Gå til innhold

Er jeg ikke interessant for menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er medlem på sukker.no og har vært det en stund. Nå vurderer jeg å melde meg ut, for jeg blir så skuffet hver dag... Jeg ser jo alle som er innom å besøker profilen min, kan være alt fra 2-3 til 30-40 stk innom i løpet av dagen, men jeg får sjelden melding? Selv sender jeg melding på de som er interessant, med mindre de er superbruker/o.l og det ikke er mulig.

Er jeg ikke pen? Tiltrekkende? Er det noe feil med profilen min?

Er 170 høy, skulderlangt blondt hår, grønne øyne og formfull(ikke feit/overvektig).

Profilen min er også fylt ut så godt som jeg ønsker at den skal være...

Bør jeg bry meg om dette???

Hilsen fortvilet "vil bare ha en å prate med, kanskje flørte litt med"....

Anonymous poster hash: c35aa...058
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest iGirl
Skrevet

Hva står det i profilteksten (?) din da? :popcorn:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva står det i profilteksten (?) din da? :popcorn:

Litt om meg selv, min personlighet og hva jeg liker å drive med. Har ikke fylt ut noe på drømmemann, men det er fordi jeg ikke har noe svar på det....ts

Skrevet

Egentlig ikke, en dag så kommer en "prins" og skriver til deg. Bare å ha tålmodighet.

• Liker 1
Gjest Cartman
Skrevet

Er ganske vanlig for oss menn også. Har en del innom profilen min, men blir aldri noe ut av ting. Det tar tid å finne den rette. I mellomtida må man bare nyte livet.

Gjest iGirl
Skrevet

Litt om meg selv, min personlighet og hva jeg liker å drive med. Har ikke fylt ut noe på drømmemann, men det er fordi jeg ikke har noe svar på det....ts

Men hvordan formulerer du deg egentlig? Min erfaring er at man må skille seg ut litt. Jeg var på sukker en periode for ma(aa)nge år siden, og jeg druknet i meldinger. Tror riktig nok at det var mer aktivitet på sukker i gamle dager, men dog..

Jeg hadde en ganske vittig (og litt for ærlig :fnise: ) profiltekst, og veldig mange gutter skreiv at de lo godt da de leste den fordi alle jenter der inne skreiv så "kjedelig" om seg selv.

:vetikke:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan formulerer du deg egentlig? Min erfaring er at man må skille seg ut litt. Jeg var på sukker en periode for ma(aa)nge år siden, og jeg druknet i meldinger. Tror riktig nok at det var mer aktivitet på sukker i gamle dager, men dog..

Jeg hadde en ganske vittig (og litt for ærlig :fnise: ) profiltekst, og veldig mange gutter skreiv at de lo godt da de leste den fordi alle jenter der inne skreiv så "kjedelig" om seg selv.

:vetikke:

Jeg har skrevet i slikt "-" format, i en slags kolonne nedover hvor jeg liksom starter hver setning med noe sånt som "jeg er den jenta som...." osv... Og har fått høre et par ganger at de har tatt kontakt fordi jeg hadde en interessant tekst, så jeg føler liksom ikke det er problemet heller??ts

Gjest iGirl
Skrevet

Jeg har skrevet i slikt "-" format, i en slags kolonne nedover hvor jeg liksom starter hver setning med noe sånt som "jeg er den jenta som...." osv... Og har fått høre et par ganger at de har tatt kontakt fordi jeg hadde en interessant tekst, så jeg føler liksom ikke det er problemet heller??ts

Hmm... nei da vet man sannelig ikke...

Hva med bildene dine da? Hvordan er de?

AnonymBruker
Skrevet

Hmm... nei da vet man sannelig ikke...

Hva med bildene dine da? Hvordan er de?

Har et helt naturlig profilbilde, hvor man tydelig ser ansiktet, og jeg smiler pent. Har bare et bilde i albumet, men der "poserer" jeg slik at kroppsfasong og alt kommer ordentlig frem... De få som har sendt meld har også sagt jeg ser pen ut og har et flott smil.. Men meldingene kommer så sjelden...ts

Gjest iGirl
Skrevet

Har et helt naturlig profilbilde, hvor man tydelig ser ansiktet, og jeg smiler pent. Har bare et bilde i albumet, men der "poserer" jeg slik at kroppsfasong og alt kommer ordentlig frem... De få som har sendt meld har også sagt jeg ser pen ut og har et flott smil.. Men meldingene kommer så sjelden...ts

Hmm, kanskje det er litt trått på sukker for tida da? Du kan jo se om du finner noe du liker og ta kontakt selv?

Skrevet

Skudd i blinde, men virker du lykkelig i profilen din? Både bilder og profiltekst.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hmm, kanskje det er litt trått på sukker for tida da? Du kan jo se om du finner noe du liker og ta kontakt selv?

Gjør veldig ofte det, og får som regel svar men så stopper bare meldingene av seg selv.. Som om vi går tom for tema med en gang..ts

AnonymBruker
Skrevet

Skudd i blinde, men virker du lykkelig i profilen din? Både bilder og profiltekst.

Ja, det vil jeg si! Smiler bredt på bildene, profilen forteller tydelig hvem jeg er. ts

Gjest iGirl
Skrevet

Gjør veldig ofte det, og får som regel svar men så stopper bare meldingene av seg selv.. Som om vi går tom for tema med en gang..ts

... da er det vel uansett neppe drømmemannen du prater med, yes?

AnonymBruker
Skrevet

... da er det vel uansett neppe drømmemannen du prater med, yes?

Er enig i det! Jeg tror kanskje jeg sikter for høyt? Kanskje jeg ikke er fin nok for de jeg vil ha, at jeg burde legge meg litt lavere i terrenget? Aner ikke..ts

Skrevet

Ja, det vil jeg si! Smiler bredt på bildene, profilen forteller tydelig hvem jeg er. ts

Er du villig til å endre på noe med deg selv for å få mer respons fra menn? Sminke deg litt annerledes om du sminker deg eller noe? Kle deg litt annerledes?

Gjest iGirl
Skrevet

Er enig i det! Jeg tror kanskje jeg sikter for høyt? Kanskje jeg ikke er fin nok for de jeg vil ha, at jeg burde legge meg litt lavere i terrenget? Aner ikke..ts

Ååå gudhjelpemeg det finnes ikke noe jeg hater mer enn sånt liga-bullshit. Du er akkurat så fin som du føler at du er, og du skal ikke "sikte deg inn" etter hvor bra du tror du virker for andre. Du skal selvsagt ha en som er drømmemannen for DEG.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er du villig til å endre på noe med deg selv for å få mer respons fra menn? Sminke deg litt annerledes om du sminker deg eller noe? Kle deg litt annerledes?

På profilbilde er jeg naturlig sminket, leppestift, øyenfargen min kommer tydelig frem... Og på albumbilde så har jeg jo pen kjole, hvor halve lårene og leggene syntes, og "partysminke".... Vet ikke hva jeg kan gjøre annerledes, uten å se oversminket og utnaturlig ut??ts

AnonymBruker
Skrevet

Ååå gudhjelpemeg det finnes ikke noe jeg hater mer enn sånt liga-bullshit. Du er akkurat så fin som du føler at du er, og du skal ikke "sikte deg inn" etter hvor bra du tror du virker for andre. Du skal selvsagt ha en som er drømmemannen for DEG.

Yes, jeg er faktisk enig. En mann skal være min drømmemann i mine øyne. Takk :):):)

ts

• Liker 1
Gjest iGirl
Skrevet

Yes, jeg er faktisk enig. En mann skal være min drømmemann i mine øyne. Takk :):) :)

ts

You go girl! :danse:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...