Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, må trekke alle visdomstenne mine, så lurer på om noen vet om en flink tannlege i stavanger, som er ekstra flink med personer med skikkelig tannlegeskrekk? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tannlegene Larsen og Bøe. Lene på tannlegekontoret der er kjempe flink med de som har tannlegeskrekk. Nevn skrekken når du ringer for å få time og si at du ønsker henne.

De ligger i løkkeveien.

Anonymous poster hash: 892c8...607

Skrevet

Tannlegene Larsen og Bøe. Lene på tannlegekontoret der er kjempe flink med de som har tannlegeskrekk. Nevn skrekken når du ringer for å få time og si at du ønsker henne.

De ligger i løkkeveien.

Ligger alle tre i løkkeveien? Utenom den plassen da? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ett tannlegekontor med 3 tannleger. De ligger i 3 etasje i samne bygget som Prix og Bate(tror jeg det heter).

AnonymBruker
Skrevet

Tannlege Katrine Prestvold på Hommersåk er utrolig flink og hyggelig, og har alene nærmest kurert min tannlegeskrekk. 

Anonymous poster hash: c311c...302
Skrevet

Hommersåk er nok litt for langt, er det noen andre? Kan gjerne være i Sandnes også,

Gjest Saxofon
Skrevet

Er jo bare å ta båten til Hommersåk, 20 minutt. Gåavstand til tannlegekontoret! Trakk 3 av mine der :)

Skrevet

Er jo bare å ta båten til Hommersåk, 20 minutt. Gåavstand til tannlegekontoret! Trakk 3 av mine der :)

Åja, jeg har bil, men bor litt utenfor stavanger sentrum, 15-20 min :) Aldri vært i Hommersåk heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...