Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et pass som går ut i september 2016. Dette skal altså fornyes om ikke så lenge.

Uansett, jeg ser at en side i passet, da tenker jeg ikke personaliasiden eller de to røde "yttersidene", men en av de andre sidene, har fått en brett i seg. Ingen siden har revnet eller blitt løse, men rett og slett fått seg et eseløre. 

Burde jeg bytte til nytt pass allerede nå, eller er ikke dette et problem? 

Reiser til Tyrkia 6. juli så derfor sjekker jeg nå i god tid, og tenkte å bestille time for nytt pass hvis jeg trenger det (bør ha god nok tid til dette).

Anonymous poster hash: 93192...3d2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et pass som går ut i september 2016. Dette skal altså fornyes om ikke så lenge.

Uansett, jeg ser at en side i passet, da tenker jeg ikke personaliasiden eller de to røde "yttersidene", men en av de andre sidene, har fått en brett i seg. Ingen siden har revnet eller blitt løse, men rett og slett fått seg et eseløre. 

Burde jeg bytte til nytt pass allerede nå, eller er ikke dette et problem? 

Reiser til Tyrkia 6. juli så derfor sjekker jeg nå i god tid, og tenkte å bestille time for nytt pass hvis jeg trenger det (bør ha god nok tid til dette).

Anonymous poster hash: 93192...3d2

Tror nok det skal endel til før de ikke godkjenner passet ditt, men om du er usikker så kan du jo bare ringe til politistasjonen og høre :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er null problem! Forsiden på mitt pass er slitt vekk, altså der det står Kongeriket Norge osv, og har aldri fått kommentarer på det, og vil tro det er litt verre enn et eseløre. 

Anonymous poster hash: c8f74...3ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...