Gå til innhold

Mystery Shopper - erfaringer med SeeYou?


Questiomark

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med å jobbe for kontrollørfirmaet SeeYou?

 

Ser at når man kan fylle inn diverse opplysninger at de ønsker å vite hva slags bank du har til hva slags alarm du har til om du drikker kaffe eller ikke... virker som de samler informasjon for å vite når de skal gjøre innbrudd hos deg. Og dette er ikke bare SeeYou, men av alle jeg nesten har registrert meg hos virker det som om ved Google-søk at SeeYou er en troverdig arbeidsgiver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har generelt erfaring med å krysse av på ekstremsensitive spørsmål for MS-firmaer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med å jobbe for kontrollørfirmaet SeeYou?

 

Ser at når man kan fylle inn diverse opplysninger at de ønsker å vite hva slags bank du har til hva slags alarm du har til om du drikker kaffe eller ikke... virker som de samler informasjon for å vite når de skal gjøre innbrudd hos deg. Og dette er ikke bare SeeYou, men av alle jeg nesten har registrert meg hos virker det som om ved Google-søk at SeeYou er en troverdig arbeidsgiver?

Jeg har jobbet for seeyou i et par år nå, krysset av at jeg ikke har alarm på huset (hvis man ikke kan velge å ikke svare på det spørsmålet, isåfall har jeg kanskje ikke svart) og det er ingen som har brutt seg inn hos oss ;) hehe.

Etter min erfaring er seeyou en seriøs bedrift. Har alltid fått lønn, dekt utgifter og god oppfølging :)

Anonymous poster hash: f9180...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ts. du har fått gode råd i de andre trådene du har opprettet, du kan nok finne svar på det du lurer på der. De kommer ikke til å gjøre innbrudd hos deg.



Anonymous poster hash: 91877...fb6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal finne fram spørsmålene de vil ha svar på om meg og skrive de her, så kanskje du forstår hvorfor jeg er skeptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seeyou er seriøse. Har jobba for dem i flere år. Får alltid alt dekket som dem sier, ikke noe kluss med utbetalinger noen gang. Feriepenger kom også som det skulle :)



Anonymous poster hash: 82a34...54a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...