AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Jeg var til legen for en stund siden grunnet slapphet og trøtthet over en lengre periode. B12 var 140. Har nå tatt MMA og homocystein som var normale. Vil dette si at det ikke er en reel b12 mangel? Mulig legen ringer meg opp angående resultatene. Ble bare nysgjerrig☺ Har også jernmangel, så det kan jo være årsaken til trøttheten. Tok noen av dere disse ekstra prøvene for b12 eller fikk dere behandling ut i fra den første blodprøven?Anonymous poster hash: 5f63c...8fd
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Jernmangel kombinert med lite inntak av C-vitamin er den "vanlige" epidemien som hangler nå. Anonymous poster hash: 51311...628
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå