AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Skadet tommelen ved støt i går kveld. Ikke vond i ro, men så snart jeg beveger på den... Gjør mest vondt i rotleddet til tommelen. Trodde det skulle gå over igår, så gjorde ikke noe med det da, men verre idag. Trenger en funksjonell hånd og tommel imorgen kveld til noe veldig viktig og avgjørende. Hva kan jeg gjøre? Tips? Tape om det hjelper? Anonymous poster hash: 23d5d...1e6
Sølvrosen Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Hold tommelen helt i ro og håp på det beste. Teip tommelen i morgen med smal teip dersom du kan gjøre det viktige med en stivere tommel. Hvis du er heldig er den bare forslått slik at det går over raskt om du holder den i ro. Hvis du er uheldig har du knekt et lite bein i tommelen, og da går det ikke over til i morgen uansett hva du gjør.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå