Gå til innhold

Usikker, ny ansatt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For litt over en uke siden signerte jeg en kontrakt for å jobbe i en kiosk, først og fremst for sommeren, men også videre som ekstrahjelp ved siden av skolen. Jeg er 20 år. 

 

Da jeg snakket med sjefen sa jeg at jeg kan være fleksibel ang. ferie i sommer, da jeg ikke skal på noen lang reise, kun litt rundt om i Norge + en tur til Stockholm. I tiden etterpå har vi kommunisert litt over sms, og jeg har sagt spesifikke dager jeg ønsker fri (fordi hun spurte om det). Jeg har allerede spurt to-tre ganger om når vaktlistene for sommeren kommer, og da svarer hun at hun ikke har den klar før alle har levert ferieønsker, men at hun jobber med planen. 

 

Nå er jeg veldig interessert i å vite hvilke dager jeg skal jobbe i sommer. Aner jo ikke om jeg skal jonne én dag i uka, eller om det blir hver dag. Synes det er greit å vite med tanke på hvor mye penger jeg kommer til å tjene, og i tillegg vil jeg begynne å planlegge når jeg kan reise hvor (handler jo om å gi beskjed til de jeg skal besøke osv.). 

 

Har veldig lyst til å spørre sjefen igjen om når planen for sommeren kommer, men vet ikke om jeg burde smøre meg med tålmodighet? Er redd for at hun skal synes jeg maser, men jeg synes strengt tatt at vi burde få planen for sommeren snart. 

 

Råd?? :) 



Anonymous poster hash: bc666...318
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...