Gå til innhold

Lillehammer - Arendal

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Reiser på ferie til Arendal i sommer. Har med en 3- åring og har derfor bestemt oss for å bruke god tid og overnatte på veien. Helst hotell.

Så, hvor burde vi stoppe?

Tønsberg, Sandefjord og Larvik ligger jo omtrent halveis ser jeg på kartet. Hvor er det finest? Et Bra hotell?

Gjerne om et av stedene har badeland eller noe gøy å gjøre for en 3 -åring når vi kommer fram.

Eventuelt andre steder på veien?

Tar ca 6 timer å kjøre og tenker å stoppe omtrent halveis. Men dette er ikke noe vi må. Kan godt kjøre litt lenger/kortere.

Men helst ikke så veldig mye kortere enn halvveis

Forslag tas imot med stor takk:)

Anonymous poster hash: 0a43e...5de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reiser på ferie til Arendal i sommer. Har med en 3- åring og har derfor bestemt oss for å bruke god tid og overnatte på veien. Helst hotell.

Så, hvor burde vi stoppe?

Tønsberg, Sandefjord og Larvik ligger jo omtrent halveis ser jeg på kartet. Hvor er det finest? Et Bra hotell?

Gjerne om et av stedene har badeland eller noe gøy å gjøre for en 3 -åring når vi kommer fram.

Eventuelt andre steder på veien?

Tar ca 6 timer å kjøre og tenker å stoppe omtrent halveis. Men dette er ikke noe vi må. Kan godt kjøre litt lenger/kortere.

Men helst ikke så veldig mye kortere enn halvveis

Forslag tas imot med stor takk:)

Anonymous poster hash: 0a43e...5de

Du har et stort badeland ved Marienlyst bad I Drammen, dog ikke akkurat halvveis. Du har og et badeland I Langesund, men ikke I nærheten så stort og fint som Drammen. Ellers vil jeg si at jeg synes Tønsberg er den kosligste av byene I Vestfold. (Har dog ikke vært I Larvik). Men har ingen hotellerfaring å dele.

Hvis dere har anledning til å ta en omvei så vil jeg tro at Bø Sommerland vil være midt I blinken for dere. Dog er Bø I Telemark en smule omvei for dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...