Gå til innhold

Tinder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble singel for en måned siden, og har nå installert Tinder. Jeg er ikke på utkikk etter noe seriøst, utelukkende sex og moro, og det er mange av karene der inne og har jeg skjønt. (Jeg er jente, BTW).

Jeg har matchet med flere ufattelig kjekke mannfolk, alle vil møtes, og jeg er veldig nærme å gå på min første Tinder-date. Jeg har bare ett problem; jeg er WAY under deres liga. I løpet av de siste tre årene i et lunkent samboerskap har jeg blitt dvask og lubben, jeg er ikke stunning ellers heller (har et søtt fjes, men that's it), og det gjør at jeg feiger ut. 

Mtp at jeg kun er ute etter et knull eller to, så har det jo i utgangspunktet ikke noe å si hva mannfolka EGENTLIG syns, men jeg føler meg likevel usikker.

Hva ville dere gjort? (Ikke de av dere som syns det er tragisk/umoralsk/etc å drive på slikt). Skal jeg vente til jeg har fått slanka meg litt og trent meg opp i bedre form, eller skal jeg gi faen og go for it? ;D

Anonymous poster hash: fb6cf...f33
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Go for it!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det blir vel win-win?

Du får spredt beina, de får en tømmestasjon. ;)

Anonymous poster hash: 3b4a8...5ba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det blir vel win-win?

Du får spredt beina, de får en tømmestasjon. ;)

Anonymous poster hash: 3b4a8...5ba

Ja, det har du jo helt rett i ;D

-TS

Anonymous poster hash: fb6cf...f33

• Liker 1
Skrevet

Husk at alt du ikke liker med utséendet kan enkelt jukses litt penere ;) Så kan du lure både deg selv og ligget ditt!

Brukt klær som skjuler det du vil skjule og fremhever det du vil fremheve, hold-instrømpebukse er genialt! Det strammer rompe, lår og mage - og det beste er at du slipper stygge Spandex og hold-intruser. Funker fint ellers, men ikke på ONS  :fnise:

Smink deg naturlig og fint. Gjør noe som gjør at øynene skinner og bruk highlighter og blush/bronzer sånn at huden gløder. Du ser sunn og digg ut.

Bare et par tips på veien ;)

Planlegger dere å møtes på byen blir du mindre nervøs og om begge er fulle er sjansen større for et ligg. Du bryr deg mindre om hans utséende og han mindre om ditt.

Kjør på! :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...