Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det med at polske aldri smiler... Har polske naboer og de smiler alltid. Selv om de ikke liker meg. "Den jævla alenemorkjerringa" omtaler de meg som. Lite vet de at jeg skjønner alt de sier. Ikke spør meg hvorfor. 

Anonymkode: 1cabb...6a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det med at polske aldri smiler... Har polske naboer og de smiler alltid. Selv om de ikke liker meg. "Den jævla alenemorkjerringa" omtaler de meg som. Lite vet de at jeg skjønner alt de sier. Ikke spør meg hvorfor. 

Anonymkode: 1cabb...6a5

På hue og ræv hjem til Vladivostok! Vi har nok øst-europeere her nå.

Anonymkode: a3b29...357

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hue og ræv hjem til Vladivostok! Vi har nok øst-europeere her nå.

Vladivostok er i Russland. :dry:

Anonymkode: 815bf...06c

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vladivostok er i Russland. :dry:

Anonymkode: 815bf...06c

Ja,samme det.Bare de flytter herifra.

Har selv polske naboer,og de ser konstant sure ut.Ingen av dem jobber,så nå som arbeidsledigheten har steget synes de kunne reist hjem fremfor å NAVe her.Er fullstendig klar over at reglene er slik at de har sitt på det tørre,men likevel.Å date en vanlig arbeidspolakk ville jeg aldri våget.De fleste har familie i hjemlandet og er ikke interessert i noe seriøst.

Skrevet

Har liten erfaring med mennesker fra Polen. Vet om to stk som har kjæreste fra området, er dårlige forhold.. Men det gjør det i mange Norske+Norske forhold også. 

Tror jeg hadde googlet meg grundig frem til kulturen

Anonymkode: 84388...92e

Skrevet

Polakker virker alltid veldig negative til alt. Ting er bare som de er, alltid en negativ vinkel på alt i livet.

Anonymkode: 431e5...07a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...