AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Jeg vil endre synet mitt på sex. Jeg har aldri sett på sex som noe spesielt. Det er godt, men ikke noe mer enn det. Jeg bryr meg ikke spesielt mye om hvilken person det er, bare det er en jeg har interesse for. Jeg tror det er grunner til at jeg er slik. Jeg vokste opp med forelder som var utro gjennom hele oppveksten. Jeg kan ikke regne hvor mange ganger. Og jeg ble dradd inn i det hele tiden, og til slutt var det en "normal" ting for meg. Jeg brydde meg ikke lengre, og det pågikk i hele barndommen min. Jeg så min mor ble mishandlet av kjærester, og jeg har sett mye rart som gjør til at jeg ikke kan helt skjønne meg på alt rundt forhold, og jeg har ikke mye respekt for gutter igjen helt ærlig. Jeg husker jeg også ble misbrukt seksuelt av min første kjæreste som var mye gamlere enn meg. Det er ikke noe som går innpå meg nå. Men jeg tror det er flere ting som spiller inn når det kommer på synet mitt på sex. Den neste jeg ble sammen med var jeg sammen med en god stund, og vi hadde det bra sammen. Men sexen var ikke annerledes syntes jeg ikke. Jeg har så lyst til å endre på dette, men vet ikke hvordan. Anonymous poster hash: 3ea70...5ca
cornflake_girl Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 Trenger egentlig sex være så mye mer enn at det er godt, da? 4
mijaa Skrevet 3. juni 2015 #3 Skrevet 3. juni 2015 Jeg var også sånn at jeg ikke brydde meg så mye om hvem det var, så lenge jeg hadde interesse for vedkommende, og ikke syntes jeg sex var noe spesielt godt, gøy osv heller. For min del skyldtes det at sexen jeg hadde var helt feil; ofte minimalt med forspill, og kun på mannens premisser. Det ble ikke lagt noen sekunders innsats i å få meg til å komme engang. Og jeg tenkte jo at det skulle være sånn! Over alt leste jeg artikkel på artikkel om at kvinnen må ta ansvar for egen orgasme. Nå i dag så tenker jeg; "men mannen tar jo ikke ansvar for sin egen, så hvorfor i helvete skal jeg det?" og har nesten lagt ned krav om at jeg skal komme minst en gang, og helst før noe penetrering skjer. Om det ikke skjer, så er det bye-bye temmelig fort. Så for min del har løsningen vært å innse at jeg ikke bare er et objekt for mannens nytelse, jeg fortjener søren meg nytelse jeg også! Stå på krava, osv. Haha. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #4 Skrevet 3. juni 2015 Jeg var også sånn at jeg ikke brydde meg så mye om hvem det var, så lenge jeg hadde interesse for vedkommende, og ikke syntes jeg sex var noe spesielt godt, gøy osv heller. For min del skyldtes det at sexen jeg hadde var helt feil; ofte minimalt med forspill, og kun på mannens premisser. Det ble ikke lagt noen sekunders innsats i å få meg til å komme engang. Og jeg tenkte jo at det skulle være sånn! Over alt leste jeg artikkel på artikkel om at kvinnen må ta ansvar for egen orgasme. Nå i dag så tenker jeg; "men mannen tar jo ikke ansvar for sin egen, så hvorfor i helvete skal jeg det?" og har nesten lagt ned krav om at jeg skal komme minst en gang, og helst før noe penetrering skjer. Om det ikke skjer, så er det bye-bye temmelig fort. Så for min del har løsningen vært å innse at jeg ikke bare er et objekt for mannens nytelse, jeg fortjener søren meg nytelse jeg også! Stå på krava, osv. Haha. Mannen tar jo ansvar for egen nytelse når hun bruker dere som tømmestasjon?? Skjønte ikke den.. Deres orgasme får dere fikse selv, siden vi ikke har noe problem med å komme. Anonymous poster hash: 1a600...6ae
mijaa Skrevet 3. juni 2015 #5 Skrevet 3. juni 2015 (endret) Mannen tar jo ansvar for egen nytelse når hun bruker dere som tømmestasjon?? Skjønte ikke den.. Deres orgasme får dere fikse selv, siden vi ikke har noe problem med å komme.Anonymous poster hash: 1a600...6ae For meg er ikke det å ta ansvar for sin egen orgasme, de "bruker" jo oss. Hah, ja, tipper du hadde vært storfornøyd med den ordningen om det var du som ikke kom! Med den holdningen regner jeg med at du aldri forventer eller krever å få noe oppmerksomhet/nytelse utenom ren penetrering selv? For det kan du jo faktisk fikse på egen hånd, i like stor grad som en kvinne kan. Endret 3. juni 2015 av mijaa 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #6 Skrevet 4. juni 2015 Trenger egentlig sex være så mye mer enn at det er godt, da? Sant det du skriver der:) Problemet er bare det at jeg skulle ønske jeg så på som sex som noe spesielt, noe man gjør med den man er forelsket i bare. Jeg synes ikke det er galt i å rote rundt med flere å andre som gjør det. Problemet er vell det at jeg i en ung alder, og lenge opplevde min far som var utro gang på gang, jeg har ikke noe godt forhold med far, og mennene mine mor var med mishandlet henne, også foran mine øyne. Så jeg tror jeg har et litt annet syn på menn en mange andre tenårings jenter der ute.. Anonymous poster hash: 3ea70...5ca
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #7 Skrevet 4. juni 2015 Mannen tar jo ansvar for egen nytelse når hun bruker dere som tømmestasjon?? Skjønte ikke den.. Deres orgasme får dere fikse selv, siden vi ikke har noe problem med å komme.Anonymous poster hash: 1a600...6ae Poenget er at de fleste voksne kvinner ikke stiller opp som tømmestasjon, uten å få noe igjen for det. Så da får du sitte der aleine og ta ansvar sammen med høyrehånda di. Anonymous poster hash: 15fcd...a32 1
Cowboy Lotte Skrevet 4. juni 2015 #8 Skrevet 4. juni 2015 Sex bør være noe en gjør for å vise gud at vi aksepterer at samleie er en fin ting mellom mann og kvinne.
Gjest norah Skrevet 4. juni 2015 #9 Skrevet 4. juni 2015 Sex bør være noe en gjør for å vise gud at vi aksepterer at samleie er en fin ting mellom mann og kvinne. Hva feiler det de sosiale antennene dine? Alle har skjønt du har lagd en trollebruker hvor du noe mindre vellykket forsøker å være morsom. Det egner seg ikke i en tråd hvor noen stiller et oppriktig spørsmål basert på vanskelige opplevelser og seksuelt misbruk. Skaff deg litt evne til å bruke humor i en passende kontekst. 1
Cowboy Lotte Skrevet 4. juni 2015 #10 Skrevet 4. juni 2015 Hva feiler det de sosiale antennene dine? Alle har skjønt du har lagd en trollebruker hvor du noe mindre vellykket forsøker å være morsom. Det egner seg ikke i en tråd hvor noen stiller et oppriktig spørsmål basert på vanskelige opplevelser og seksuelt misbruk. Skaff deg litt evne til å bruke humor i en passende kontekst. Jeg leste kun overskriften, og svarte bare på spørsmålet. Håper ingen ble såret.
frk91 Skrevet 4. juni 2015 #11 Skrevet 4. juni 2015 Jeg var også sånn at jeg ikke brydde meg så mye om hvem det var, så lenge jeg hadde interesse for vedkommende, og ikke syntes jeg sex var noe spesielt godt, gøy osv heller. For min del skyldtes det at sexen jeg hadde var helt feil; ofte minimalt med forspill, og kun på mannens premisser. Det ble ikke lagt noen sekunders innsats i å få meg til å komme engang. Og jeg tenkte jo at det skulle være sånn! Over alt leste jeg artikkel på artikkel om at kvinnen må ta ansvar for egen orgasme. Nå i dag så tenker jeg; "men mannen tar jo ikke ansvar for sin egen, så hvorfor i helvete skal jeg det?" og har nesten lagt ned krav om at jeg skal komme minst en gang, og helst før noe penetrering skjer. Om det ikke skjer, så er det bye-bye temmelig fort. Så for min del har løsningen vært å innse at jeg ikke bare er et objekt for mannens nytelse, jeg fortjener søren meg nytelse jeg også! Stå på krava, osv. Haha. Signerer denne. Jeg brydde meg lite om hvem jeg hadde sex med, syntes heller ikke det var spesielt godt men brukte det heller som et middel for å få kos og komplimenter. Dette forandret seg når jeg møtte en fyr som brydde seg om forspill og ikke syntes sexen var fullkommen om jeg ikke hadde fått orgasme. Nå elsker jeg sex, det er så intimt og koselig og jeg føler meg "hel" med kjæresten min når vi har sex
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #12 Skrevet 4. juni 2015 Signerer denne. Jeg brydde meg lite om hvem jeg hadde sex med, syntes heller ikke det var spesielt godt men brukte det heller som et middel for å få kos og komplimenter. Dette forandret seg når jeg møtte en fyr som brydde seg om forspill og ikke syntes sexen var fullkommen om jeg ikke hadde fått orgasme. Nå elsker jeg sex, det er så intimt og koselig og jeg føler meg "hel" med kjæresten min når vi har sex Veldig fint å høre det Jeg blir provosert av folk som kaller meg løs begrunn av at enkelte mener spesielt jenter skal holde seg til typen sin bare. Jeg skulle ønske jeg hadde et annet syn på dette med sex, men slik er det ikke. Jeg kan ikke noe for det. Jeg synes det er mye bedre med sex med forskjellige gutter, jeg synes det er kjedelig med den samme. Og sex i forhold er noe av det kjedeligste jeg vet. Og det er det jeg vil endre på.. Jeg har ikke vokst opp i en familie der mor å far er lykkelig gift. Jeg har bare sett alt min far har gjort mot de han har vært sammen med og mennene som mishandlet min mor som jeg har skrevet over. Når jeg tenker på forhold nå også så tenker jeg ikke å finne meg en jeg vil være sammen med for alltid. Men en jeg bare kan ha det fint med så lenge det varer. Jeg blir bare provosert av folk egentlig, det er greia. Fordi ting skal være slik og slik, når jeg har vokst opp helt annerledes enn slik som noen mener det skal være. Men samtidig så vil jeg prøve å gjøre noe med dette. Anonymous poster hash: 3ea70...5ca
Gjest norah Skrevet 4. juni 2015 #13 Skrevet 4. juni 2015 Forøvrig tror jeg ikke du har et spesielt syn på sex, jeg tipper du bare har vært borti menn/gutter som ikke har spesielt gode egenskaper seksuelt. Jeg har hatt sex med noen sånne, og det var ikke kjipt- men virkelig heller ikke noe jeg tenkte at var spesielt eller minneverdig. Istedetfor å konsentrere deg om at du må forandre syn på noe så bør du heller finne ut av dine preferanser, og velge noen som er litt samstemte på dem.
Gjest norah Skrevet 4. juni 2015 #14 Skrevet 4. juni 2015 (endret) Veldig fint å høre det Jeg blir provosert av folk som kaller meg løs begrunn av at enkelte mener spesielt jenter skal holde seg til typen sin bare. Jeg skulle ønske jeg hadde et annet syn på dette med sex, men slik er det ikke. Jeg kan ikke noe for det. Jeg synes det er mye bedre med sex med forskjellige gutter, jeg synes det er kjedelig med den samme. Og sex i forhold er noe av det kjedeligste jeg vet. Og det er det jeg vil endre på.. Jeg har ikke vokst opp i en familie der mor å far er lykkelig gift. Jeg har bare sett alt min far har gjort mot de han har vært sammen med og mennene som mishandlet min mor som jeg har skrevet over. Når jeg tenker på forhold nå også så tenker jeg ikke å finne meg en jeg vil være sammen med for alltid. Men en jeg bare kan ha det fint med så lenge det varer. Jeg blir bare provosert av folk egentlig, det er greia. Fordi ting skal være slik og slik, når jeg har vokst opp helt annerledes enn slik som noen mener det skal være. Men samtidig så vil jeg prøve å gjøre noe med dette.Anonymous poster hash: 3ea70...5ca Jeg skjønner ikke helt forklaringen din her. Er du på jakt etter å finne mer mening i sex? Eller ønsker du bekreftelse på at din nåværende situasjon er OK? Og hvorfor er det viktig for deg med forskjellige- handler det om at den du var i forhold med ikke var helt etter din smak seksuelt, eller at du liker jevnlig bekreftelse?(altså flere). At din oppvekst skal ha så ekstrem innvirkning vet jeg ikke helt- det kan være. En vanlig reaksjon etter voldtekt eller overgrep er jo at man enten lukker seg selv veldig seksuelt, eller helt omvendt; blir grenseløs. Ingen av delene er sunt. Jeg kjenner mange som er fornøyde med å ha et fritt syn på sex, men jeg har faktisk tilgode å møte voksne mennesker som er fornøyde med å ha hatt veldig mange partnere. Årsaken var at de gjerne innså at det lå for mange andre motiver bak, hvor grader av grenseløst ble et enkelt svar(enten via mange og/eller gå med på og ta initiativ til ting selv om man egentlig ikke har oppriktig lyst). Det er noe med å reflektere litt over hva du selv ønsker og kan stå for i lengden før en enten hiver klærne grenseløst av eller nekter slippe noen innpå seg. Det er ikke sånn at man enten ligger med alt eller ingen- det finnes mange nyanser innimellom der selv om det virker fjernt for noen. Endret 4. juni 2015 av norah
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #15 Skrevet 4. juni 2015 Jeg vil endre synet mitt på sex.Jeg har aldri sett på sex som noe spesielt. Det er godt, men ikke noe mer enn det.Jeg bryr meg ikke spesielt mye om hvilken person det er, bare det er en jeg har interesse for. Jeg tror det er grunner til at jeg er slik. Jeg vokste opp med forelder som var utro gjennom hele oppveksten. Jeg kan ikke regne hvor mange ganger. Og jeg ble dradd inn i det hele tiden, og til slutt var det en "normal" ting for meg. Jeg brydde meg ikke lengre, og det pågikk i hele barndommen min.Jeg så min mor ble mishandlet av kjærester, og jeg har sett mye rart som gjør til at jeg ikke kan helt skjønne meg på alt rundt forhold, og jeg har ikke mye respekt for gutter igjen helt ærlig.Jeg husker jeg også ble misbrukt seksuelt av min første kjæreste som var mye gamlere enn meg.Det er ikke noe som går innpå meg nå. Men jeg tror det er flere ting som spiller inn når det kommer på synet mitt på sex. Den neste jeg ble sammen med var jeg sammen med en god stund, og vi hadde det bra sammen. Men sexen var ikke annerledes syntes jeg ikke. Jeg har så lyst til å endre på dette, men vet ikke hvordan. Anonymous poster hash: 3ea70...5ca Jeg håper du med din historie at du har en samtale med en terapeut. Det er mye du nevner som gir at en som leser får inntrykk av at du opplever lite glede, at du er anhedon. Dine flate følelser og likegyldighet ovenfor andre er ikke sunt i et forhold da de kan være forsterkere for din livsopplevelse. Jeg håper det beste for deg, du har mulighet til å få oppleve noe flott hvis du gir mitt råd et seriøst forsøk.Anonymous poster hash: 9c763...88e
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #16 Skrevet 4. juni 2015 For meg er ikke det å ta ansvar for sin egen orgasme, de "bruker" jo oss. Hah, ja, tipper du hadde vært storfornøyd med den ordningen om det var du som ikke kom! Med den holdningen regner jeg med at du aldri forventer eller krever å få noe oppmerksomhet/nytelse utenom ren penetrering selv? For det kan du jo faktisk fikse på egen hånd, i like stor grad som en kvinne kan. Trenger ingen annen form for stimuli nei. Trenger ikke å ta på den for at den skal bli stiv. Det blir den automatisk. Så får dere selv gjøre dere klar.Anonymous poster hash: 1a600...6ae
Hjertefisk Skrevet 4. juni 2015 #17 Skrevet 4. juni 2015 Hvorfor er sex i forhold det kjedeligste du vet? Jeg synes det er BEST! Du er sammen med noen man er trygg på, som du kan snakke med og leke med. Som vet hva du liker og hvilke knapper han skal trykke på. Dere kan reise på ferie og ha spontansex i bilen, stranda, i et tjern. Sende hverandre sexy bilder, kjøpe undertøy til hverandre. Eller leketøy. Også ligge i senga og pjuske på hverandre etterpå.... det er fint. Jeg forbinder seg med lek, flørting og kjærlighet. Og det er noe av det beste jeg vet å dele med kjæresten min. Kan være du har blitt oppvokst i et miljø der sex er noe du forbinder med noe negativt og kjærlighetsløst? Hva om du glemmer at det er *sex* du holder på med - og heller fokusere på hva dere kan gjøre nakne i senga som får deg til å le? Kile hverandre, tease, skryte, le i lag? Kanskje du finner ei ny positiv side til sex-akten? 1
Gjest AnonGangerTo Skrevet 4. juni 2015 #18 Skrevet 4. juni 2015 Hvorfor er sex i forhold det kjedeligste du vet? Jeg synes det er BEST! Du er sammen med noen man er trygg på, som du kan snakke med og leke med. Som vet hva du liker og hvilke knapper han skal trykke på. Dere kan reise på ferie og ha spontansex i bilen, stranda, i et tjern. Sende hverandre sexy bilder, kjøpe undertøy til hverandre. Eller leketøy. Også ligge i senga og pjuske på hverandre etterpå.... det er fint. Jeg forbinder seg med lek, flørting og kjærlighet. Og det er noe av det beste jeg vet å dele med kjæresten min. Hva om du glemmer at det er *sex* du holder på med - og heller fokusere på hva dere kan gjøre nakne i senga som får deg til å le? Kile hverandre, tease, skryte, le i lag? Kanskje du finner ei ny positiv side til sex-akten? Jeg kunne ikke sagt det bedre!
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #19 Skrevet 4. juni 2015 Da jeg var yngre, sånn rundt 10 år, så begynte fascinasjonen min for sex, haha. Jeg gledet meg skikkelig til den dagen jeg skulle ha det for første gang, og jeg håpte på å miste jomfrudommen min så fort jeg fikk meg en kjæreste. Så ble jeg eldre (14 år), og ble sendt på en slags sommerleir som var religiøs, og der hadde jeg lange samtaler med folk rundt 20 år at sex kom til å ødelegge sjansene for eksteskap og alle forhold i fremtiden, og at Gud kom til å se ned på meg og slikt. Jeg trodde jo på Gud på den tiden, og jeg ble ekstremt fortvilet og bestemte meg for at jeg ikke kom til å få kjæreste de neste årene uansett, så jeg lot det ligge. Så kom den dagen da. Jeg var 16 år og fikk meg plutselig en kjæreste. Hadde vi sex? Nope, for jeg var så redd pga. alt det religiøse tullet jeg hadde fått høre. En dag jeg var 17, så klinte jeg og kjæresten min i flere timer, og etterhvert så endte det med at jeg runket han og han fingret meg. Jeg følte meg som tidenes synder, men det var jo det vi hadde av sex i forholdet. Det funket jo greit, vi var sammen i nesten ett år. Årene gikk og jeg synes det var kjempesynd at synet mitt på sex hadde blitt så komplisert. Noe jeg gledet meg til i alle år, og jeg så for meg det kom til å være kult. Det hele fascinerte meg enda, og jeg følte meg aldri religiøs på noen måter lenger. Jeg følte meg hjernevasket, og jeg følte jeg rett og slett fortvilet. Jeg gråt og gråt, og jeg hadde så dårlig samvittighet for eksen min som aldri fikk ha seg med meg fordi jeg var så hjernevasket og dobbeltmoralsk. Så ble jeg 20 år og den eneste i vennegjengen som ikke hadde hatt sex. Jeg brydde meg ikke så mye om at jeg var jomfru, men jeg var jo fortsatt ekstremt fascinert. Så jeg kuttet alle mine bånd til det religiøse samfundet, fikk en romanse med eksen min igjen og hadde meg. Sexen var skuffende, men den slutter aldri å fascinere. Så lå jeg med en til nå som det ble slutt med meg og eksen igjen, og han mente at vi var alt for forskjellige i senga... Så jeg har tydeligvis mye å lære, men merker dette ga min seksualitet en knekk og at jeg gruer meg til å ligge med en "nr. 3" pga. dette... Så jeg forstår deg godt. Jeg er kanskje på andre siden av skalaen, men jeg har prøvd å endre synet mitt til det enkle jeg hadde før i tiden. Sex er jo fint, og trygt med en god kjæreste. Dette følte jeg ikke når jeg var 17 år. Jeg følte det var forbudt og at alt kunne gå galt. 3 år senere har jeg ligget med 2 stk, men jeg tror jeg skal holde meg til kjærester. Anonymous poster hash: 77a3f...b17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå