Gå til innhold

Kristne idioter på jobben


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Saxofon

Det er ingen som preiker mer om religionen sin som ateister gjør.

Hvorfor kan enkelte ikke bare akseptere at alle er forskjellige og tror på forskjellig?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen som preiker mer om religionen sin som ateister gjør.

Hvorfor kan enkelte ikke bare akseptere at alle er forskjellige og tror på forskjellig?

Det virker som om alle andre enn ateistene klarer det......

Anonymous poster hash: 2e731...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de er ateister. De eksisterer for å trakassere og krangle. Det er nok mange arbeidsplasser med ateistiske idioter på jobben ;)

Bedre med ateistiske idioter enn kristne idioter ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ateist, jeg har en kollega som lager kors med fingrene mot oss ikke troende når hun går forbi  :legrine:  :legrine:  :legrine:  :legrine:



Anonymous poster hash: 64090...20f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er interessant hvor tolerante folk her er overfor andre syn og meninger.

Hvis noen har et annet syn må de være idioter ☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

Trodde du var tolerant jeg. 

 

 

 

 

Ontopic; Om tråden hadde vært " Muslimske idioter på jobben " hadde den varte slettet av admin. 

 

Det må du nok ta opp med admin. 

Spiller ingen rolle om det er kristen eller muslim for min del. Gudpreik holder jeg meg unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette.

 

Raven Emerald, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskuter med dem da vel.

Vet du, jeg tror ikke TS er en person som klarer å diskutere. Han klarer ikke å se noen annens synspunkt enn sitt eget. Da kommer man ikke langt i diskusjoner. Og TS synes allerede at de som tror noe annet enn han er idioter. 

Selv er jeg kristen, og det er utrolig interessant med både kristendom og alle andre religioner. Mest av alt interesserer jeg meg for teorier om parallelle univers og slike ting, og jeg har agnostiske venner som jeg snakker med om dette. De er også veldig interessert i slikt. Det betyr ikke at vi nødvendigvis tror på det, men synes det er spennende å utforske det og se det for seg gjennom samtaler om det. 

:) 

Jeg er vel tidenes idiot i følge TS :fnise:

Anonymous poster hash: 768a6...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa

 

Vet du, jeg tror ikke TS er en person som klarer å diskutere. Han klarer ikke å se noen annens synspunkt enn sitt eget. Da kommer man ikke langt i diskusjoner. Og TS synes allerede at de som tror noe annet enn han er idioter. 

Selv er jeg kristen, og det er utrolig interessant med både kristendom og alle andre religioner. Mest av alt interesserer jeg meg for teorier om parallelle univers og slike ting, og jeg har agnostiske venner som jeg snakker med om dette. De er også veldig interessert i slikt. Det betyr ikke at vi nødvendigvis tror på det, men synes det er spennende å utforske det og se det for seg gjennom samtaler om det. 

:) 

Jeg er vel tidenes idiot i følge TS :fnise:

Anonymous poster hash: 768a6...df0

 

Haha det er mye mulig. Er ikke noe vits i å klage om man ikke kan diskutere det selv! 

Må jo være mulig å være åpen for andre ting hvertfall, selvom man ikke nødvendigvis tror på det :) 

 

Jeg personlig synes ikke folk som tror er idioter, det kan jo hvem som helst være, men jeg selv synes kristendom å alt det der høres litt for godt ut, til å være sant. Jeg tror mere det er noe, men hva vet jeg ikke :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...