Gå til innhold

Hvor finner man disse? (Fetisj)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lest om menn som betaler damer for å sende bilder av sko, bein, føtter osv for penger.

Hvor finner man disse med de fetisjene? Husker ikke hva fetisjen heter..

Anonymous poster hash: bac9a...138

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Gaysir er det nå litt av hvert innenfor forskjellige fetisjer, i alle fall

AnonymBruker
Skrevet

Financial dominatrix heter det, tror jeg?

Anonymous poster hash: bac9a...138

AnonymBruker
Skrevet

Blitt rik på dette da?

Anonymous poster hash: 28e60...116

Skrevet

Blitt rik på dette da?

Anonymous poster hash: 28e60...116

Aldri takket ja.

Skrevet (endret)

Endret av annebanane
Skrevet

Er ikke TS, men ble litt nysgjerrig...

Har du fått tilbud om dette på Gaysir? :)

Skrevet

Er ikke TS, men ble litt nysgjerrig...

Har du fått tilbud om dette på Gaysir? :)

Ikke betaling for bilder, men har fått mange tilbud om å være typ økonomisk domina (husker ikke det spesifikke navnet), og tilbud om å selge brukt undertøy, sko o.l. Må innrømme at det nesten har fristet litt de månedene økonomien har vært skikkelig dårlig  :fnise:

Skrevet

Ikke betaling for bilder, men har fått mange tilbud om å være typ økonomisk domina (husker ikke det spesifikke navnet), og tilbud om å selge brukt undertøy, sko o.l. Må innrømme at det nesten har fristet litt de månedene økonomien har vært skikkelig dårlig  :fnise:

Haha, ja, det tenker jeg også! :fnise:  Litt spennende også, men liker ikke tanken på at den personen vet hvem jeg er. Men fristende, ja...

Skrevet

Haha, ja, det tenker jeg også! :fnise:  Litt spennende også, men liker ikke tanken på at den personen vet hvem jeg er. Men fristende, ja...

Jeg vil nok tro at det kun er du som får vite hvem mottakeren er. Du kan nok være helt nøytral ville jeg tro, for din egen sikkerhet.

Er mye slik inne på NP, de selger klær, undertøy og sko. Tror de er helt seriøse også de som selger. Noen lager filmsnutter de selger :) Er mye en kan  tjene penger på :P

Skrevet

Jeg vil nok tro at det kun er du som får vite hvem mottakeren er. Du kan nok være helt nøytral ville jeg tro, for din egen sikkerhet.

Er mye slik inne på NP, de selger klær, undertøy og sko. Tror de er helt seriøse også de som selger. Noen lager filmsnutter de selger :) Er mye en kan  tjene penger på :P

Hva er NP? :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva er NP? :)

nakenprat. en side full av mannegriser som kun er ute etter å tømme seg og ikke greier å holde seg i sengen mer en 2 sek

Anonymous poster hash: 507f8...c87

Skrevet

nakenprat. en side full av mannegriser som kun er ute etter å tømme seg og ikke greier å holde seg i sengen mer en 2 sek

Anonymous poster hash: 507f8...c87

Åååh :P Bra det finnes en plass for dem å gjøre av seg, da  :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...