AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Jeg har vært avhengig av nesepray i MANGE år nå, og etter Menthol kom til Norge, må jeg ha denne typen! Dette har nå ført til at slimhinnene i nesen har tørket helt ut, og jeg har skorper i nesen som jeg MÅ fjerne med pinsett (høres helt sykt ut, men ja..) fordi jeg føler at nesen blir enda tettere. Bruker 3-4 flasker med nesespray i uken. Har kjøpt Rhinoil, men FYSJ, for noe fæle saker.. Er det noen som har råd? Jeg trenger tydeligvis hjelp Anonymous poster hash: e7dfe...794
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 jeg måtte bare ha noen søvløse netter og irriterende dager. to uker så var det over. nå vil jeg ALDRI ta det igjen. redd for å bli hekta. men kan endelig puste på egenhånd :D Anonymous poster hash: e757c...13a 1
Gjest Blondie65 Skrevet 3. juni 2015 #3 Skrevet 3. juni 2015 (endret) Hva med å gå over til saltvannspray? Dvs at du gradvis bytter over til dette! Endret 3. juni 2015 av Blondie65
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #4 Skrevet 3. juni 2015 Klar deg gjennom dagen uten nesespray, eventuelt bruk saltvannsspray. Når du legger deg for kvelden tar du én sprut i det ene neseboret. Dersom du våkner om natta og er potte tett får du ta en ny sprut for å sovne igjen. Jeg gjorde dette og ble kvitt avhengigheten på fem-seks dager. Jeg hadde vært avhengig i ett år, og sleit ikke med like mye tørrhet som du gjør. Fortsatt blir jeg veldig fort tett, men det er sykt mye bedre nå enn da jeg var avhengig. Anonymous poster hash: 84570...6ff
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #5 Skrevet 3. juni 2015 Jeg har vært avhengig av nesepray i MANGE år nå, og etter Menthol kom til Norge, må jeg ha denne typen! Dette har nå ført til at slimhinnene i nesen har tørket helt ut, og jeg har skorper i nesen som jeg MÅ fjerne med pinsett (høres helt sykt ut, men ja..) fordi jeg føler at nesen blir enda tettere. Bruker 3-4 flasker med nesespray i uken. Har kjøpt Rhinoil, men FYSJ, for noe fæle saker.. Er det noen som har råd? Jeg trenger tydeligvis hjelp Anonymous poster hash: e7dfe...794 Eh, gå til legen. Anonymous poster hash: 80450...99d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #6 Skrevet 3. juni 2015 Jeg blir avhengig av nesespray etter en spray, det er grusomt! Da må jeg tåler å være tett i nesa i noen dager etterpå. For noen så hjelper det å bruke kortison nesespray som eks Nasonex. Du får kjøpt dem reseptfritt på apoteket. De bruker litt tid på å virke og vil ikke virke like bra som vanlig nesespray, men de kan lette litt på tettheten. Men du må bare tåle dårlig nattesøvn og tett nese en ukes tid. Anonymous poster hash: 5ae91...e43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå