AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Jeg er ganske lei av å være singel, men synes det er veldig vanskelig å finne noen jeg liker som også liker meg. Er dessuten i en alder hvor de fleste er etablert og det er begrenset hvor mange nye single menn jeg blir kjent med. For det meste plager det meg ikke, jeg har det fint, går på jobb og har hobbyer, trives stort sett i eget selskap. Men om kvelden når jeg skal legge meg kommer det dumme tanker om hvor trist livet mitt kommer til å bli alene. Det går litt i bølger hvor ofte det er sånn, men akkurat nå er det de fleste kveldene. Neste morgen er det greit igjen, men jeg merker at det gjør at jeg nesten ikke har lyst til å legge meg for tiden. Tror ikke jeg er deprimert, blir bare pessimistisk om kvelden. Er det noen andre som har det sånn? Eller tips for å unngå det?Anonymous poster hash: a2934...fd2 2
lilletuss87 Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 Kunne vært meg som skrev det der. Har det sånn jeg å.. Ganske så lei av å være singel, men trives i eget selskap stort sett
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #3 Skrevet 3. juni 2015 Akkurat sånn er jeg òg. Spiller candy crush til jeg sovner, hehe, ikke akkurat det beste tipset!Anonymous poster hash: ca522...2aa 2
vaarinn Skrevet 3. juni 2015 #4 Skrevet 3. juni 2015 Jeg har hatt det sånn selv, det var en periode der jeg var veldig lei av å være singel, og jeg bare følte at jeg trengte noen. Det som hjalp meg var vel gode samtaler med familie og venner, f. eks å skrive litt med de før du legger deg, sånn at tankene er på det istedet! :-) Ellers brukte jeg tinder og hot or not, men det er ikke til å anbefale om du bare savner noen på kvelden, eller føler deg litt ensom.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #5 Skrevet 3. juni 2015 Jeg er ganske lei av å være singel, men synes det er veldig vanskelig å finne noen jeg liker som også liker meg. Er dessuten i en alder hvor de fleste er etablert og det er begrenset hvor mange nye single menn jeg blir kjent med. For det meste plager det meg ikke, jeg har det fint, går på jobb og har hobbyer, trives stort sett i eget selskap. Men om kvelden når jeg skal legge meg kommer det dumme tanker om hvor trist livet mitt kommer til å bli alene. Det går litt i bølger hvor ofte det er sånn, men akkurat nå er det de fleste kveldene. Neste morgen er det greit igjen, men jeg merker at det gjør at jeg nesten ikke har lyst til å legge meg for tiden. Tror ikke jeg er deprimert, blir bare pessimistisk om kvelden. Er det noen andre som har det sånn? Eller tips for å unngå det?Anonymous poster hash: a2934...fd2 Kanskje du er for kresen, gå ned et par hakk på hva du krever av en mann og hans kvaliteter? Anonymous poster hash: 1e49e...a0e
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #6 Skrevet 3. juni 2015 Kanskje du er for kresen, gå ned et par hakk på hva du krever av en mann og hans kvaliteter?Anonymous poster hash: 1e49e...a0e Hva i all verden har dette med TS's innlegg å gjøre? TS, jeg kjenner igjen følelsen. Jeg snakker litt med venner før jeg sovner, mannlige venner som vet hvordan jeg føler det og som selv er litt ensomme på kveldstid. Føler meg litt mindre alene da, i alle fall.Anonymous poster hash: 42c78...4cb 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #7 Skrevet 3. juni 2015 Ja jeg har det også sånn. Pleier å spille spill på mobilen til jeg sovner.Anonymous poster hash: e106f...19d
Doge Skrevet 3. juni 2015 #8 Skrevet 3. juni 2015 "Godt" å se at vi er flere som har det slik. Jeg syns det hjelper litt å snakke med venner, se på noe morsomt på tv eller henge på 9GAG, men føler det bare hjelper der og da. Følelsen kommer jo tilbake.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #9 Skrevet 4. juni 2015 "Godt" å se at vi er flere som har det slik. Jeg syns det hjelper litt å snakke med venner, se på noe morsomt på tv eller henge på 9GAG, men føler det bare hjelper der og da. Følelsen kommer jo tilbake. Date meg, Doge. Anonymous poster hash: bff6d...177 1
Doge Skrevet 4. juni 2015 #10 Skrevet 4. juni 2015 Date meg, Doge. Anonymous poster hash: bff6d...177 Haha! Vanskelig å date anonyme folk 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #11 Skrevet 4. juni 2015 Haha! Vanskelig å date anonyme folk En dag skal jeg kvinne meg opp og skrive til deg uten å være anonym. Unnskyld, TS, det var ikke meningen å avspore. Den mannen er bare så sjarmerende.Anonymous poster hash: bff6d...177 5
HarlemsNocturne Skrevet 4. juni 2015 #12 Skrevet 4. juni 2015 Åh, det samme skjer her også. Ikke fordi jeg er singel (det plager meg ikke) men bare generell nedstemthet. Jeg planlegger faktisk dagene mine slik at jeg gjør det viktigste tidligst mulig, og kvelden fri til bare tv, gå tur, venner osv. Når jeg står opp er jeg full av energi, ser lyst på livet og gleder meg til å ta fatt på dagen. Men utover kvelden blir alt meningsløst og tomt. Har jeg f.eks planlagt å trene eller studere går det ofte i vasken fordi jeg tenker at det ikke er noen vits uansett. 3
illuminate Skrevet 4. juni 2015 #13 Skrevet 4. juni 2015 Når jeg står opp er jeg full av energi, ser lyst på livet og gleder meg til å ta fatt på dagen. Men utover kvelden blir alt meningsløst og tomt. Har jeg f.eks planlagt å trene eller studere går det ofte i vasken fordi jeg tenker at det ikke er noen vits uansett. Tror det er "vanlig" for mange som har vært single en stund å få disse tankene og følelsene jo nærmere midnatt en kommer. Ting roer seg, folk som er i et forhold sitter gjerne i sofaen med sin partner, det skjer mindre rett og slett og da er det fortere gjort å føle seg ensom og. Tror jeg. Kan jeg spørre hvorfor du tenker at det ikke er noen vits uansett? Om du tror det er en spesiell grunn til det mener jeg, eller om den tanken bare "kommer av seg selv"?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #14 Skrevet 4. juni 2015 Akkurat det samme med meg, samme tankesettingen hver kveld, vel varierer litt. Jeg sliter med å få møtt folk i min aldersgruppe, det er som regel bare 20+ eller 40+ jeg møter på, ingen i 30+ kategorien......... Hvor gjemmer alle seg? Anonymous poster hash: 75241...1e8
Okapi Skrevet 4. juni 2015 #15 Skrevet 4. juni 2015 Jeg synes det funker sånn rimelig greit å gjøre noe kreativt. Å passivt sitte foran TVen eller PCen kan fort gjøre ensomhetsfølelsen mer merkbar, men om jeg skriver, maler eller jobber med et eller annet hobbyprosjekt er det liksom ikke så farlig. 2
Gjest made4u Skrevet 4. juni 2015 #16 Skrevet 4. juni 2015 Jeg er kommet ut av tellingen, om det er 5 eller 6 år siden sist jeg var i et forhold med ei (?), lenge er det i alle fall... Da er det greit å se at det er flere enn meg som tidvis savner noen, kan selv skrive under på at det er når man skal legge seg at savnet og tankene kommer sterkest, men det er jo da man gjerne kryper inntil noen når man er i ett forhold... Selv har jeg ikke hatt tilfeldige affærer heller i alle disse årene, kanskje på tide at også jeg skal hive meg på prosjektet det vil være å søke noen igjen... (???) Så langt har jeg ikke vært søkende noen heller, har heller spadd på med jobbing (+80 timers uker når det har stått på som værst), men nå er hjernen begynt å jobbe med tanker om at kanskje skal også jeg...
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #17 Skrevet 4. juni 2015 Oh, godt å lese at vi er mange med ensomheten! Da føler jeg meg ikke sååå ensom lenger men det er utrolig kjipt ja... Mens dere sliter mest om kvelden, har jeg det verre om morningen.. Hver morgen når jeg står opp og går på badet, tenker jeg bare på nok en ensom dag... Alltid klump i halsen om morningen Anonymous poster hash: bd781...c7e
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #18 Skrevet 4. juni 2015 TS her, takk for svar, alle sammen. Godt å se at vi er flere Tror det er et godt tips å gjøre noe kreativt, skal prøve å ta opp maling igjen eller kanskje kaste meg på fargeleggingsbølgen.Anonymous poster hash: a2934...fd2 2
HarlemsNocturne Skrevet 4. juni 2015 #19 Skrevet 4. juni 2015 Tror det er "vanlig" for mange som har vært single en stund å få disse tankene og følelsene jo nærmere midnatt en kommer. Ting roer seg, folk som er i et forhold sitter gjerne i sofaen med sin partner, det skjer mindre rett og slett og da er det fortere gjort å føle seg ensom og. Tror jeg. Kan jeg spørre hvorfor du tenker at det ikke er noen vits uansett? Om du tror det er en spesiell grunn til det mener jeg, eller om den tanken bare "kommer av seg selv"? Det er ingen grunn til det (som jeg vet om), bare sånn at jeg føler meg mer sliten og trist enn tidligere på dagen. Med at ikke er "noen vits" i mener jeg bare at jeg f.eks tenker, "nei, jeg gidder ikke å trene i dag. Det får bli en annen gang." Eller "Hvorfor skal jeg gidde å møte venner, det høres slitsomt ut", "Gå tur? Pøh!"
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #20 Skrevet 4. juni 2015 Er også ensom på kveldene. Nå er jeg kronisk syk også, så jeg har ikke noe jobb, mestringsfølelse eller sosialt fellesskap. Så det er helt klart at vi alle kan være enig om at det er mest synd i meg. Anonymous poster hash: e5f6c...97b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå