Gå til innhold

Plagsomt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en god stund siden våknet jeg med knallrødt ansikt,å det var rødt hele dagen. Dagen etter var det normalt igjen,og jeg har ikke tenkt videre over det.

Men nå har jeg hatt det værtfall 4 ganger. Kan gå en måned,kanskje 2 mellom hver gang,og det varer en hel dag...så er det liksom over. Det er så rart,for det er akkurat som en maske...! Rødheten stopper som en linje langs kjevebenet. Å det er akkurat som at huden føles hoven og tykk. Er ikke plaget med dette ellers,verken rødhet eller noe annet..så hva kan det være? Hvorfor kommer det bare av og til? Jeg spiser som jeg alltid har gjort,så jeg klarer ikke å forestille meg at det er allergi..

Anonymous poster hash: a250d...ff1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som allergi i mine ører. Du kan fort få allergi for ting helt plutselig. Jeg ville begynte å tenke over hva du har spist, drukket evt om du har brukt en spesiell krem, maske e.l kvelden før. Lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

Uff, kjenner til det der! Får det støtt og stadig selv uten at jeg noen gang finner ut hva det kommer av. Tror det må ha en sammenheng med noe jeg får i meg, men er jo borte på noen timer igjen. Kan sitte på cafe før en kinotur, og plutselig flammer kinnene opp og blir veldig varme og hovne. Etter kinoen er det helt borte igjen! Veldig kjedelig! :( 

Anonymous poster hash: 58106...fd9
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Ja det må jo kanskje være et eller annet som gjør det,men det er jo helt umulig å finne ut hva..! Jeg bekymrer meg litt,for jeg syns det skjer så ofte nå.. Å det er en bagatell i forhold til mye annet som kan ramme deg,men jeg kan ikke noe for at jeg er redd for at det skal bli permanent:(

Anonymous poster hash: a250d...ff1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...