Gå til innhold

Ringe potensiell arbeidsgiver på privat nr?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I påsken ble jeg oppringt av en jobb jeg hadde søkt. Hadde søkt fordi jeg da var ferdigutdannet til sommeren (levert masteroppgaven idag, yuuhuu). 

Denne karen jeg snakket med sa at jeg skulle ta kontakt med ham når jeg var ferdig så skulle han se om han fant noe til meg. Men han ga meg sitt private mobil nummer. Ingen e-mail, og finner ikke dette på hjemmesiden heller. 

 

Spørsmålene er som følger; skal jeg ringe han på det nummeret å henvise til samtalen i påsken? 

 

Syntes det virker litt kleint siden det er på privat nummer, pluss at han sa navnet mitt feil flere ganger på telefon, til tross for at han hadde CV og søknaden min... Hva om han ikke husker å ha snakket med meg?



Anonymous poster hash: 9ce06...4ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan vet du at det er privat nr? Vi har heller ikke direkte mobilnr på nettsidene våre, men det er like fullt firma mobil.

Du ringer jo selvfølgelig til det nr han oppga. Og minner han på samtalen i påsken.

Anonymous poster hash: 4fdeb...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at det er privat nr? Vi har heller ikke direkte mobilnr på nettsidene våre, men det er like fullt firma mobil.

Du ringer jo selvfølgelig til det nr han oppga. Og minner han på samtalen i påsken.

Anonymous poster hash: 4fdeb...d3a

Antok det når det var et mobilnummer. Men var vel for rask der kanskje

Anonymous poster hash: 9ce06...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antok det når det var et mobilnummer. Men var vel for rask der kanskje

Anonymous poster hash: 9ce06...4ec

Mange bruker jo privat mobil også i forbindelse med jobb

Anonymous poster hash: 74886...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom han oppgav det nummeret til deg så ser jeg ingen grunn til at du ikke kan ringe det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han har gitt deg nummeret er det greit å bruke det.

Finner noen derimot privat nummeret til ektefelle på nettet og ringer hit utenfor arbeidstid, for å prate jobb, blir vi irriterte.

Anonymous poster hash: 1fc67...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...