Gå til innhold

P - stav

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er første gangen jeg har fått satt inn p-stav. Vet dette er en idiotisk spørsmål, men må bare være sikker. Kan gutten komme inni meg, uten at jeg blir gravid og slipper å bekymre meg for å teste meg for gravidtest og kjøpe angrepille osv.? 

Anonymous poster hash: b3577...622
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting er 100% sikkert. P-stav er 99.9% sikker. Dvs du kan i teorien bli gravid, men ytterst sjeldent.

Jeg håper du har lest pakningsvedlegget til p-staven du har fått satt inn? Hvis ikke, les det

Anonymous poster hash: 68078...eca
Skrevet

Har lest og sier at den er den sikreste prevensjonen og at hvis man har samleie uten kondom er det viktig å sjekke seg for klammis og sånt. Men vil høre fra dere som har/hatt p-stav :)

Skrevet

Selvfølgelig kan han komme i deg, det er jo det som er poenget med hormonprevensjon. Men du bør selvfølgelig bruke kondom med ukjente partnere eller i tilfeller der partner også har sex med andre for å beskytte mest mulig mot kjønnssykdommer.

• Liker 1
Skrevet

Den er bare usikker dersom du ikke kjenner pinnen i armen lengre, da er det noe galt. Sålenge du kjenner den så skal du være 100% sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...