Gå til innhold

trenger serriøst gode råd...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Til dere som har vært med på 3 kant eller 4 kant som egentlig ikke ville men gjorde det for kjæresten. Kan man si at dere ble motvillig med på det?

Føler du det sånn?

Kan man i det hele tatt si at man kan bli tvunget til det? Jeg har alltid tenkt som så at du bestemmer jo selv hva du vil. Men kjæresten min fortalte meg at hun var sammen med en hun var blindt forelsket i. Denne karen tok henne med til noen venner av seg, som han sikkert hadde avtalt med de på forhånd at de skulle ha 4 kant. Hun sa mange ganger nei til å bli med på dette men siden hun holdt på med stoff og de drakk endel ble hun til slutt med når hun var fjern og full nok... Så til deg som kanskje har opplevd lignende (at du ga etter for maset enten til trekant eller firkant) fikk du noe ut av det?

Jeg har hele tiden sagt til kjæresten min at jeg synes ikke hun har vært løs bare forsi hun har hatt endel partnere, grunnen til det har vært at hun var ekstrem oppmerksomhetssyk før og slet psykisk. Hun går til psykolog. Det var også grunnen til at hun ruset seg pga problemer i hjemmet. Men jeg sa dog til henne før hun fortalte meg om 4-kanten at jenter som har sex med mer enn en gutt på en kveld er løse. De har jeg ingenting for. Så finner jeg ut at hun ble pult av 2 gutter rett etter hverandre. Jeg ble dårlig da jeg fant det ut... Rett og slett tanken på det!jeg hadde ikke noe med det det var hun som fortalte meg det, og fortsatt så merker jeg at jeg blir dårlig av tanken på at moren til min nyfødte datter har gjort dette selv om at hun ikke ville egentlig men ble med når hun ble fjern/full nok kun for å tilfredsstille kjæresten sin... Dette sårer også endel. P vite at hun har strukket seg så langt for tidligere kjærester. Som har behandlet henne som dritt, mens jeg som er verdens snilleste og beste kjæreste (i følge henne) ikke tør å gjøre tibg for. Jeg vil ikke ha 3 kant eller 4 kant. Jeg vil bare at hun faktisk skal ha lyst til å gjøre ting for meg også. Jeg strekker meg til månen og tilbake for å tilfredstille henne, men etter hun har kommet si 4 ganger etter vi har hatt sex pg det er min tur er det såvidt hun gidder å runke meg til jeg kommer. Det er alltid jeg som jobber under sexen. Hun bidrar litt med å stramme underlivet og jokker litt for å tease meg men mer enn det får jeg ikke...

Jeg har sagt fra dag en at hun ikke trenger å suge meg siden hun har bare dårlig erfaring med dette, men så sier hun at hun kan suge meg at hun vil fordi hun stoler såpass på meg at hun vet jeg lar henne styre det. Men hun gjør det fortsatt ikke... Er ikke BJ som er problemet mitt.. Problemet mitt er at hun strakk seg gjennom hele universet for andre kjørester. Som behandlet henne som dritt. Kjærester som behandlet henne som en tømmestasjon. De ga henne ikke den nytelsen jeg gir henne. Det har hun selv sagt og jeg ser jo at hun nyter det jeg gjør med henne men for meg? Nei jeg er sliten.. Hva med "deg da? Du må komme du også da! " det er standarden! Hva skal jeg si til henne? Jeg sier ja men så gjør noe med det da! Nå har du fått så nå får du gi meg også! Da begynner hun å rubke meg med verdens slappeste holdning. Suger kanskje i 5 sekunder og runker litt til så snur hun seg rundt og fører den inn i seg når vi ligger i skje og sier : da får du komme da...

Jeg blir helt paff... Jeg hir henne alt her som jeg klarer! Jeg setter hennes nytelse foran min egen så får jeg denne igjen..? Hver jævla gang...

Endret av Mendaså
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her er et godt tåd: bruk er R i seriøst.

Anonymous poster hash: 9dfa5...420

Skrevet

Her er et godt tåd: bruk er R i seriøst.Anonymous poster hash: 9dfa5...420

Enda et råd: ingen "t" i råd.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS:

Det virker som at hun får nok, kanskje hun vil at du skal fokusere mer på deg selv? Ikke alle jenter setter like stor pris på mange orgasmer, kanskje hun er fornøyd med bare en? Det er ikke alltid om å gjøre at sex skal vare så lenge heller.

Anonymous poster hash: 9a33e...06a

Gjest makar
Skrevet

Her er et godt tåd: bruk er R i seriøst.

Anonymous poster hash: 9dfa5...420

Og ingen R i en ;)

Skrevet (endret)

Du er sur på henne fordi hun ble utnyttet av eksen sin når hun var full?

Edit; skrivefeil

Endret av peppermyntete
Skrevet

Det virker som om hun kanskje ikke er helt perfekt psykisk, men det høres også ut som om du kanskje er litt urettferdig.

Jeg synes ikke du skal dømme henne for at hun har hatt sex med to personer samme kveld, hatt trekant og firkant.

At hun gjorde det for kjæresten synes jeg er en hyggelig ting, men det virker som om hun gjorde det fordi hun ikke var helt ved sine fulle fem eller at hun ikke turte å være "party pooper".

Det kan godt hende at hun var like "prippen" edru i senga med alle hennes tidligere kjærester.

Uansett - om hun behandler deg urettferdig eller ikke, hjelper det ikke at du syter og klager. Du må spille litt på underbevisstheten. Vi jenter er ikke så kompliserte som dere skal ha det til :)

Vær kjempesnill med henne, ikke vær spydig eller furt, ros henne for kroppen sin (uansett hvor perfekt kropp vi har, bærer vi på noen komplekser) og når hun først gjør noe godt for deg må du vise hvor mye du nyter og setter pris på det, sånn at hun føler for å gjøre det flere ganger.

Bare vær en perfekt kjæreste, så kommer hun nok etter. Gjør hun ikke det er hun kanskje en av dem som ikke er så opptatt av partneren i senga, dessverre :/

AnonymBruker
Skrevet

Pinlig mange skrivefeil her. 

Anonymous poster hash: 578ff...f1e
  • Liker 1
Skrevet

Pinlig mange skrivefeil her.

Anonymous poster hash: 578ff...f1e

Jeg driter i skrivefeilene mine. Det er ikke det som er problemet mitt.

Skrevet

Det virker som om hun kanskje ikke er helt perfekt psykisk, men det høres også ut som om du kanskje er litt urettferdig.

Jeg synes ikke du skal dømme henne for at hun har hatt sex med to personer samme kveld, hatt trekant og firkant.

At hun gjorde det for kjæresten synes jeg er en hyggelig ting, men det virker som om hun gjorde det fordi hun ikke var helt ved sine fulle fem eller at hun ikke turte å være "party pooper".

Det kan godt hende at hun var like "prippen" edru i senga med alle hennes tidligere kjærester.

Uansett - om hun behandler deg urettferdig eller ikke, hjelper det ikke at du syter og klager. Du må spille litt på underbevisstheten. Vi jenter er ikke så kompliserte som dere skal ha det til :)

Vær kjempesnill med henne, ikke vær spydig eller furt, ros henne for kroppen sin (uansett hvor perfekt kropp vi har, bærer vi på noen komplekser) og når hun først gjør noe godt for deg må du vise hvor mye du nyter og setter pris på det, sånn at hun føler for å gjøre det flere ganger.

Bare vær en perfekt kjæreste, så kommer hun nok etter. Gjør hun ikke det er hun kanskje en av dem som ikke er så opptatt av partneren i senga, dessverre :/

Det som plager meg mest er at hun kunne bry seg mer om kjærestene når hun var fjern og full enn hun gjør edru. Er det så mye å be om at hun skal bry seg nok til at vi begge har samme målet som er å tilfredstille hverandre? Trodde det skulle være sånn i et forhold uansett.. Det er det jeg prøver å få frem at hun gir så langt faen. Virker som hun har sånn holdning at så lenge jeg får lov å knulle henne burde jeg være fornøyd men hun kan jo kanskje jobbe litt hardere for at jeg også kommer? Hun utfører ikke et halvhjertet forsøk engang når hun runker / suger meg..

Skrevet

Det som plager meg mest er at hun kunne bry seg mer om kjærestene når hun var fjern og full enn hun gjør edru. Er det så mye å be om at hun skal bry seg nok til at vi begge har samme målet som er å tilfredstille hverandre? Trodde det skulle være sånn i et forhold uansett.. Det er det jeg prøver å få frem at hun gir så langt faen. Virker som hun har sånn holdning at så lenge jeg får lov å knulle henne burde jeg være fornøyd men hun kan jo kanskje jobbe litt hardere for at jeg også kommer? Hun utfører ikke et halvhjertet forsøk engang når hun runker / suger meg..

"Å bry seg om" er ikke det samme som å strekke seg lengst mulig seksuelt. Den tanken bør du virkelig jobbe med å legge fra deg. Å si at hun brydde seg mer om dem, er antageligvis fullstendig skivebom.

Dere har problemer med sexlivet fordi det sexlivet dere har ikke tilfredsstiller dere begge, dette er et reelt problem, et kommunikasjonsproblem og noe man kan jobbe med sammen, men det har ingenting med hennes fortid å gjøre, spesielt ikke når det her er snakk om en fortid preget av rus og andre ting som svekker dømmekraften. Du må snakke med henne, helt uten å trekke inn hva hun har eller ikke har gjort "for" andre tidligere. 

Skrevet

Kanskje litt off topic, men hadde ikke du nettopp en tråd om at du skulle dominere kjæresten din? Og at dette gikk så utrolig bra?

Lurer fordi dette plutselig ble en skikkelig sutretråd. Ts, du skriver at hun var med på alle disse 3 og 4 kantene når hun var full og fjern. Og at hun brydde seg mer om partneren når hun var borte. Vel, som full mister man ofte hemninger. Som fjern og rusa har hemningene forlatt rommet, låst døra og kastet nøkkelen. Dette er IKKE positivt og langt i fra sammenlignbart med dagens situasjon. Så prøv å ikke sammenlign og vær gretten over det.

Du skrev at dere har en nyfødt datter. Kan det ha noe å si? Kanskje hun er sliten? Når det er sagt. Man skal bry seg om partneren sin, og gjensidig nytelse er viktig for et godt sexliv. Det er også kommunikasjon. Prat med henne ts!!

Skrevet

Kanskje litt off topic, men hadde ikke du nettopp en tråd om at du skulle dominere kjæresten din? Og at dette gikk så utrolig bra?

Lurer fordi dette plutselig ble en skikkelig sutretråd. Ts, du skriver at hun var med på alle disse 3 og 4 kantene når hun var full og fjern. Og at hun brydde seg mer om partneren når hun var borte. Vel, som full mister man ofte hemninger. Som fjern og rusa har hemningene forlatt rommet, låst døra og kastet nøkkelen. Dette er IKKE positivt og langt i fra sammenlignbart med dagens situasjon. Så prøv å ikke sammenlign og vær gretten over det.

Du skrev at dere har en nyfødt datter. Kan det ha noe å si? Kanskje hun er sliten? Når det er sagt. Man skal bry seg om partneren sin, og gjensidig nytelse er viktig for et godt sexliv. Det er også kommunikasjon. Prat med henne ts!!

Jo jeg hadde den tråden.. Gikk veldig bra det men hun gjorde jo ingenting igjen da for da ville jeg overaske henne med noe hun hadde lyst til.

Jeg driter i at hun har hatt 4 kant osv. Der problemet ligger er at hun viser så lite engasjement når vi holder på...

Jeg gir alltid alt jeg kan for henne uansett hva og særlig når det kommer til sex! Sex skal nytes for begge parter, men når hun som regel kommer først så kan jeg jo bare fortsette som jeg vil så lenge jeg gjør jobben.. Hun tar aldri over med f.eks sitte på toppen(hun slet med det tidligere men nå føler hun seg tryggere). Joda jeg vet at vi menn skal gjøre mest når det kommer til sex, men hun kan da f.eks sitte på toppen litt, eller om hun ikke orker å fortsette med penetrering og hun vet jeg ikke har kommet skader det ikke at hun kanskje viser litt mer at hun vil mitt beste også? Istedenfor ender det med at hun ligger der å klager over hvor sliten hun er, og ikke orker noe. Hun kan runke meg i kanskje et halvt minutt men så slutter hun fordi armen svikter... Jeg blir mibdre og mindre motovert til å gi alt når jeg ikke får noe særlig igjen for å si det sånn... Får heller bare vente å se hvordan det er etter neste gang om det samme skjer får jeg bare ta det opp da..

Er vel ikke så mye å be om at hun skal vise litt større interesse for oss begge fremfor seg selv først når det kommer til sex? Særlig ikke når hun har en partner som brenner for at hun skal få sin nytelse også. Hun trenger ikke være redd for at jeg kommer først for jeg får fort ereksjon igjen etter første orgasmen. Så ser ikke helt problemet hennes. Jeg krever ikke trekant / firkant. Jeg krever bare litt mer engasjement fra hennes side.

Skrevet

Jo vi har en nyfødt datter men dette her har holdt på fra vi ble sammen for snart 3 år siden. Det var greit der og da for da var hun litt flinkere til å tenke at alt dreide seg ikke om henne men nå er det bare hun som skal få..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...