Gå til innhold

SOMMERKROPPEN 2015


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle fininger!

Nå nærmer sommeren seg og det er kanskje flere enn meg som gjerne skulle gått ned noen kg? Er dere med på å motivere hverandre gjennom det?

Jeg starter

Høyde: 170

Vekt: 72

Mål: 7 kg

Resultat: -

Vil påpeke at det garantert ikke er alle som trenger det. Og at jeg håper de som blir gjør det på en sunn måte, da helsen er det aller viktigte!

Anonymous poster hash: c32e8...676

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

170 cm

53 kg

Mål: 58 kg

Anonymous poster hash: 98fde...5d4

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mulig dette kommer som julekvelden på kjerringa, men sommeren er her :)



Anonymous poster hash: 1d6d4...815
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Mitt mål blir nokk heller egentlig neste sommer, men målet mitt til jeg starter på ferie 1. juli er: -7 kg

Høyde: 178

Start: 102

Mål: 42(60)

Delmål: 7 (95)

Endret av Bondenisse
AnonymBruker
Skrevet

170 cm

53 kg

Mål: 58 kg

Anonymous poster hash: 98fde...5d4

Morsomt, er 170 og har veid 53 i 10 år. Nå som gravid har jeg endelig gått opp litt og planen er å holde meg på 58 kg etter fødsel.

Anonymous poster hash: 1d3df...c20

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

 

Mulig dette kommer som julekvelden på kjerringa, men sommeren er her :)

Anonymous poster hash: 1d6d4...815

 

 

Ikke i Bergen

Anonymous poster hash: 0acf6...9b8

AnonymBruker
Skrevet

Mulig dette kommer som julekvelden på kjerringa, men sommeren er her :)Anonymous poster hash: 1d6d4...815

Hehe, ikke for meg :P For meg starter sommeren når jeg skal på ferie; midten av juli :)

Anonymous poster hash: c32e8...676

AnonymBruker
Skrevet

Mitt mål blir nokk heller egentlig neste sommer, men målet mitt til jeg starter på ferie 1. juli er: -7 kg

Høyde: 178

Start: 102

Mål: 42(60)

Delmål: 7 (95)

Dette skal vi klare :D vi har nesten en hel måned på oss! Hvilke endringer tenker du å gjøre?

Anonymous poster hash: c32e8...676

  • Liker 1
Skrevet

Dette skal vi klare :D vi har nesten en hel måned på oss! Hvilke endringer tenker du å gjøre?

Anonymous poster hash: c32e8...676

Tenker å skjerpe meg mye på kost og aktivitet, som student har det blitt mye stillesitting og trøstesjokolade de siste ukene. Men nå er det sommer, så tenker å være mye ute i bevegelse og heller nyte masse bær og andre sunne sommerting :)

 

Hva er planen din? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er med!

 

Ønsker fortrinnsvis å få en smalere midje. Målte meg i dag; på det største (5 cm under navlen) er jeg 80 cm og rundt navlen 74 cm. Riktignok oppblåst pga mensen men dog.

 

Jeg trener allerede, men kostholdet mitt er ikke så bra, så det må jeg forsøke å endre på.



Anonymous poster hash: e07f8...8d4
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Er det ikke litt sent å begynne å jobbe for sommerkroppen først nå?

AnonymBruker
Skrevet

høyde: 175 cm

vekt: 65 kg

mål: 59 kg

resultat - 



Anonymous poster hash: bf4cc...e1f
AnonymBruker
Skrevet

Tenker å skjerpe meg mye på kost og aktivitet, som student har det blitt mye stillesitting og trøstesjokolade de siste ukene. Men nå er det sommer, så tenker å være mye ute i bevegelse og heller nyte masse bær og andre sunne sommerting :)

 

Hva er planen din? :)

Skal prøve å få lagd meg noe smoothie :D Skal på løpetur med bikkja imorgen og :P Jeg må jobbe med motivasjonen. Har flere ganger klart å gå ned mye og vært ganske målet, men sabotert meg selv hver gang:/ Må slutte med det!

Anonymous poster hash: c32e8...676

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke litt sent å begynne å jobbe for sommerkroppen først nå?

Skal man ned noen få kg synes jeg ikke det er for sent, nei :)

Anonymous poster hash: c32e8...676

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det med folk? :D Noen som merker noen forandring?

Anonymous poster hash: c32e8...676

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...