Gå til innhold

Fikk mensen under sex


Stellia

Anbefalte innlegg

Trodde jeg var ferdig med mensen, ettersom jeg var på dag 7. Pleier ikke å ha mensen i mer enn 3 - 4 dager.

 

I går hadde jeg sex med fyr jeg kjenner litt fra før. Usikker på hvor mye han merket, men hvor krise er det for dere menn å oppdage litt blod? Jeg sa jeg var på siste dag før vi startet, så han var litt forberedt i hvertfall.

 

Holder på å dø av flauhet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da ingen stor sak.

Det er slikt som skjer når man er seksuelt aktiv.

Skjedde en gang jeg slikket kjæresten, jeg syntes hun ble veldig våt. Da jeg skjønte hva som skjedde, sa jeg ingenting, men fortsatte med samleie. Vet ikke hva hun merket, men hun sa ingenting.

Det hele opplevdes helt greit, og ikke noe skittent eller noe

Anonymous poster hash: a243b...9bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Det er da ikke noe du kan kontrollere. Absolutt ikke pinlig eller flaut det der.....sånt skjer. Er nok ikke alle som vil slikke da, men vanlig samleie fungerer fint det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem det, risiko sport rett før/etter mens uansett. Er man med på leken får man tåle steken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med en tidligere kjæreste hvor jeg egentlig var ferdig med mensen, plutselig drar han seg ut og sier "hva faen", og det er flekker under oss på lakenet, og på pikken hans. Ettersom det var "noen dager gammelt" blod inni meg han dro ut, blandet med noe slim, så så det ganske nasty ut. Brunt slim. Plager ikke meg, trodde bare han skulle la det gå. Han reagerte med å si "æsj" og "ekkelt, er det bæsj?".

 

Må innerømme jeg følte meg temmelig lite verdifull der jeg satt. Han ville ikke fullføre en gang (jeg tilbudte å suge han), han gikk og dusjet og kledde på seg. Jeg lå igjen på rommet og kledde på meg i skam

Det skjedde tre ganger ila forholdet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med en tidligere kjæreste hvor jeg egentlig var ferdig med mensen, plutselig drar han seg ut og sier "hva faen", og det er flekker under oss på lakenet, og på pikken hans. Ettersom det var "noen dager gammelt" blod inni meg han dro ut, blandet med noe slim, så så det ganske nasty ut. Brunt slim. Plager ikke meg, trodde bare han skulle la det gå. Han reagerte med å si "æsj" og "ekkelt, er det bæsj?".

 

Må innerømme jeg følte meg temmelig lite verdifull der jeg satt. Han ville ikke fullføre en gang (jeg tilbudte å suge han), han gikk og dusjet og kledde på seg. Jeg lå igjen på rommet og kledde på meg i skam

Det skjedde tre ganger ila forholdet

Godt det er en tidligere kjæreste og ikke nåværende. For en dust.

Anonymous poster hash: 8a3d6...068

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Godt det er en tidligere kjæreste og ikke nåværende. For en dust.

Anonymous poster hash: 8a3d6...068

 

Ja, nå har jeg ikke sex med mensen i en mils rekkevidde. Tar ingen sjanser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har jeg ikke sex med mensen i en mils rekkevidde. Tar ingen sjanser!

Eksen din må ha vært veldig umoden, ikke la det ødelegge. Det er for eksempel ikke uvanlig å være ekstra kåt i dagene rett før menstruasjon, dumt om du ikke lenger "tør" å ha sex i en slik periode på grunn av reaksjonen til en tåpelig ekskjæreste!

Anonymous poster hash: 9f36b...5f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kasta ut med lakenet på slep da det skjedde med meg en gang. Fikk melding rett etterpå om at jeg faen måtte vaske lakenet. 

Så ja, du er ikke alene.  :ler:



Anonymous poster hash: d55ec...a68
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg var ferdig med mensen, ettersom jeg var på dag 7. Pleier ikke å ha mensen i mer enn 3 - 4 dager.

I går hadde jeg sex med fyr jeg kjenner litt fra før. Usikker på hvor mye han merket, men hvor krise er det for dere menn å oppdage litt blod? Jeg sa jeg var på siste dag før vi startet, så han var litt forberedt i hvertfall.

Holder på å dø av flauhet......

Gjør ingen verdens ting.

Vi hadde sex når hun hadde sin siste mensdag og hun blødde litt. Men vi hadde vanlig sex som vi vanligvis pleier. Hun blødde jo ikke under økten i det hele tatt så jeg kunne fingre henne også og det var ikke blod på fingrene heller :) Sleiket henne ikke da! Akkurat det klarer jegvikke for mensenblod lukter jo dritt... Men nei. Bryr meg fint lite om å kjøre brannbil 😂

Anonymous poster hash: 36b07...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, jeg tror nok det går helt fint, TS! :) Det er ikke så sikkert han merket det en gang. Var vel ikke akkurat fossblødninger.

 

Jeg er ganske sikker på at de fleste menn takler det, mange uten å bry seg.

 

 

Hadde sex med en tidligere kjæreste hvor jeg egentlig var ferdig med mensen, plutselig drar han seg ut og sier "hva faen", og det er flekker under oss på lakenet, og på pikken hans. Ettersom det var "noen dager gammelt" blod inni meg han dro ut, blandet med noe slim, så så det ganske nasty ut. Brunt slim. Plager ikke meg, trodde bare han skulle la det gå. Han reagerte med å si "æsj" og "ekkelt, er det bæsj?".

 

Må innerømme jeg følte meg temmelig lite verdifull der jeg satt. Han ville ikke fullføre en gang (jeg tilbudte å suge han), han gikk og dusjet og kledde på seg. Jeg lå igjen på rommet og kledde på meg i skam

Det skjedde tre ganger ila forholdet

 

Woa, kjipt at du hadde en slik opplevelse! Han kan umulig ha vært en erfaren mann når det kom til sex? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, jeg tror nok det går helt fint, TS! :) Det er ikke så sikkert han merket det en gang. Var vel ikke akkurat fossblødninger.

 

Jeg er ganske sikker på at de fleste menn takler det, mange uten å bry seg.

 

 

 

Woa, kjipt at du hadde en slik opplevelse! Han kan umulig ha vært en erfaren mann når det kom til sex? :P

Hehe, det merkelige var at joda det var han. Han hadde til og med lagt ut om i begynnelsen av forholdet om hvor dumt det var med å ikke ha sex når man har mensen, ettersom mange er ekstra kåte da. 

Tror nok bare blodet kom som et sjokk fordi det ikke så ut som blod, men brunt slim og det så ekkelt ut. Eksene hans har nok hatt mer perfekt mensen enn meg, hvor den ikke alltid ser ut som frisk nytt blod!  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske trang, og hvis det er lenge siden jeg har hatt sex eller onanert, kan det fort begynne å blø. Dette skjedde for en måned siden. Hadde da ikke hatt sex siden september i 2014. Begynte å blø en del, men siden det ikke var mensen så stoppet det opp etter hvert. 

 

Uansett virket det som om fyren fikk skikkelig panikk av det hele. Han trakk seg ut med én gang og hentet vaskeklut til meg. Det var litt kleint. 



Anonymous poster hash: 2bc28...92f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...