Neutral90 Skrevet 4. juni 2015 #1 Del Skrevet 4. juni 2015 Hei, koster det noe å få takst på skade fra et verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neidu!! Skrevet 4. juni 2015 #2 Del Skrevet 4. juni 2015 (endret) Ja som regel. De trenger jo betaling for å kunne drive de og. Du betaler timebetaling. Endret 4. juni 2015 av Neidu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 4. juni 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juni 2015 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #4 Del Skrevet 4. juni 2015 Har akkurat hatt takst på en skade og betalte ingenting for det.Anonymous poster hash: c1d95...35f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #5 Del Skrevet 4. juni 2015 Hei, koster det noe å få takst på skade fra et verksted? Nei, skadetakst har jeg aldri betalt noe for hos min gamle merkeforhandlers verksted. Men værobs på et det er prisforskjell dersom du selv skal betale foren skade og dersom det er forsikringen din som skal betale for skadeutbedring. Anonymous poster hash: 6d8be...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmilyR Skrevet 4. juni 2015 #6 Del Skrevet 4. juni 2015 Jeg betalte ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #7 Del Skrevet 4. juni 2015 Jeg dro til et bilskadesenter og betalte ikke noe for taksten. I mitt tilfelle var det ikke min feil (jeg ble rygget på), så det var forsikringsselskapet til den andre parten som punget ut for reparasjonen. Jeg valgte liksågodt å fikse skaden hos bilskadesenteret, og det er jo selvfølgelig det de håper på når de tilbyr gratis takst. Anonymous poster hash: 914e9...0ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 5. juni 2015 #8 Del Skrevet 5. juni 2015 Snakk med forsikringsselskapet ditt og hør hvem de evt benytter. Da skal du normalt sett ikke betale noe da det blir en sak med forsikringsselskapet ditt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #9 Del Skrevet 5. juni 2015 ok takk alle mann, skal ringe med f.selskap og høre Fikk tilbus på 1600 + moms for takst, syns det var litt stivt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmilyR Skrevet 5. juni 2015 #10 Del Skrevet 5. juni 2015 Hvor i landet bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå