AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Hei. Jeg har i gud vet hvor mange år hatt cyster i eggstokkene. Men har operert dem vekk fra 4 år og de var godartede. Som symptomer på den tiden hadde jeg ingenting som typisk skal gi smerter (for det er jo det symptomene er når man søker på nettet for info om dette) Jeg hadde derimot en "oppblåst" mage og folk trodde jeg var gravid.. men ja. Nå som år har gått, ønsker jeg av egne grunner å ta en sjekk hos gynekolog igjen. Men nå er jeg registrert som arbeidsledig hos nav. Dette er dag 2 som arbeidsledig og jeg lurer på om jeg har noen rettigheter / får dekket utgifter som dette. Hvis ikke, vet dere om en gynekolog som ikke trenger henvisning fra lege og som samtidig ikke koster all verden? Vil takke for relevant hjelp Anonymous poster hash: 685cb...92a
Leini Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Billigste erabsolutt henvisning fra lege. Private klinikker er mye dyrere..
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #3 Skrevet 3. juni 2015 Hei. Jeg har i gud vet hvor mange år hatt cyster i eggstokkene. Men har operert dem vekk fra 4 år og de var godartede. Som symptomer på den tiden hadde jeg ingenting som typisk skal gi smerter (for det er jo det symptomene er når man søker på nettet for info om dette) Jeg hadde derimot en "oppblåst" mage og folk trodde jeg var gravid.. men ja. Nå som år har gått, ønsker jeg av egne grunner å ta en sjekk hos gynekolog igjen. Men nå er jeg registrert som arbeidsledig hos nav. Dette er dag 2 som arbeidsledig og jeg lurer på om jeg har noen rettigheter / får dekket utgifter som dette. Hvis ikke, vet dere om en gynekolog som ikke trenger henvisning fra lege og som samtidig ikke koster all verden? Vil takke for relevant hjelp Anonymous poster hash: 685cb...92a Selv om du er arbeidsledig må du dekke disse kostnadene selv. Du må nok ha henvisning fra legen din ellers må du gå privat. Anonymous poster hash: e23ed...884 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #4 Skrevet 3. juni 2015 Billigere å få henvising av lege, men det går på frikortet så har du dette er det gratis. Anonymous poster hash: 9e41c...a21
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #5 Skrevet 3. juni 2015 Hvilke type cyster er det du har? Er det samme type cyster (blodcyster/sjokoladecyster) som ved endometriose? De har egne nettsider, endometriose.no Gynekolog uten henvisning koster fra 1200 kroner og oppover. Med henvisning fra lege og til avtalespesialist varierer det veldig hva ventetid angår. Da betaler du egenandel + forbruksmateriell. Noen hundrede kroner. Anonymous poster hash: 17728...8ca
himmeloghav Skrevet 3. juni 2015 #6 Skrevet 3. juni 2015 Hei. Jeg har i gud vet hvor mange år hatt cyster i eggstokkene. Men har operert dem vekk fra 4 år og de var godartede. Som symptomer på den tiden hadde jeg ingenting som typisk skal gi smerter (for det er jo det symptomene er når man søker på nettet for info om dette) Jeg hadde derimot en "oppblåst" mage og folk trodde jeg var gravid.. men ja. Nå som år har gått, ønsker jeg av egne grunner å ta en sjekk hos gynekolog igjen. Men nå er jeg registrert som arbeidsledig hos nav. Dette er dag 2 som arbeidsledig og jeg lurer på om jeg har noen rettigheter / får dekket utgifter som dette. Hvis ikke, vet dere om en gynekolog som ikke trenger henvisning fra lege og som samtidig ikke koster all verden? Vil takke for relevant hjelp Anonymous poster hash: 685cb...92a Hør med nav. Kanskje det holder med en gynekologisk sjekk hos fastlegen? Hvis ikke ville jeg spandert en time hos gynekolog. Det koster vel ikke mer enn 400-500 kr? Dropp utgifter til andre ting som ikke er så viktig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå