AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 En mann i Boston hadde tenkte til å halshugge Pamela Geller, som er en islamkritisk blogger fra USA. Så bestemte han seg for å angripe politimenn først. Da ble han drept. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/usa/cnn-drept-terrormistenkt-planla-aa-halshugge-islamkritisk-blogger/a/23464238/ Det er synd at det skal være sånn. Man bør få tegne hva man vil og man bør få kritisere hva man vil. Det er dessverre altfor mange muslimer som ikke er tilhengere av ytringsfrieten. Pamelas Facebook her. https://www.facebook.com/pamelageller Anonymous poster hash: 9c056...55b 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Dette er dessverre ikke noe enestående tilfelle. Kurt Westergaard har blitt truet på livet i fleire år, og forsøkt drept mange ganger. Salman Rushdie måtte gå under jorden, på grunn av en roman han skrev. Han lever fremdeles i livsfare, og det finnes mennesker som ville tatt kverken på ham hvis dem fikk muligheten til det. Theo van Gogh ble drept med kniv på åpen gate. Si at dette er fredens religion, ellers blir man drept.. Anonymous poster hash: cd890...bc8 2
Snof Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 At folk måtte gå under jorden for sine meninger er en relativ ny ting i vesten, iallefall i det omfanget vi ser idag. Man får assosiasjoner til totalitære diktatur og lignende. I så måte er det utrolig viktig å gå i forsvar for ytringsfriheten, en verdi vi til tider har tatt for gitt. 3
Gjest Castielz Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 Sånt vil blir mer og mer vanlig, jo flere tilhengere av "fredens religon" vi importerer til vesten. Gjør min Islamkritikk meg til en rasist, ok, da er jeg rasist og stolt!
Nelsonmandela Skrevet 4. juni 2015 #5 Skrevet 4. juni 2015 Dessverre er det for mange ekstremister som ikke er tilhenger av ytringsfriheten, intet nytt under sola.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå