Gå til innhold

Det er ikke bryllupet som er viktigs

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er hva som kommer etter som er viktig. Så slutt å legg så mye vekt på en dag.

Anonymous poster hash: 906fd...a6a
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I dag er voksne litt barnslige og vil være prinsesse for en dag :).

Har også skjønt at selve bryllupet er viktigere en livet som skal leves etter bryllupet for mange.

Anonymous poster hash: 135d4...28d
Skrevet

Bryllup er fine greier - for gjestene. Brudeparet er som regel så nervøse at de sjelden klarer å nyte øyeblikket uansett. (Dyrt er det også)

Skrevet

Nei, det er ikke det viktigste, det vet jeg alt om, men jeg synes det skal være lov å føle at bryllupet er litt viktig, uten at det blir det mest viktige og avgjørende for en selv og forholdet. 

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er hva som kommer etter som er viktig. Så slutt å legg så mye vekt på en dag.    Anonymous poster hash: 906fd...a6a

Det som kommer etterpå? Hva er det som kommer etterpå da som ikke har vært der før bryllupet? Konstant søt musikk og alt er en dans på roser? Respekt for hverandre? Plikter? God kommunikasjon? Trofasthet?

Anonymous poster hash: b2925...2ae

• Liker 1
Skrevet

Føler denne tråden er bassert på bitterhet. Kan bare snakke for vår egen del, vi har råd, lyst og mulighet til å ha bryllup, så tar ikke et stort innhugg i økonomien, vi har vært sammen i 5 år og har et godt forhold så regner med det ikke forandrer seg mye. Man har lov å feire litt i livet :bryllup:

AnonymBruker
Skrevet

Det er hva som kommer etter som er viktig. Så slutt å legg så mye vekt på en dag.

Anonymous poster hash: 906fd...a6a

For en utrolig rar ting å si..!

Man feirer jo denne dagen nettopp fordi det er stort at to mennesker har valgt å leve livet sammen med alle oppturer og nedturer som følger med.

Skal man tenke som deg så er det jo ikke noe vits i å feire noe som helst da?!

Hva med å leve litt i nuet, man vet ikke hva livet vil by på senere, men akkurat den dagen er satt av til å feire kjærligheten.

Kan jo bare snakke for meg selv, men vi har kost oss veldig med forberedelsene og jeg går ut ifra at vi kommer til å ha noe hyggelig å se tilbake på. Og kanskje kan vi i vabsjeligere perioder se tilbake å bli minnet på hva vi lovte hverandre den dagen?!

Anonymous poster hash: e1190...103

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...