Gå til innhold

p-stav + svart mens

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil VIRKELIG BEKLAGE for detaljene som kommer i dette innlegget  :fnise:

16/3 satt jeg inn p-stav og hadde da mensen frem til 17/5. Jeg satt den inn etter en angrepille og midt i syklusen min. Legen sa at syklusen kom til å stabilisere seg igjen.. Men nå er jeg lei! Liker p-staven for det er den prevensjonen som passer meg best. 

Fra 17/5 til idag har jeg hatt svart mens, dette har vel bare noe med at det tar lang tid før det kommer ut? Eller noe? Det virker ikke som det kommer mindre mengder heller, at mensen snart er ferdig..

Får besøk av kjæresten på søndag og vil ikke ha svart mensen da.. Eller sex for å si det sånn... 

Er det mulig å bli kvitt ....... svarte restene som ligger i vagina? Kan jeg bruke en tampong før sex og bli "ren"? 

Anonymous poster hash: 538ff...25e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1) Smör deg meg tålmodighet. Kan ta 6-12 mnd för det har stabilisert seg

2) De fleste jeg kjenner har slitt med blödninger hele tiden med p-stav

3) La det få gå sin gang i ett år, og se det an.

4) Blör du da kjäresten kommer, er det ikke så mye du får gjort

Anonymous poster hash: 761ea...cc1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det hjelper deg så mye, men jeg satte inn p-stav for ca to måneder siden etter å ha gått på p-piller en god stund hvor jeg mista mensen totalt. En måned etter jeg satte inn p-staven fikk jeg noe som minnet om mensen, men det var veldig lite blod som kom, og det som kom var veldig brunt - nesten svart som du sier. Det varte i nesten to uker, så forsvant det. Vet ikke om dette blir min mensen som jeg får hver måned, eller om det bare er et engangstilfelle fordi kroppen fremdeles vender seg til det.

Anonymous poster hash: ebcc7...410

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...