Gå til innhold

Dyktig frisørlærling til lyse striper i Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er lei av å svi av en liten formue hver gang jeg skal lysne/stripe håret. Jeg har aldri vært hos lærling før, men vurderer å gi det en sjanse.. Er det noen som har en flink å anbefale? Er viktig at lærlingen er flink med farge. Gjerne i Frogner, Majorstua, Marienlyst området. :)

Anonymous poster hash: e0ee7...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har samme problem selv, og bor i samme område :(! gikk til en kjempe god lærling før på skum frisør på majorstuen men hun har blitt vanlig frisør nå og har byttet jobb... klippet meg og stripet meg sist hos perfect hair på frogner, men det ble 2500 (!!) kr som jeg syns er alt for dyrt og det tok hele 4 timer + at de tok 350 kr for en toner i håret mitt som jeg ikke ba om og frisøren var ganske "hardhendt"... ble veldig fint, men man kan få en like bra klipp og striping et annet sted :/



Anonymous poster hash: e852c...10d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har samme problem selv, og bor i samme område :(! gikk til en kjempe god lærling før på skum frisør på majorstuen men hun har blitt vanlig frisør nå og har byttet jobb... klippet meg og stripet meg sist hos perfect hair på frogner, men det ble 2500 (!!) kr som jeg syns er alt for dyrt og det tok hele 4 timer + at de tok 350 kr for en toner i håret mitt som jeg ikke ba om og frisøren var ganske "hardhendt"... ble veldig fint, men man kan få en like bra klipp og striping et annet sted :/ Anonymous poster hash: e852c...10d

Åh :( Ja, tilsvarende jeg betaler. Det er så svindyrt. Altfor dyrt. :( Si fra hvis du kommer over en ny flink lærling da :)

Anonymous poster hash: e0ee7...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Er det en lærling der du anbefaler? Hva er ca prs?

Anonymous poster hash: e0ee7...3fa

De har bare en lærling. Hun er kjempeflink. Pris på striper vet jeg ikke, dessverre. :)

Anonymous poster hash: c678b...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har bare en lærling. Hun er kjempeflink. Pris på striper vet jeg ikke, dessverre. :)Anonymous poster hash: c678b...174

Åja, takk for anbefaling. Skal sjekke det ut.

Forresten, jeg er student, så tar gjerne imot tips til salonger med studentrabatt også:)!

Anonymous poster hash: e0ee7...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, takk for anbefaling. Skal sjekke det ut.

Forresten, jeg er student, så tar gjerne imot tips til salonger med studentrabatt også :)!

Anonymous poster hash: e0ee7...3fa

Abzint har studentrabatt, så vidt jeg vet.

Anonymous poster hash: c678b...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Adam og Eva skolen, ligger rett ved Grønland t-banestasjon i fine lokaler - og elevene er dyktige + prisene er råbra! :)



Anonymous poster hash: ce345...0bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abzint har studentrabatt, så vidt jeg vet.  Anonymous poster hash: c678b...174

Så bra :)!

Sjekk ut Adam og Eva skolen, ligger rett ved Grønland t-banestasjon i fine lokaler - og elevene er dyktige + prisene er råbra! :)Anonymous poster hash: ce345...0bb

Tror de er ferdig for året? Men takk for tips:)

Fler??:)

Anonymous poster hash: d37a6...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

meld dere inn i gruppa "HÅRMODELLER OSLO" på facebook: https://www.facebook.com/groups/1407248209498504/

 

der er det mange lærlinger som søker modeller til både klipp og farge. har selv fått lyse striper av en superflink lærling som jeg betalte kun 400 kr for :-)

Tusen takk for tipset! Nå har jeg sittet hårmodell, og jeg er strålende fornøyd :D ts

Anonymous poster hash: d37a6...b26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tipset! Nå har jeg sittet hårmodell, og jeg er strålende fornøyd :D ts

Anonymous poster hash: d37a6...b26

 

så bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...