AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Dette er første gangen jeg har fått satt inn p-stav. Vet dette er en idiotisk spørsmål, men må bare være sikker. Kan gutten komme inni meg, uten at jeg blir gravid og slipper å bekymre meg for å teste meg for gravidtest og kjøpe angrepille osv.? Anonymous poster hash: b3577...622
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Ingenting er 100% sikkert. P-stav er 99.9% sikker. Dvs du kan i teorien bli gravid, men ytterst sjeldent. Jeg håper du har lest pakningsvedlegget til p-staven du har fått satt inn? Hvis ikke, les det Anonymous poster hash: 68078...eca
boooooo Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Har lest og sier at den er den sikreste prevensjonen og at hvis man har samleie uten kondom er det viktig å sjekke seg for klammis og sånt. Men vil høre fra dere som har/hatt p-stav
peppermyntete Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Selvfølgelig kan han komme i deg, det er jo det som er poenget med hormonprevensjon. Men du bør selvfølgelig bruke kondom med ukjente partnere eller i tilfeller der partner også har sex med andre for å beskytte mest mulig mot kjønnssykdommer. 1
Nanami Skrevet 3. juni 2015 #5 Skrevet 3. juni 2015 Den er bare usikker dersom du ikke kjenner pinnen i armen lengre, da er det noe galt. Sålenge du kjenner den så skal du være 100% sikker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå