Gå til innhold

Er jeg ikke interessant for menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På profilbilde er jeg naturlig sminket, leppestift, øyenfargen min kommer tydelig frem... Og på albumbilde så har jeg jo pen kjole, hvor halve lårene og leggene syntes, og "partysminke".... Vet ikke hva jeg kan gjøre annerledes, uten å se oversminket og utnaturlig ut??ts

Anonymous poster hash: c35aa...058

Det er jo vanskelig å si når man ikke vet hvordan du ser ut og kanskje gjør du alt riktig.

Men. jeg ser en del jenter som kanskje har en litt annen personlig smak på sitt eget utseende enn hva de fleste menn har.

Må legge til at jeg heller ikke vet hvor mye respons man kan forvente på sukker.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den veldig korte tiden jeg var aktiv der for noen år siden, så mottok jeg mest lange frierbrev med livshistorien til menn med gardsbruk langt unna tigerstaden, så jeg er nok ingen ekspert på å tiltrekke meg den type menn jeg selv tiltrekkes av med profiltekst og bilder... :fnise:.

Men fra spøk til alvor: Hva med å bytte til match.com eller møteplassen.no?
Har noen venninner som har god erfaring med disset stedene.

Endret av Ibsenfrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig det er for tidlig for meg, og at jeg skummet for fort igjennom, men jeg så ikke du nevne hvor gammel du er, TS.

Anonymous poster hash: e9b2d...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ååå gudhjelpemeg det finnes ikke noe jeg hater mer enn sånt liga-bullshit. Du er akkurat så fin som du føler at du er, og du skal ikke "sikte deg inn" etter hvor bra du tror du virker for andre. Du skal selvsagt ha en som er drømmemannen for DEG. 

 

Egentlig helt enig, men for min del stemmer dette :P jeg faller alltid for menn jeg ikke har sjangs på. De er ikke interessert i meg, og det går ikke alltid på personligheten min, men også utseendet ( f eks på Tinder, hvor jeg får matcher, men matchen jeg er mest interessert i ender alltid opp med å finne en bedre).. Så jeg har litt dilemma på om jeg skal "nøye" meg med en jeg ikke finner fysisk tiltrekkende (som jeg har forsøkt før, endte opp med at jeg måtte avslutte det fordi jeg ble uvel av å skulle kysse han..) eller bare være singel resten av livet. 

Anonymous poster hash: faa51...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Egentlig helt enig, men for min del stemmer dette :P jeg faller alltid for menn jeg ikke har sjangs på. De er ikke interessert i meg, og det går ikke alltid på personligheten min, men også utseendet ( f eks på Tinder, hvor jeg får matcher, men matchen jeg er mest interessert i ender alltid opp med å finne en bedre).. Så jeg har litt dilemma på om jeg skal "nøye" meg med en jeg ikke finner fysisk tiltrekkende (som jeg har forsøkt før, endte opp med at jeg måtte avslutte det fordi jeg ble uvel av å skulle kysse han..) eller bare være singel resten av livet. 

Anonymous poster hash: faa51...dd7

 

Eventuelt kan du gjøre deg selv mer attraktiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ååå gudhjelpemeg det finnes ikke noe jeg hater mer enn sånt liga-bullshit. Du er akkurat så fin som du føler at du er, og du skal ikke "sikte deg inn" etter hvor bra du tror du virker for andre. Du skal selvsagt ha en som er drømmemannen for DEG. 

Tror mange folk kunne ha godt av å jekke ned forventningene litt jeg, det gjelder både jenter og gutter.

Sånt liga greier kan vel gå litt over styr noen ganger, men man kan vel ikke nekte for at det ligger noe i det.

Anonymous poster hash: 29ef1...c61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg ikke på sukker, men har vært på tinder etc. Men jeg har ikke vært på sånne plattformer for å være ute etter noe, og det funker faktisk. Det er heller ikke attraktivt for meg at menn er desperat på jakt etter å finne noen, men heller bare la det komme naturlig.

 

Derfor er ikke sjekkenettsteder noe for meg da, men kanskje du også skal prøve andre steder. Jeg vet ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

 

Egentlig helt enig, men for min del stemmer dette :P jeg faller alltid for menn jeg ikke har sjangs på. De er ikke interessert i meg, og det går ikke alltid på personligheten min, men også utseendet ( f eks på Tinder, hvor jeg får matcher, men matchen jeg er mest interessert i ender alltid opp med å finne en bedre).. Så jeg har litt dilemma på om jeg skal "nøye" meg med en jeg ikke finner fysisk tiltrekkende (som jeg har forsøkt før, endte opp med at jeg måtte avslutte det fordi jeg ble uvel av å skulle kysse han..) eller bare være singel resten av livet. 

Anonymous poster hash: faa51...dd7

 

 

Jeg hadde blitt oppriktig lei meg iallefall, om jeg fant ut at typen var sammen med meg fordi han trodde han ikke kunne hatt sjans på en penere jente. Hvis du dater en du blir uvel av å kysse er jo det veldig dårlig gjort ovenfor ham.

 

Tror mange folk kunne ha godt av å jekke ned forventningene litt jeg, det gjelder både jenter og gutter.

Sånt liga greier kan vel gå litt over styr noen ganger, men man kan vel ikke nekte for at det ligger noe i det.

Anonymous poster hash: 29ef1...c61

 

Hvorfor det? Jeg synes alle burde ha skyhøye forventninger til hvem de ønsker å tilbringe livet sammen med jeg. 

 

Jeg har aldri noensinne tatt mitt eget utseende med i beregningen for hvor kjekke gutter jeg kan ha sjans på. Har alltid gått for de jeg synes er de aller beste, både utseendemessig og personlighetsmessig. I et rom med 100 menn er typen min garantert den jeg synes er kjekkest.  ...Og jeg er ingen skjermsparer selv, akkurat. Alle burde gå for det de ønsker seg! Det fortjener man faktisk!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt kan du gjøre deg selv mer attraktiv. 

 

Haha. Nei du, jeg har ikke tenkt å operere meg i øst og vest for at en mann skal like meg. Jeg ser ut sånn jeg gjør - jeg er slank, veltrent og har aldri fått høre annet enn at jeg er en pen jente. 

 

Anonymous poster hash: faa51...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er fordi fåtallet har betalt profil på sukker og dermed bare kan se et begrenset antall profiler og ikke sende beskjed til noen.



Anonymous poster hash: a35d1...69f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS. Vet ikke om dette akkurat hjelper, men jeg får heller aldri meldinger. De få gangene det tikker inn er de enten altfor gamle (jeg er 26), eller direkte utattraktive. Og jeg syns ikke jeg ser så ille ut selv! Jobbet ganske lenge med proflteksten min og er fornøyd med den. 

 

Så jeg gikk over til Tinder. Og der er terskelen for å møtes mye lavere.



Anonymous poster hash: 95fcc...dde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

 

Hei TS. Vet ikke om dette akkurat hjelper, men jeg får heller aldri meldinger. De få gangene det tikker inn er de enten altfor gamle (jeg er 26), eller direkte utattraktive. Og jeg syns ikke jeg ser så ille ut selv! Jobbet ganske lenge med proflteksten min og er fornøyd med den. 

 

Så jeg gikk over til Tinder. Og der er terskelen for å møtes mye lavere.

Anonymous poster hash: 95fcc...dde

 

 

Der er vel terskelen for det meste lavere ....

Endret av iGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel terskelen for det meste lavere ....

Kanskje, men jeg har ikke hatt sex med noen av de jeg har møtt, det har vært "ordentlige" dates. Og har snakket med de fleste en stund først.

Anonymous poster hash: 95fcc...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

 

Kanskje, men jeg har ikke hatt sex med noen av de jeg har møtt, det har vært "ordentlige" dates. Og har snakket med de fleste en stund først.

Anonymous poster hash: 95fcc...dde

 

 

Ja, det er vel litt forskjellig sikkert. Jeg har ingen erfaring med Tinder.. ikke helt min greie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ååå gudhjelpemeg det finnes ikke noe jeg hater mer enn sånt liga-bullshit. Du er akkurat så fin som du føler at du er, og du skal ikke "sikte deg inn" etter hvor bra du tror du virker for andre. Du skal selvsagt ha en som er drømmemannen for DEG. 

 

Det er jo bare sånn det er. Veier du 150 kg og jobber på bensinstasjon har du rett og slett ikke samme sjanser på sjekkemarkedet som en som er fotomodell og millionær. Selv om førstenevnte vil ha sistenevnte er det ikke der med gitt at det blir noe forhold av det.

Anonymous poster hash: 5cdb6...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Det er jo bare sånn det er. Veier du 150 kg og jobber på bensinstasjon har du rett og slett ikke samme sjanser på sjekkemarkedet som en som er fotomodell og millionær. Selv om førstenevnte vil ha sistenevnte er det ikke der med gitt at det blir noe forhold av det.

Anonymous poster hash: 5cdb6...7f5

 

 

Ikke sant.. :/ derav min post hvor jeg nevnte at det er kjipt å være i den situasjonen at man har valget mellom å være singel resten av livet eller bli sammen med noen man selv ikke er tiltrukket av. 

Anonymous poster hash: faa51...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem på sukker.no og har vært det en stund. Nå vurderer jeg å melde meg ut, for jeg blir så skuffet hver dag... Jeg ser jo alle som er innom å besøker profilen min, kan være alt fra 2-3 til 30-40 stk innom i løpet av dagen, men jeg får sjelden melding? Selv sender jeg melding på de som er interessant, med mindre de er superbruker/o.l og det ikke er mulig. 

 

Er jeg ikke pen? Tiltrekkende? Er det noe feil med profilen min?

 

Er 170 høy, skulderlangt blondt hår, grønne øyne og formfull(ikke feit/overvektig).

Profilen min er også fylt ut så godt som jeg ønsker at den skal være... 

 

Bør jeg bry meg om dette??? 

 

Hilsen fortvilet "vil bare ha en å prate med, kanskje flørte litt med"....

Anonymous poster hash: c35aa...058

Date ? ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er medlem på sukker.no og har vært det en stund. Nå vurderer jeg å melde meg ut, for jeg blir så skuffet hver dag... Jeg ser jo alle som er innom å besøker profilen min, kan være alt fra 2-3 til 30-40 stk innom i løpet av dagen, men jeg får sjelden melding? Selv sender jeg melding på de som er interessant, med mindre de er superbruker/o.l og det ikke er mulig. 

 

Er jeg ikke pen? Tiltrekkende? Er det noe feil med profilen min?

 

Er 170 høy, skulderlangt blondt hår, grønne øyne og formfull(ikke feit/overvektig).

Profilen min er også fylt ut så godt som jeg ønsker at den skal være... 

 

Bør jeg bry meg om dette??? 

 

Hilsen fortvilet "vil bare ha en å prate med, kanskje flørte litt med"....

Anonymous poster hash: c35aa...058

 

 

Hei,

 

Det jeg umiddelbart tenker er at du kun er ute etter å bli validert, for ikke så mye mer egentlig - og dermed blir skuffa når du ikke blir vaildert i den grad som var forhåpningen. 

 

90% av jentene bruker slike nettsteder som vaildering -hub, hva skiller deg ut fra dem om så ikke er tilfelle?

 

- Mann34

Anonymous poster hash: 1cc74...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...