AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Jeg frykter at jeg har fått candida i kroppen. Har veldig mange symptomer! Er det slik at man burde oppsøke en homeopat om dette? Eller er det bare å unngå mat med sukker og gjær noen uker? Noen som isfall kan anbefale en homeopat på oslo vest? Takker for svar Anonymous poster hash: 71199...e33
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 Candia var en "motesykdom" "alle" hadde på 1990 tallet. Glem det, og spis sunt og normalt, så er du innenfor.Anonymous poster hash: cf94d...085 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #3 Skrevet 3. juni 2015 Den type candida-infeksjoner sees kun hos folk med alvorlig svekket immunforsvar, f. eks. aids, langtkommen kreft, alvorlig under- og feilernæring eller andre medfødte eller erhvervede immunsviktsykdommer. I tillegg til dette har det aldri fremkommet noen som helst dokumentajson på at homeopati har noen påviselig effekt, til tross for at det har eksistert i over hundre år. Homeopati bygger på prinsipper som ikke er forenlige med hverken vitenskap eller naturlover. Lokal candidainfeksjon, f. eks. i vagina, behandles enkelt hos lege. Du har IKKE systemisk candidainfeksjon. Da hadde du visst at du hadde en annen svært alvorlig diagnose, og at infeksjonen var en sekundærkomplikasjon til denne. Ikke kast bort pengene dine på tull.Anonymous poster hash: dc6dc...fb0 9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #4 Skrevet 3. juni 2015 Hör på AB over. Tror det er noe av det mest fornuftige jeg har lest Anonymous poster hash: c672e...361 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #5 Skrevet 3. juni 2015 Kutt hvete og melk og spis masse grønt så går det over. I tillegg kan du som ekstra motivasjon se filmen Fat, sick and nearly dead på netflix eller youtube. Mannen ble kvitt det, var allerede bedre etter 10 dager. Åpner øynene hvor stor rolle kosthold har på kroppenAnonymous poster hash: a1dd6...066
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #6 Skrevet 3. juni 2015 Alle har candida på kroppen, det er normalflora. Hvis du har immunsvikt kan du få en infeksjon, men da er det bare legen som kan hjelpe deg. Homeopater gjør ingenting annet enn å tilby sympati og oppmerksomhet og loppe deg for penger. Anonymous poster hash: d7a79...a6f 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #7 Skrevet 3. juni 2015 Kutt hvete og melk og spis masse grønt så går det over. I tillegg kan du som ekstra motivasjon se filmen Fat, sick and nearly dead på netflix eller youtube. Mannen ble kvitt det, var allerede bedre etter 10 dager. Åpner øynene hvor stor rolle kosthold har på kroppenAnonymous poster hash: a1dd6...066 Det er lurt å fastslå en diagnose før man begynner med noen form for behandling. Diett kurerer ikke candida i seg selv. Her foreligger ingen diagnose, og ts oppgir ikke hvilke symptomer hun har. Man må undersøkes før man foretar noen som helst form for behandling. Gå til lege, ts! Og ikke kast bort tiden på tullevideoer på netflix. Et sunt og balansert kosthold kombinert med en nogenlunde normal helse er mer enn nok. Disse videoene noen henviser til, er laget for at moen vil tjene penger på din helseangst.Anonymous poster hash: dc6dc...fb0 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #8 Skrevet 3. juni 2015 Kutt hvete og melk og spis masse grønt så går det over. I tillegg kan du som ekstra motivasjon se filmen Fat, sick and nearly dead på netflix eller youtube. Mannen ble kvitt det, var allerede bedre etter 10 dager. Åpner øynene hvor stor rolle kosthold har på kroppenAnonymous poster hash: a1dd6...066 [/ i] Å kutte ut store matvare grupper på egenhånd, uten i samråd med lege, advares det mot gang på gang fra helsepersonell og offentlige myndigheter. Gå og snakk med legen din, om du er usikker på dine mange candidasymptomer, ts. Anonymous poster hash: cf94d...085 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #9 Skrevet 3. juni 2015 Takk for svar Da tror jeg nok at jeg dropper homeopat ja. Og heller fokuserer på maten. Anonymous poster hash: 71199...e33
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #10 Skrevet 3. juni 2015 Takk for svar :)Da tror jeg nok at jeg dropper homeopat ja. Og heller fokuserer på maten. Anonymous poster hash: 71199...e33 Hvorfor tror du at du har candida? Og hvorfor tror du at diett skal hjelpe mot plagene dine? Spiser du usunt i utgangspunktet?Anonymous poster hash: dc6dc...fb0
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #11 Skrevet 3. juni 2015 Å kutte ut store matvare grupper på egenhånd, uten i samråd med lege, advares det mot gang på gang fra helsepersonell og offentlige myndigheter. Gå og snakk med legen din, om du er usikker på dine mange candidasymptomer, ts. Anonymous poster hash: cf94d...085 Nei nei nei. Man kan spise flotte alternativer, og trenger ikke gå for vanlig brød. Det man BØR er å tenke annerledes, spise mindre fabrikert mat og mer av mat fra naturen. Kutt fabrikk! Anonymous poster hash: a1dd6...066
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #12 Skrevet 3. juni 2015 Nei nei nei. Man kan spise flotte alternativer, og trenger ikke gå for vanlig brød.Det man BØR er å tenke annerledes, spise mindre fabrikert mat og mer av mat fra naturen. Kutt fabrikk! Anonymous poster hash: a1dd6...066 Hav er det egentlig du mener? Et normalt kosthold holder en normal kropp frisk. Derimot tjener noen mye penger på å lansere dietter som lover en mengde effekter som et helt normalt variert kosthold vil gi allikevel. Når det er sagt, så er det lurt å begrense bruken av ferdigprodukter og halvfabrikata.Anonymous poster hash: dc6dc...fb0
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #13 Skrevet 3. juni 2015 Nei nei nei. Man kan spise flotte alternativer, og trenger ikke gå for vanlig brød. Det man BØR er å tenke annerledes, spise mindre fabrikert mat og mer av mat fra naturen. Kutt fabrikk! Anonymous poster hash: a1dd6...066 Mener du at melk og hvete er fabrikkprodusert? Anonymous poster hash: b0bd8...bf3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #14 Skrevet 3. juni 2015 Takk for svar Da tror jeg nok at jeg dropper homeopat ja. Og heller fokuserer på maten. Anonymous poster hash: 71199...e33 Ts, gå til legen din! Som sagt over så er sopp en naturlig del av normalfloraen vår. Sopp i kroppen generelt får du KUN om du har andre alvorlige sykdommer eller autoimmune sykdommer. Ikke sett diagnoser selv og eksprimenter! Anonymous poster hash: c672e...361 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #15 Skrevet 3. juni 2015 Hvor i kroppen mener du at du har fått sopp?Anonymous poster hash: c3199...be8
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #16 Skrevet 3. juni 2015 Jeg frykter at jeg har fått candida i kroppen. Har veldig mange symptomer! Er det slik at man burde oppsøke en homeopat om dette? Eller er det bare å unngå mat med sukker og gjær noen uker? Noen som isfall kan anbefale en homeopat på oslo vest? Takker for svar Anonymous poster hash: 71199...e33 Her har du fått flere gode svar og jeg nøyer meg derfor med: Anonymous poster hash: cfc11...b50 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #17 Skrevet 4. juni 2015 Homeopati hjelper ikke på noe. Det er penger utav vinduet. Jeg kjenner et par stykker som har gått til homeopat i mange år, uten å bli frisk fra candida. Anonymous poster hash: 91cec...8d5 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #18 Skrevet 4. juni 2015 Homeopati hjelper ikke på noe. Det er penger utav vinduet. Jeg kjenner et par stykker som har gått til homeopat i mange år, uten å bli frisk fra candida. Anonymous poster hash: 91cec...8d5 Man kan ikke bli frisk av en diagnose man ikke har. At terapeuten ikke stiller spørsmål ved en diagnose som kun rammer alvorlig syke mennesker nār pasienten ikke har noen andre symptomer sier me om homeopater....Anonymous poster hash: dc6dc...fb0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #19 Skrevet 4. juni 2015 Man kan ikke bli frisk av en diagnose man ikke har. At terapeuten ikke stiller spørsmål ved en diagnose som kun rammer alvorlig syke mennesker nār pasienten ikke har noen andre symptomer sier me om homeopater....Anonymous poster hash: dc6dc...fb0 Minner meg om en tidligere bekjent av meg som fikk beskjed av akupunktøren sin om at han hadde sopp i blodet(!). Finnes det noe sted man kan melde fra om disse alternativfolkene som åpenbart bryter loven på et eller flere punkter? Anonymous poster hash: b0bd8...bf3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #20 Skrevet 4. juni 2015 Minner meg om en tidligere bekjent av meg som fikk beskjed av akupunktøren sin om at han hadde sopp i blodet(!). Finnes det noe sted man kan melde fra om disse alternativfolkene som åpenbart bryter loven på et eller flere punkter? Anonymous poster hash: b0bd8...bf3 Dessverre. De faller utenfor fylkeslegens mandat, og utenfor mattilsynets mandat. Hadde ikke Bondevikregjeringen opphevet kvakksalverloven hadde ikke dette vært lovlig. Man må vente til de dreper eller skader noen. Da skjer det ting.....Anonymous poster hash: dc6dc...fb0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå