Gå til innhold

Uvanlige steder - hva definerer du som sex?

Hva regnes som sex?  

50 stemmer

1. 1. Hvor langt må kan gå for å kunne si at man har hatt sex på fly, kino etc?

• Fingring/runking innenfor klær.
      9
    • Fingring/runking uten klær.
      4
    • Blowjob.
      8
    • Gjensidig oralsex.
      9
    • "hatt den litt innafor"
      8
    • Full penetrering.
      34
    • Minst en oppnår orgasme.
      6
    • Begge får orgasme.
      3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alle som har hatt sex utenom hjemmet:

Hvor langt må man gå for å kunne skryte på seg en slik aktivitet.

Er det nok å kjenne litt på partneren utenpå buksa, eller må man ha fullt samleie hvor begge får orgasme på ene eller andre måten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er terskelen lav ser jeg... :sjokkert:

Jeg stemmer for at minst en må ha oppnådd orgasme før dette kan krysses av som uført. :opplyser:

AnonymBruker
Skrevet

Lesbisk par her. Vi har aldri samleie (naturlig nok).

Sex utenfor hjemmet defineres av oss på ulike måter. Det kan være oralsex, fingring o.l. Orgasme blir det vel stort sett, men det er ikke et kriterie for å kalle det for sex.

Anonymous poster hash: c27c1...bc4
  • Liker 1
Skrevet (endret)

For min del må det minst ha vært full penetrering. (men ser jo at det så klart blir annerledes for homofile par da)

Endret av mijaa
Skrevet

I mine øyne må man ha hatt full penetrering (hva heterofile/sexuele/whatever angår) for å kunne si at man har "hatt sex".

Ellers blir det "jeg har runka typen på toget" osv.  

• Liker 3
Skrevet

I mine øyne må man ha hatt full penetrering (hva heterofile/sexuele/whatever angår) for å kunne si at man har "hatt sex".

Ellers blir det "jeg har runka typen på toget" osv.

Det er det jeg også mener. Et visst minimum må til før man kan påstå at man "har hatt sex"

Foreløpig ser det også ut til at flest mener at minimum full penetrering må til.

AnonymBruker
Skrevet

Slimhinnekontakt som involverer kjønnsorganer. Altså at minst en har slikka/sugd den andre.

Lurer også hvorfor du har med blowjob, men ikke at han tilfredsstiller bare henne?

Anonymous poster hash: 021c5...416
Skrevet

Slimhinnekontakt som involverer kjønnsorganer. Altså at minst en har slikka/sugd den andre.

Lurer også hvorfor du har med blowjob, men ikke at han tilfredsstiller bare henne?

Det var i grunnen bare en antakelse fra min side om at hvis han først klarer det, så vil det oftest være gjensidig. Mulig jeg tar feil.

Mest basert på at en blowjob er enklere å gjennomføre i de fleste tilfeller.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Suging og fingring er jo liksom "sex" det også i seg selv...men jeg føler ikke man har hatt skikkelig het og god sex før man er nakne sammen og at det innebærer skikkelig samleie med penetrering.

Skrevet

Jeg mener ikke at noen må ha orgasme for at det skal kategoriseres som sex.

Mener at oralsex er "innafor". Det er jo sex...

Skrevet (endret)

Her er terskelen lav ser jeg... :sjokkert:

Jeg stemmer for at minst en må ha oppnådd orgasme før dette kan krysses av som uført. :opplyser:

Så penetrering uten orgasmer teller ikke som sex?

Endret av Kara W
  • Liker 1
Skrevet

Så penetrering uten orgasmer teller ikke som sex?

Joa, men det må jo være et eller annet minimum for å kunne skryte på seg sex på eksotiske steder. Krever man orgasme må det nødvendigvis litt mer til enn å bare stappe hånda litt ned i buksa liksom.

Hensikten med tråden var jo å få litt debatt om akkurat det.

Gjest Fotballen
Skrevet

Full penetrering. Noe jeg vil :D Har prøvd alt annet, og vil prøve dette også. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det ikke teller som sex uten orgasme kan jeg kutte noen av mine korte forbindelser ut av svarteboken;-)

Litt fingring er beføling og ikke sex, lengre fingring/handjob til orgasme er en form for sex, men jeg vil ikke si at jeg har hatt sex på fly selv om jeg runket typen en halvtime dekket av en jakke og flybordet.

Uansett, slike definisjoner er for fjortiser, senere betyr det ikke noe, da man ikke gjør det for å skryte.

Anonymous poster hash: a07e2...6a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var i grunnen bare en antakelse fra min side om at hvis han først klarer det, så vil det oftest være gjensidig. Mulig jeg tar feil.

Mest basert på at en blowjob er enklere å gjennomføre i de fleste tilfeller.

Min erfaring er vel det motsatte, en BJ kan være knotete pga bukser, mens hun lett kan tilfredsstilles diskre og med enkel retrettmulighet ved å være truseløs under skjørtet. 

Skrevet

Må man ha et fullt band for å spille en sang, eller kan man spille en sang med bare et instrument? :P

"Sex" er vel bare paraplybegrepet, man har vel sex om nan bare driver med oralsex også, synes ikke man kan skryte på seg å ha ligget med en person om man bare har brukt en hånd/fingre, men man har da definitivt hatt en form for sex :P

Skrevet

Min erfaring er vel det motsatte, en BJ kan være knotete pga bukser, mens hun lett kan tilfredsstilles diskre og med enkel retrettmulighet ved å være truseløs under skjørtet. 

Klarer du tilfredstille henne diskrè oralt..? :sjokkert:

Vet ikke helt om jeg er med på den. Det er jo forholdsvis kurant å gi en blowjob mens han kjører f.eks.

Skal man prøve det samme på en kvinnelig sjåfør blir det straks mer utfordrende... :fnise:

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Klarer du tilfredstille henne diskrè oralt..? :sjokkert:

Vet ikke helt om jeg er med på den. Det er jo forholdsvis kurant å gi en blowjob mens han kjører f.eks.

Skal man prøve det samme på en kvinnelig sjåfør blir det straks mer utfordrende... :fnise:

Sørg for å kjør på en åpen parkeringsplass da om man vil bli sugd mens man kjører ;)...kan bli farlig ute i trafikken :)

Vi gutta får nøye oss med å bruke fingre Uredd..hehehe

Endret av HarryDotter
Gjest AnonGangerTo
Skrevet (endret)

Sørg for å kjør på en åpen parkeringsplass da om man vil bli sugd mens man kjører ;)...kan bli farlig ute i trafikken :)

Vi gutta får nøye oss med å bruke fingre Uredd..hehehe

Edit: postet i feil tråd.

Endret av AnonGangerTo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...