Gå til innhold

Billig gynekolog

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Jeg har i gud vet hvor mange år hatt cyster i eggstokkene. Men har operert dem vekk fra 4 år og de var godartede. Som symptomer på den tiden hadde jeg ingenting som typisk skal gi smerter (for det er jo det symptomene er når man søker på nettet for info om dette) Jeg hadde derimot en "oppblåst" mage og folk trodde jeg var gravid.. men ja. 

Nå som  år har gått, ønsker jeg av egne grunner å ta en sjekk hos gynekolog igjen. Men nå er jeg registrert som arbeidsledig hos nav. Dette er dag 2 som arbeidsledig og jeg lurer på om jeg har noen rettigheter / får dekket utgifter som dette. 

Hvis ikke, vet dere om en gynekolog som ikke trenger henvisning fra lege og som samtidig ikke koster all verden? :) 

Vil takke for relevant hjelp :) 

Anonymous poster hash: 685cb...92a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Billigste erabsolutt henvisning fra lege. Private klinikker er mye dyrere..

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Jeg har i gud vet hvor mange år hatt cyster i eggstokkene. Men har operert dem vekk fra 4 år og de var godartede. Som symptomer på den tiden hadde jeg ingenting som typisk skal gi smerter (for det er jo det symptomene er når man søker på nettet for info om dette) Jeg hadde derimot en "oppblåst" mage og folk trodde jeg var gravid.. men ja. 

Nå som  år har gått, ønsker jeg av egne grunner å ta en sjekk hos gynekolog igjen. Men nå er jeg registrert som arbeidsledig hos nav. Dette er dag 2 som arbeidsledig og jeg lurer på om jeg har noen rettigheter / får dekket utgifter som dette. 

Hvis ikke, vet dere om en gynekolog som ikke trenger henvisning fra lege og som samtidig ikke koster all verden? :)

Vil takke for relevant hjelp :)

Anonymous poster hash: 685cb...92a

Selv om du er arbeidsledig må du dekke disse kostnadene selv. Du må nok ha henvisning fra legen din ellers må du gå privat. 

Anonymous poster hash: e23ed...884

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Billigere å få henvising av lege, men det går på frikortet så har du dette er det gratis. 

Anonymous poster hash: 9e41c...a21
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke type cyster er det du har?

Er det samme type cyster (blodcyster/sjokoladecyster) som ved endometriose? De har egne nettsider, endometriose.no

Gynekolog uten henvisning koster fra 1200 kroner og oppover. Med henvisning fra lege og til avtalespesialist varierer det veldig hva ventetid angår. Da betaler du egenandel + forbruksmateriell. Noen hundrede kroner.

Anonymous poster hash: 17728...8ca

Skrevet

Hei.  Jeg har i gud vet hvor mange år hatt cyster i eggstokkene. Men har operert dem vekk fra 4 år og de var godartede. Som symptomer på den tiden hadde jeg ingenting som typisk skal gi smerter (for det er jo det symptomene er når man søker på nettet for info om dette) Jeg hadde derimot en "oppblåst" mage og folk trodde jeg var gravid.. men ja.  Nå som  år har gått, ønsker jeg av egne grunner å ta en sjekk hos gynekolog igjen. Men nå er jeg registrert som arbeidsledig hos nav. Dette er dag 2 som arbeidsledig og jeg lurer på om jeg har noen rettigheter / får dekket utgifter som dette.  Hvis ikke, vet dere om en gynekolog som ikke trenger henvisning fra lege og som samtidig ikke koster all verden? :)  Vil takke for relevant hjelp :)  Anonymous poster hash: 685cb...92a

Hør med nav. Kanskje det holder med en gynekologisk sjekk hos fastlegen? Hvis ikke ville jeg spandert en time hos gynekolog. Det koster vel ikke mer enn 400-500 kr? Dropp utgifter til andre ting som ikke er så viktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...