AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Hallo! Jeg og kjæresten har vært sammen i fire år, og sexen er super! Men når det kommer til oralsex, så liker jeg mye bedre å gi enn å få. Synes det er helt topp å suge, så dette er en naturlig del av sexlivet vårt. Men jeg synes ikke det å motta oralsex er like digg. Det er flere ulike grunner til det, blant annet at jeg føler at jeg må være helt ren der nede for å klare å slappe av, men også fordi herregud som det kiler! I hvert fall i starten! Jeg får den samme følelsen som når noen legger ansiktet sitt inntil halsen for å kile - gjerne med skjegg. Det er selvfølgelig verst når han har litt skjegg, men jeg kan også få latterkrampe bare når han skal begynne med tunga! Og de aller verste gangene er hvis jeg står på alle fire, og han kommer bakfra for å begrave ansiktet sitt mellom lårene mine! AAAAAAAH!! På grunn av dette har vi aldri hatt en vellykket 69, fordi jeg kreperer på toppen! Dette er absolutt ingen hindring ellers, men jeg har aldri hørt om noen som sliter med det samme? Er jeg alene i verden om å være superkilen i skrittet, eller er vi flere som deler denne ulidelige sjebnen? Anonymous poster hash: 9374a...538
Timza Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Legg deg ned, lukk øynene og trekk pusten dypt inn, heeelt inn og heeelt ut. Gjør det et par ganger og bare konsentrer deg om at du skal takle det og la han få komme til. Øv på å ikke vær kilen rett og slett. Ei jeg holdt på med ei stund var litt slik, at hun lærte seg å komme over den kneika på den måten.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Legg deg ned, lukk øynene og trekk pusten dypt inn, heeelt inn og heeelt ut. Gjør det et par ganger og bare konsentrer deg om at du skal takle det og la han få komme til. Øv på å ikke vær kilen rett og slett. Ei jeg holdt på med ei stund var litt slik, at hun lærte seg å komme over den kneika på den måten. Okei! Supert! Takk skal du ha! Jeg vet jo at det å være kilen mest er mentalt, og som sagt er det ikke alltid like ille, men særlig type 69 er supervanskelig for meg! Men det der skal jeg definitivt prøve neste gang! Holde ut litt og prøve å slappe av - det blir fort til at jeg heller trekker ham opp for å ha normal sex istedenfor Anonymous poster hash: 9374a...538
Uredd Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Har dere forsøkt med slikkelapp. Kan være nok til at det ikke kiler.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Har dere forsøkt med slikkelapp. Kan være nok til at det ikke kiler. Nei, vi har ikke prøvd det - men jeg er helt sikker på at det ikke hadde kilt så mye hvis vi hadde brukt det, for som sagt er det skjegget (og min mentale innstilling på at jeg kommer til å sette meg på skjegget hans under 69) som er det største problemet! Takk for en konstruktiv løsning Uredd! Anonymous poster hash: 9374a...538
Uredd Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Nei, vi har ikke prøvd det - men jeg er helt sikker på at det ikke hadde kilt så mye hvis vi hadde brukt det, for som sagt er det skjegget (og min mentale innstilling på at jeg kommer til å sette meg på skjegget hans under 69) som er det største problemet! Takk for en konstruktiv løsning Uredd! Anonymous poster hash: 9374a...538 Bare hyggelig. Slikkelapp hjelper hvis det er lepper og tunge som kiler. Er det sekundær berøring av hode mot lår for eksempel er det jo verre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå