Gå til innhold

Melde fra om fusk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Edit: det skal ikke mye til. Jeg strøk pg. En ør liten feil! Ikke feil engang, rekkefølgen!

Anonymous poster hash: 5a641...2a5

Jeg hadde 4 hovedtemaer jeg skulle snakke om. Jeg misforstod helt den ene, men fikk likevel 4. Du kan ikke stryke av en ørliten feil når jeg stryker av en svær feil. 

Anonymous poster hash: 70fd9...ffc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg hadde 4 hovedtemaer jeg skulle snakke om. Jeg misforstod helt den ene, men fikk likevel 4. Du kan ikke stryke av en ørliten feil når jeg stryker av en svær feil. 

Anonymous poster hash: 70fd9...ffc

 

Når jeg IKKE stryker*** Jeg fikk jo til og med 4, så ja... 

Anonymous poster hash: 70fd9...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør bruke litt mer tid på å lære deg pensum foran neste ev. forsøk i stedet for å skylde på alt mulig annet.

Anonymous poster hash: 2a3a7...5bb

Da skjønner du ikke essensen i det ts spør om. Dette handler om at de som skal ha eksamen dagen etter får svarene servert på sølvfat. De slipper faktisk å lese noe særlig, fordi svarene er delt med dem.

Dette har jeg også opplevd under muntlig ved samme dag. Ei som skulle inn fire timer etter den første fikk spørsmålene servert av den som var først (venninner). Ikke en fin etikk å gå ut fra som student!

Anonymous poster hash: ca9b4...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså:

 

Elevene som har hatt eksamenen har ikke taushetsplikt. Der har så lov som de vil til å snakke til andre hva de fikk om, eller legge det ut på facebook.

De elevene som skal ha eksamen har heller ikke noe forbud mot å være på facebook eller snakke med andre elever.

 

Da koker dette ned til at det er gjennomføringen av eksamen fra skolen sin side som ikke holder mål. Det blir ikke rettferdig at de bruker samme oppgavene flere dager etter hverandre. 

 

Men ts er du helt sikker på at oppgavene faktisk blir de samme? Hadde jeg vært en av de elevene som skulle ha eksamen senere så hadde jeg ikke stolt blindt på at det ikke kom nye oppgaver.



Anonymous poster hash: d9e90...5c3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah

TS, da må rekkefølgen ha vært sentralt og ekstremt viktig. Hvilket nivå, og fag er det vi snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det matte, og du skulle telle til tre, og så sa du 'en, tre, to'?

Anonymous poster hash: 2a3a7...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muntlig må ha forandret seg mye siden jeg gikk på skolen. Da trakk man et tema fikk en viss tid (20 min eller noe) på å forberede et foredrag og fikk etterpå oppfølgingsspørsmål til dette. Det ville altså ikke være direkte fasitsvar og dermed ingen stor fordel å få rlpt temaene i forkant.

Uavhengig om noen andre får en fordel du ikke hadde, har du strøket fordi du ikke kan pensum godt nok. Nei, du stryker ikke om du har en liten ubetydelig feil. Var det en feil du hadde som førte til stryk, var den ikke liten, men svært grov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

nei nå må du slutte å kverrulere. hva skjer med at folk tror de er synske?

 

sensor sa: vil du gjøre om på rekkefølgen av det du nettopp sa? og da sa jeg nei, jeg holder meg til den og så fikk jeg gå ut. når jeg kom tilbake sa sensor, jeg føler ikke jeg kan gi deg bestått når du nevnte faktorene i feil rekkefølge, jeg spurte om du ville, men det ville du ikke. Men alt det andre var bra og du svarte jo også på tilleggspørsmålene så det var jo bra.

 

og sånn strøk jeg, noe mer du vil synse om? spesielt ting du ikke vet, herr eller fru sjettesans?

Anonymous poster hash: 5a641...2a5

 

Ettersom dette var avgjørende var du nok allerede i vippesonen. Eller så var dette en viktig del av pensum. "Bra" er uansett et svært lite spesifikt ord og kan dekke mye forskjellig. 

 

Det er heller ikke uvanlig at elever føler seg urettferdig vurdert. Dette skjer hver eneste dag. 

Anonymous poster hash: 730dc...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muntlig må ha forandret seg mye siden jeg gikk på skolen. Da trakk man et tema fikk en viss tid (20 min eller noe) på å forberede et foredrag og fikk etterpå oppfølgingsspørsmål til dette. Det ville altså ikke være direkte fasitsvar og dermed ingen stor fordel å få rlpt temaene i forkant.

Uavhengig om noen andre får en fordel du ikke hadde, har du strøket fordi du ikke kan pensum godt nok. Nei, du stryker ikke om du har en liten ubetydelig feil. Var det en feil du hadde som førte til stryk, var den ikke liten, men svært grov.

Nå spørs det jo om du kom opp i norsk eller anatomi da..

Anonymous poster hash: 5a641...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså:

Elevene som har hatt eksamenen har ikke taushetsplikt. Der har så lov som de vil til å snakke til andre hva de fikk om, eller legge det ut på facebook.

De elevene som skal ha eksamen har heller ikke noe forbud mot å være på facebook eller snakke med andre elever.

Da koker dette ned til at det er gjennomføringen av eksamen fra skolen sin side som ikke holder mål. Det blir ikke rettferdig at de bruker samme oppgavene flere dager etter hverandre.

Men ts er du helt sikker på at oppgavene faktisk blir de samme? Hadde jeg vært en av de elevene som skulle ha eksamen senere så hadde jeg ikke stolt blindt på at det ikke kom nye oppgaver.

Anonymous poster hash: d9e90...5c3

Ja vi er helt sikre, nå er jo tirsdagen og pilje nummer 2 avlagt eksamen de og. Og de fikk helt like spørsmål. Om de da risikerte mye så må det bare gjelde den første som gikk ut på tirsdagen. Når han da kom ut og sa "yess! Vi fikk de samma spørsmålene" satt ikke resten av puljen og bare nei, nei, nei. Forresten strøk ingen på tirsdag. FAEN!

Anonymous poster hash: 5a641...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom dette var avgjørende var du nok allerede i vippesonen. Eller så var dette en viktig del av pensum. "Bra" er uansett et svært lite spesifikt ord og kan dekke mye forskjellig.

Det er heller ikke uvanlig at elever føler seg urettferdig vurdert. Dette skjer hver eneste dag.

Anonymous poster hash: 730dc...d6c

Fy fader da? Jeg fikk faen meg ingen gilleggsspørsmål?! Alle de andre gjorde det! Jeg tegna og forklarte og intern sensor (ikke bitchen ekstern) sa da : "ja, da er det egentlig ikke noenå spørre om i og med at du har forklar alt og kommet med eksempel"

Kan du forklare den, kverulant?

Anonymous poster hash: 5a641...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spørs det jo om du kom opp i norsk eller anatomi da..

Anonymous poster hash: 5a641...2a5

Forferdelig mange som har anatomi på VGS. Var kun matte, samt kanskje fysikk og kjemi, som ikke hadde denne formen hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig mange som har anatomi på VGS. Var kun matte, samt kanskje fysikk og kjemi, som ikke hadde denne formen hos oss.

Hææ? Jeg går jo ikke på vidregående?

Anonymous poster hash: 5a641...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ps folkens, dere som sier jeg ikke kunne pensum og derfor strøk ; vi hadde medikament i dag, hvor 80% strøk. Morsomme er at alle de som klarte seg på muntlig (med spørsmålene fått fra oss som var først ut) de strøk nå i medikamentregning. (Vi sammenlignet svar, derfor vet jeg at 80% av kullet strøk) som forsåvid er statestikken fra i fjor og.

Anonymous poster hash: 5a641...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...