Gå til innhold

Ikke B12 mangel?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var til legen for en stund siden grunnet slapphet og trøtthet over en lengre periode. B12 var 140. Har nå tatt MMA og homocystein som var normale. Vil dette si at det ikke er en reel b12 mangel? Mulig legen ringer meg opp angående resultatene. Ble bare nysgjerrig☺ Har også jernmangel, så det kan jo være årsaken til trøttheten.

Tok noen av dere disse ekstra prøvene for b12 eller fikk dere behandling ut i fra den første blodprøven?

Anonymous poster hash: 5f63c...8fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jernmangel kombinert med lite inntak av C-vitamin er den "vanlige" epidemien som hangler nå.



Anonymous poster hash: 51311...628

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...