AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Del Skrevet 1. juni 2015 Er lei av å svi av en liten formue hver gang jeg skal lysne/stripe håret. Jeg har aldri vært hos lærling før, men vurderer å gi det en sjanse.. Er det noen som har en flink å anbefale? Er viktig at lærlingen er flink med farge. Gjerne i Frogner, Majorstua, Marienlyst området. Anonymous poster hash: e0ee7...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Del Skrevet 1. juni 2015 har samme problem selv, og bor i samme område ! gikk til en kjempe god lærling før på skum frisør på majorstuen men hun har blitt vanlig frisør nå og har byttet jobb... klippet meg og stripet meg sist hos perfect hair på frogner, men det ble 2500 (!!) kr som jeg syns er alt for dyrt og det tok hele 4 timer + at de tok 350 kr for en toner i håret mitt som jeg ikke ba om og frisøren var ganske "hardhendt"... ble veldig fint, men man kan få en like bra klipp og striping et annet sted :/ Anonymous poster hash: e852c...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Del Skrevet 1. juni 2015 https://plus.google.com/114216052188232155415/about?gl=no&hl=no Anonymous poster hash: c678b...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Del Skrevet 1. juni 2015 https://plus.google.com/114216052188232155415/about?gl=no&hl=noAnonymous poster hash: c678b...174 Takk Er det en lærling der du anbefaler? Hva er ca prs?Anonymous poster hash: e0ee7...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Del Skrevet 1. juni 2015 har samme problem selv, og bor i samme område ! gikk til en kjempe god lærling før på skum frisør på majorstuen men hun har blitt vanlig frisør nå og har byttet jobb... klippet meg og stripet meg sist hos perfect hair på frogner, men det ble 2500 (!!) kr som jeg syns er alt for dyrt og det tok hele 4 timer + at de tok 350 kr for en toner i håret mitt som jeg ikke ba om og frisøren var ganske "hardhendt"... ble veldig fint, men man kan få en like bra klipp og striping et annet sted :/ Anonymous poster hash: e852c...10d Åh Ja, tilsvarende jeg betaler. Det er så svindyrt. Altfor dyrt. Si fra hvis du kommer over en ny flink lærling da Anonymous poster hash: e0ee7...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #6 Del Skrevet 1. juni 2015 Takk Er det en lærling der du anbefaler? Hva er ca prs?Anonymous poster hash: e0ee7...3fa De har bare en lærling. Hun er kjempeflink. Pris på striper vet jeg ikke, dessverre. Anonymous poster hash: c678b...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #7 Del Skrevet 1. juni 2015 De har bare en lærling. Hun er kjempeflink. Pris på striper vet jeg ikke, dessverre. Anonymous poster hash: c678b...174 Åja, takk for anbefaling. Skal sjekke det ut. Forresten, jeg er student, så tar gjerne imot tips til salonger med studentrabatt også!Anonymous poster hash: e0ee7...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #8 Del Skrevet 1. juni 2015 Åja, takk for anbefaling. Skal sjekke det ut. Forresten, jeg er student, så tar gjerne imot tips til salonger med studentrabatt også !Anonymous poster hash: e0ee7...3fa Abzint har studentrabatt, så vidt jeg vet. Anonymous poster hash: c678b...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #9 Del Skrevet 1. juni 2015 Sjekk ut Adam og Eva skolen, ligger rett ved Grønland t-banestasjon i fine lokaler - og elevene er dyktige + prisene er råbra! Anonymous poster hash: ce345...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #10 Del Skrevet 2. juni 2015 Abzint har studentrabatt, så vidt jeg vet. Anonymous poster hash: c678b...174 Så bra !Sjekk ut Adam og Eva skolen, ligger rett ved Grønland t-banestasjon i fine lokaler - og elevene er dyktige + prisene er råbra! Anonymous poster hash: ce345...0bb Tror de er ferdig for året? Men takk for tips:) Fler??Anonymous poster hash: d37a6...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 2. juni 2015 #11 Del Skrevet 2. juni 2015 meld dere inn i gruppa "HÅRMODELLER OSLO" på facebook: https://www.facebook.com/groups/1407248209498504/ der er det mange lærlinger som søker modeller til både klipp og farge. har selv fått lyse striper av en superflink lærling som jeg betalte kun 400 kr for :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #12 Del Skrevet 11. juni 2015 meld dere inn i gruppa "HÅRMODELLER OSLO" på facebook: https://www.facebook.com/groups/1407248209498504/ der er det mange lærlinger som søker modeller til både klipp og farge. har selv fått lyse striper av en superflink lærling som jeg betalte kun 400 kr for :-) Tusen takk for tipset! Nå har jeg sittet hårmodell, og jeg er strålende fornøyd :D tsAnonymous poster hash: d37a6...b26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 14. juni 2015 #13 Del Skrevet 14. juni 2015 Tusen takk for tipset! Nå har jeg sittet hårmodell, og jeg er strålende fornøyd :D tsAnonymous poster hash: d37a6...b26 så bra! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå