AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #21 Skrevet 3. juni 2015 Haha var akkurat det jeg sa til samboeren min når han debuterte på real:P Men gutten er jo søt da:) For noko tøv, med så mange gale ungjenter, så fekk han nok sin debut i fjor ein gong, etter at han slo gjennom. Anonymous poster hash: 732d6...80d
Gjest Jean Valjean Skrevet 3. juni 2015 #22 Skrevet 3. juni 2015 Greit nok at han er en god spiller. Men denne besettelsen media og folk har med Ødegaard er på grensen til det perverse. 1
superdupermeg Skrevet 3. juni 2015 #23 Skrevet 3. juni 2015 For noko tøv, med så mange gale ungjenter, så fekk han nok sin debut i fjor ein gong, etter at han slo gjennom.Anonymous poster hash: 732d6...80d Tror ikke han er typen til å debutere så tidlig, tror han vil vente til han er i et langvarig forhold:) 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #24 Skrevet 3. juni 2015 Haha var akkurat det jeg sa til samboeren min når han debuterte på real:P Men gutten er jo søt da:) Typisk kvinner å spekulere i hans evner til å få dere til å spre beina selv om han er et unikum uten like. Primitivt. Anonymous poster hash: 9d073...91e
Gjest O.G. Skrevet 3. juni 2015 #25 Skrevet 3. juni 2015 Jeg håper det er fjortiser som har stemt frem denne lista, for hvis damer på over 30 år stemmer frem en 16-åring som en av Norges kjekkeste, så blir jeg egentlig litt bekymret. Greit nok at han er over seksuell lavalder, men han er fortsatt et barn i mine øyne. Enig.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #26 Skrevet 3. juni 2015 For noko tøv, med så mange gale ungjenter, så fekk han nok sin debut i fjor ein gong, etter at han slo gjennom. Anonymous poster hash: 732d6...80d Han er superkristen. Anonymous poster hash: 91c7b...734
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #27 Skrevet 3. juni 2015 Han er superkristen. Anonymous poster hash: 91c7b...734 Det treng ikkje bety at han avstår frå seksuelt samkvem til han er gift. Dei færraste kristne gjer det.Anonymous poster hash: 732d6...80d
Gjest iGirl Skrevet 3. juni 2015 #28 Skrevet 3. juni 2015 (endret) Måten han drar armene på genserene over håndleddene. Han er så søøøt. :rodmer: Endret 3. juni 2015 av iGirl
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #29 Skrevet 3. juni 2015 No får det vera nok. Han Rune har gjort opp for seg og bør få fred, han stiller ikkje ein gong til ordførar i lokalvalet i år. Anonymous poster hash: 91c7b...734 Hva er galt med at hun AB har skrevet at han har et nydelig og sexy blikk da? Anonymous poster hash: 422b2...7ce
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #30 Skrevet 4. juni 2015 Ødegaard vil passe bedre og sannsynlig får bedre erfaringer med Spanske enn Norske jenter - sånn sett glad for at han fikk komme seg ut av landet tidlig og bort fra jantelov kulturen som gjennomsyrer folkeslaget her oppe. Samt at Spanske jenter er noen hakk over på det meste enn de sukkeravhengige usikre Norske kvinnfolka som ser på seg såpass at tilogmed Ronaldo ikke er verdig en date engang. Anonymous poster hash: 563da...ac5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #31 Skrevet 4. juni 2015 Hah, trodde et øyeblikk at du snakket om Knut Jørgen Røed Ødegaard. Han er kanskje ikke så sexy, men han er sikkert EKSTREMT entusiastisk i senga!Anonymous poster hash: 21d76...7a4 han ser nok stjerner rimelig raskt Anonymous poster hash: 0f13e...da9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå