AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Er anti-kroppshysteri-hysteriet noe feministene har kommet opp med for å nekte menn å se på pene kvinner? Aller helst vil de kanskje ha en verden hvor kvinner verken sminker seg eller trener? Anonymous poster hash: 1e1d1...83f 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Er et dilemma det her, ja... Personlig sminker jeg meg fordi jeg synes det er gøy og føler meg fresh, jeg ser ikke noe galt i det:) Hvis du egentlig ikke har lyst, men føler deg presset, er det jo synd:( Anonymous poster hash: 53feb...719
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Det er uansett viktig å få fram at alt dette kroppsstyret som damene holder på med ikke er styrt av mennene. Anonymous poster hash: afb00...16b
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Er et dilemma det her, ja... Personlig sminker jeg meg fordi jeg synes det er gøy og føler meg fresh, jeg ser ikke noe galt i det:) Hvis du egentlig ikke har lyst, men føler deg presset, er det jo synd:( Anonymous poster hash: 53feb...719 Ja, men da får man bare la være. Ikke nekte andre å gjøre det de har lyst til. Feministene har en sykelig trang til å blande seg opp i andres valg. Anonymous poster hash: 1e1d1...83f
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Det er uansett viktig å få fram at alt dette kroppsstyret som damene holder på med ikke er styrt av mennene. Anonymous poster hash: afb00...16b Ja, damer er vel av natur opptatt av eget utseende. Det er ikke menn som tvinger dem ut på shopping for å handle dyre vesker, moteklær og make-up. Anonymous poster hash: 1e1d1...83f
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 Ja, men da får man bare la være. Ikke nekte andre å gjøre det de har lyst til. Feministene har en sykelig trang til å blande seg opp i andres valg. Anonymous poster hash: 1e1d1...83f Selvsagt:) Har lite erfaring og kunnskap om feminisme, dessverre. Så har vel egentlig ikke så mye å bidra med her Men synes det er generelt trist når jenter blir påvirket av sykelig tynne modeller og utvikler spiseforstyrrelser, eller ser giga silikonpupper og finner ut at de "må" ha silikon... Var vel kanskje litt urelevant, men men.... Anonymous poster hash: 53feb...719
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå