AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #21 Skrevet 4. juni 2015 Jeg har alltid følt meg ensom som singel. Så det har jo resultert i at jeg har vært i dårlige forhold for å slippe å være alene. Idiotisk... Nå er jeg heller alene og ensom så får jeg bare se om en bra mann dukker opp. Anonymous poster hash: e5f6c...97b 3
Gjest Cartman Skrevet 4. juni 2015 #22 Skrevet 4. juni 2015 Kjenner mest på det i helgene. I hverdagen er det bare stress med jobb og trening. Helgene er stort sett rolige og da får jeg mer tid til å tenke på livet. Tror det er ganske normalt.
Pol Pot Skrevet 4. juni 2015 #23 Skrevet 4. juni 2015 Selv om en er singel og alene på kvelden, er det godt å hvite at noen tenker på en som en god venn før en legger seg. Noen som forstår situasjonen din og ikke minst har empati. Hvis en er singel og ensom er det viktig med stabile mennesker rundt seg, som en vet er der. Bare det kan være en hjelp. Lykke til alle ensomme. 3
illuminate Skrevet 5. juni 2015 #24 Skrevet 5. juni 2015 Det er ingen grunn til det (som jeg vet om), bare sånn at jeg føler meg mer sliten og trist enn tidligere på dagen. Med at ikke er "noen vits" i mener jeg bare at jeg f.eks tenker, "nei, jeg gidder ikke å trene i dag. Det får bli en annen gang." Eller "Hvorfor skal jeg gidde å møte venner, det høres slitsomt ut", "Gå tur? Pøh!" Ok, jeg tror jeg skjønner. Er jo ofte lett å utsette ting. Merker det selv med at jo senere på dagen det blir jo lettere blir det for eksempel å droppe trening. Men det går jo på motivasjon dette også da, både indre og ytre motivasjon. Vet det kan være mye lettere sagt enn gjort, men prøv å trene tidligere på dagen eller gå tur tidligere på dagen. Se hvordan det funker for deg? Jeg har alltid følt meg ensom som singel. Så det har jo resultert i at jeg har vært i dårlige forhold for å slippe å være alene. Idiotisk... Nå er jeg heller alene og ensom så får jeg bare se om en bra mann dukker opp. Anonymous poster hash: e5f6c...97b Kjente meg igjen der.. bortsett fra at jeg ikke har følt meg ensom, men mer lei av/redd for å være singel.. Det har ført til en del dumme valg. Det beste er nok bare å ta tiden til hjelp, ja, så dukker nok den rette opp etterhvert skal du se! 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #25 Skrevet 5. juni 2015 Hvorfor skriver dere syte tråder om at dere er ensomme, når det er masse menn som skriver på KG at de savner en kjæreste? Her burde dere ta kontakt med dem. De fleste virker som oppegående mennesker, minus et par bitre kvinnehatere. Eller er kanskje disse ikke noe for dere?Anonymous poster hash: 1e49e...a0e 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #26 Skrevet 5. juni 2015 Ok, jeg tror jeg skjønner. Er jo ofte lett å utsette ting. Merker det selv med at jo senere på dagen det blir jo lettere blir det for eksempel å droppe trening. Men det går jo på motivasjon dette også da, både indre og ytre motivasjon. Vet det kan være mye lettere sagt enn gjort, men prøv å trene tidligere på dagen eller gå tur tidligere på dagen. Se hvordan det funker for deg? Kjente meg igjen der.. bortsett fra at jeg ikke har følt meg ensom, men mer lei av/redd for å være singel.. Det har ført til en del dumme valg. Det beste er nok bare å ta tiden til hjelp, ja, så dukker nok den rette opp etterhvert skal du se! Ja får satse på det Anonymous poster hash: e5f6c...97b 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #27 Skrevet 5. juni 2015 Hvorfor skriver dere syte tråder om at dere er ensomme, når det er masse menn som skriver på KG at de savner en kjæreste? Her burde dere ta kontakt med dem. De fleste virker som oppegående mennesker, minus et par bitre kvinnehatere. Eller er kanskje disse ikke noe for dere?Anonymous poster hash: 1e49e...a0e Jeg har dårlig selvtillit. Ellers ville jeg nok ha kontaktet menn på nettet eller ute. Jobber med saken så kanskje det kommer seg. Anonymous poster hash: e5f6c...97b 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå