Gå til innhold

Tisser på meg av seroquel

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg økte til 100mg i går, og nå kommer det små dråper med tiss hele tiden.. Kan ikke finne noe særlig om det på google, har heller ingen somatiske sykdommer. Hva tror dere?

Anonymous poster hash: c087b...181
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ikke forundre meg. Seroquel er rottegift og djevelens verk.  :rasende:

Anonymous poster hash: fa841...257
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å?

AnonymBruker
Skrevet

Ta dett opp med lege eller behandler. Jeg tar 400mg og har aldri hatt slike bivirkninger. Hater medisinen pga bivirkningene, men de er desverre en nødvendighet.

Anonymous poster hash: 51620...36c

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarer dere å gå på så høye doser, blir dere ikke helt ødelagt? Jeg tar 50 mg om kvelden og får en fryktelig hangover dagen etterpå, utvikler man tolaranse kanskje etter hvert?

Anonymous poster hash: 90e87...406
AnonymBruker
Skrevet

Enig, gikk på seroquel og aldri føllt meg mer grønnsak. det er jo hypnosemiddel så ikke rart at man pluteselig tisser på seg eller ikke skjønner hva noen sier når de snakker til deg. seriøst slutt på de.

Anonymous poster hash: b90af...dc8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg økte til 100mg i går, og nå kommer det små dråper med tiss hele tiden.. Kan ikke finne noe særlig om det på google, har heller ingen somatiske sykdommer. Hva tror dere?

Du bør ta kontakt med legen igjen og høre. Jeg går på disse selv men 75 mg. Det står ikke noe om i birvirkning. 

Og dere andre som hyler opp hvor fæl denne medisinen er og ber folk slutte bør være varsom med og si slik. Selv om dere har hatt dårlig erfaring så trenger ikke andre ha det. Det er en grunn for at en får disse medisinene. Noen tåler de andre ikke og må bytte. Man trenger ikke alltid hyle ut negative ting her.

Anonymous poster hash: 9f4ac...02e

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarer dere å gå på så høye doser, blir dere ikke helt ødelagt? Jeg tar 50 mg om kvelden og får en fryktelig hangover dagen etterpå, utvikler man tolaranse kanskje etter hvert?

Anonymous poster hash: 90e87...406

Jeg sover opp i mot 12 timer pga medisinene og er jamt over ganske dårlig pga dem, men alternativet er så mye verre. Jeg er heller fryktelig trett og sliten en å gå rundt i psykose. Nå fungerer jeg i det minste til en viss grad i det daglige.

Anonymous poster hash: 51620...36c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...