Gå til innhold

Et lite tips til dere som skal ha eksamen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i dag fått litt motivasjon av læreren min. Dette er link til min egen blogg, på ingen måte en reklame for den, men om du vil ta en titt så har jeg skrevet litt om hvordan skallen fungerer. 

 

Sikkert gammelt nytt for mange, men for de som ikke er klar over det kan det være litt interessant lesning =) 

 

www.skriveverdenen.blogg.no (korny navn, jeg vet) 

 

 



Anonymous poster hash: fa962...e0b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På hvilken måte mener du at dette ikke er reklame for din egen blogg? 



Anonymous poster hash: bfd67...bcd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet tips før muntlig eksamen, er å ta seg noen minutter alene før du skal inn hvor du forteller deg selv at du er best, kommer til å naile det og sånne ting. Husker ikke hvor jeg leste det, men noen hadde gjort en undersøkelse hvor den ene gruppen fikk beskjed om å gjøre som jeg beskrev, mens den andre ikke skulle gjøre noe spesielt, og de som gjorde det jeg beskrev gjorde det betraktelig bedre. Hjernen er kanskje smart, men den er også ganske lettlurt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet tips før muntlig eksamen, er å ta seg noen minutter alene før du skal inn hvor du forteller deg selv at du er best, kommer til å naile det og sånne ting. Husker ikke hvor jeg leste det, men noen hadde gjort en undersøkelse hvor den ene gruppen fikk beskjed om å gjøre som jeg beskrev, mens den andre ikke skulle gjøre noe spesielt, og de som gjorde det jeg beskrev gjorde det betraktelig bedre. Hjernen er kanskje smart, men den er også ganske lettlurt :)

Ja, dette har jeg også lest en eller annen plass. Sikkert den samme undersøkelsen! Det er litt morsomt, og det virker så dumt å holde på med dette før man skal gjøre noe SÅ viktig. Men det er virkelig verdt et forsøk  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste tipset er å tenke følgende:

 

"Det er ikke vits å gjøre feil."



Anonymous poster hash: 5fb60...611
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

På hvilken måte mener du at dette ikke er reklame for din egen blogg? 

Anonymous poster hash: bfd67...bcd

 

Det er jo fritt valg om vedkommende som leser denne tråde vil gå inn på den eller ikke? Det er ikke noe som blir prakket på noen, kommer ikke opp som pop up elle reklame på siden. Sååå. Men det kommer vel an på øyet som ser :-) Hyggelig med besøk er det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...