Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har det seg slik at da jeg var liten og fortsatt lå på sykehuset etter fødselen, kom ene sykesøsteren til å søke kokende melk på armen min. Den var virkelig varm, og jeg fikk tredjegrads forbrenning fra albuen og nesten opp til skulderen. Der kreves mange, mange operasjoner, samt en hudtransplantasjon fra låret mitt og til armen.

Som dere sikkert skjønner, er det noen ganske stygge arr.. Og disse gjør til at jeg ikke bruker shorts eller tskjorte offentlig, rett og slett fordi folk er så dømmende og bryr seg så utrolig mye om utseendet. Jeg har klart å skjule det helt fint, men nå begynner folk å lure på hvorfor jeg aldri går i tskjorte.. Det er litt ubehagelig, jeg vil jo, men jeg føler meg ikke komfortabel med disse klærne i offentlighet.

Så, er det noen det ute som har noen supre råd å komme med til hvordan jeg kan skjule dette, selv om jeg har på tskjorte? Det på låret er ikke så viktig fordi jeg kan bruke skjørt, kjoler osv, bare ikke shorts.

Anonymous poster hash: 7d885...066

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Godta at slik er du. Etterhvert vil ikke folk tenke mer på dette

Anonymous poster hash: 2c3eb...4e4
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Godta at slik er du. Etterhvert vil ikke folk tenke mer på dette

Anonymous poster hash: 2c3eb...4e4

Det er vel lettere sagt enn gjort.. Har ikke like store problemer med dette i utlandet, mest her hjemme hvor folk kjenner meg, det er kun bestevenninnen min som vet det, fortalte det til en tidligere venninne også og det svaret hun kom tilbake med gjorde at jeg ikke lenger forteller det til folk.

Skrevet

Er det ikke bedre å bare la kjente få spørre spørsmålet en gang, så lar de det være med det enn å dekke seg til resten av livet? 

AnonymBruker
Skrevet

Nå har det seg slik at da jeg var liten og fortsatt lå på sykehuset etter fødselen, kom ene sykesøsteren til å søke kokende melk på armen min. Den var virkelig varm, og jeg fikk tredjegrads forbrenning fra albuen og nesten opp til skulderen. Der kreves mange, mange operasjoner, samt en hudtransplantasjon fra låret mitt og til armen.

Som dere sikkert skjønner, er det noen ganske stygge arr.. Og disse gjør til at jeg ikke bruker shorts eller tskjorte offentlig, rett og slett fordi folk er så dømmende og bryr seg så utrolig mye om utseendet. Jeg har klart å skjule det helt fint, men nå begynner folk å lure på hvorfor jeg aldri går i tskjorte.. Det er litt ubehagelig, jeg vil jo, men jeg føler meg ikke komfortabel med disse klærne i offentlighet.

Så, er det noen det ute som har noen supre råd å komme med til hvordan jeg kan skjule dette, selv om jeg har på tskjorte? Det på låret er ikke så viktig fordi jeg kan bruke skjørt, kjoler osv, bare ikke shorts.

Tatoveringer?

Anonymous poster hash: e998e...4d2

AnonymBruker
Skrevet

Tatoveringer?

Anonymous poster hash: e998e...4d2

Har tenkt på tatoveringer, og lagde en tråd med det, de som svarte virka som de hadde veldig peiling, og de sa det var 18 års aldersgrense for sånt, jeg er snart 16.. Men jeg må si jeg har lyst, har funnet noen tatoveringer jeg synes er veldig pene, og som passer til meg. Men vil det ikke synes at det er ujevnt og sånn? Hørte det hjalp hvis man brukte mønster og farger i tatoveringen?

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bedre å bare la kjente få spørre spørsmålet en gang, så lar de det være med det enn å dekke seg til resten av livet?

Jeg vet ikke hvordan de kommer til å reagere. På 17 mai tok ene veninnen tak i armen min og merka at det var litt ujevnt, "ÆSJ! HVA ER DET?!" ropte hun, så klarte jeg å overbevise henne om at det bare var bunadskjorten som var krøllete, slike opplevelser får meg til å ikke ville fortelle det til folk. I Tyrkia var det til og med en liten gutt som kom bort til meg og spurte om jeg hadde blitt gammel..

Tror dere laserbehandling kunne hjulpet, litt i allefall?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...