikkinga i seg selv, men at han faktisk gjør det fordi han liker det selv også, tar initiativ og eksperimenterer litt. 4
Gjest AnonGangerTo Skrevet 4. juni 2015 #17 Skrevet 4. juni 2015 Viktig. Og ikke bare slikkinga i seg selv, men at han faktisk gjør det fordi han liker det selv også, tar initiativ og eksperimenterer litt. Så enig! Vinn-vinn situasjon!
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #18 Skrevet 4. juni 2015 Det er essensielt. Et sexliv uten gjensidig oralsex er bortkastet tid.Anonymous poster hash: 0fe16...4f5 3
Midnanne Skrevet 4. juni 2015 #19 Skrevet 4. juni 2015 Viktig nå, mest fordi jeg er så heldig å ha en kjæreste som både vil det, og vet aaakkurat hvordan han skal gjøre det Har kanskje blitt 'bortkjemt', da det ikke var viktig for meg tidligere når jeg var sammen med en ego-kar. Jeg synes nå man skal gi og ta i et forhold, også i senga, og nytelsen skal være for begge to:) 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #20 Skrevet 4. juni 2015 Det er essensielt. Et sexliv uten gjensidig oralsex er bortkastet tid.Anonymous poster hash: 0fe16...4f5 Enig. Livet er for kort til å være i et oralsexløst forhold. Anonymous poster hash: 815cd...833 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå