AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Noen som har lest denne saken?http://ipad.dagbladet.no/2015/06/01/nyheter/innenriks/pst/is-terror/den_islamske_stat/39442669/ Saken har gått hardt inn på meg. Jeg har planer om å flytte til Oslo etter studiene, men vet faktisk ikke om jeg tør. Føler det er det åpenbare målet om det skulle skje terror. Jeg høres sikkert helt paranoid ut.... Er det bare jeg som reagerer så kraftig, og faktisk er ordentlig redd?:/ Jeg har aldri stemt FRP før, men tror jeg kommer til å gjøre det neste valg faktisk, fordi saken har gått så kraftig inn på meg. Eller, tror dere det er noen andre partier man burde stemme for å prøve å forhindre dette? Har alltid vært en AP'er, men tror kanskje ikke de vil gjøre like mye med dette? Eller tar jeg feil? Hva mener dere? Vil også legge til at det nesten alltid pleier å være mørketall, sånn uansett hva det gjelder.... Tror dere det kan være tilfellet i denne saken også?:/ Hilsen bekymret jente, 21Anonymous poster hash: d8fbc...d37 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 NB, ønsker seriøse og ikke-rasistiske innlegg. -TSAnonymous poster hash: d8fbc...d37 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Ser at denne skulle under politikk. Er det mulig å få flyttet den dit? Tusen takk!Anonymous poster hash: d8fbc...d37
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Noen som har lest denne saken?http://ipad.dagbladet.no/2015/06/01/nyheter/innenriks/pst/is-terror/den_islamske_stat/39442669/ Saken har gått hardt inn på meg. Jeg har planer om å flytte til Oslo etter studiene, men vet faktisk ikke om jeg tør. Føler det er det åpenbare målet om det skulle skje terror. Jeg høres sikkert helt paranoid ut.... Er det bare jeg som reagerer så kraftig, og faktisk er ordentlig redd?:/ Jeg har aldri stemt FRP før, men tror jeg kommer til å gjøre det neste valg faktisk, fordi saken har gått så kraftig inn på meg. Eller, tror dere det er noen andre partier man burde stemme for å prøve å forhindre dette? Har alltid vært en AP'er, men tror kanskje ikke de vil gjøre like mye med dette? Eller tar jeg feil? Hva mener dere? Vil også legge til at det nesten alltid pleier å være mørketall, sånn uansett hva det gjelder.... Tror dere det kan være tilfellet i denne saken også?:/ Hilsen bekymret jente, 21Anonymous poster hash: d8fbc...d37 Det er på grunn av FRP og deres retorikk at slike trusler kommer. Vil du stemme på et rasistisk-parti har du lov.Anonymous poster hash: f465c...d39 8
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Jeg tror ikke det lureste du kan gjøre er å stemme FRP når du ser hvor elendig jobb justisministeren gjør. Kjære TS, om det skulle bli et nytt terrorangrep så er det ekstremt liten sjanse for at du er akkurat der akkurat da. Jeg ville heller lært meg om vikeplikten du har for trikken, den er det mange nyinnflyttere som ikke har fått med seg. Anonymous poster hash: 0f5cf...bb1 14
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 Det er på grunn av FRP og deres retorikk at slike trusler kommer. Vil du stemme på et rasistisk-parti har du lov.Anonymous poster hash: f465c...d39 Dette er ikke snakk om trusler, men virkelighet. Skjer nok heller ikke kun i Norge dessv. Og har mest sannsynlig pågått veldig lenge :/ Ønsker seriøst svar! -TSAnonymous poster hash: d8fbc...d37 5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #7 Skrevet 1. juni 2015 Noen som har lest denne saken?http://ipad.dagbladet.no/2015/06/01/nyheter/innenriks/pst/is-terror/den_islamske_stat/39442669/ Saken har gått hardt inn på meg. Jeg har planer om å flytte til Oslo etter studiene, men vet faktisk ikke om jeg tør. Føler det er det åpenbare målet om det skulle skje terror. Jeg høres sikkert helt paranoid ut.... Er det bare jeg som reagerer så kraftig, og faktisk er ordentlig redd?:/ Jeg har aldri stemt FRP før, men tror jeg kommer til å gjøre det neste valg faktisk, fordi saken har gått så kraftig inn på meg. Eller, tror dere det er noen andre partier man burde stemme for å prøve å forhindre dette? Har alltid vært en AP'er, men tror kanskje ikke de vil gjøre like mye med dette? Eller tar jeg feil? Hva mener dere? Vil også legge til at det nesten alltid pleier å være mørketall, sånn uansett hva det gjelder.... Tror dere det kan være tilfellet i denne saken også?:/ Hilsen bekymret jente, 21Anonymous poster hash: d8fbc...d37 Og jeg er redd en annen hvit norsk mann skal angripe oss på nytt!Anonymous poster hash: 576e0...fcb 8
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #8 Skrevet 1. juni 2015 Dette er ikke snakk om trusler, men virkelighet. Skjer nok heller ikke kun i Norge dessv. Og har mest sannsynlig pågått veldig lenge :/ Ønsker seriøst svar! -TSAnonymous poster hash: d8fbc...d37 Du ser virkelig ikke sammenhengen mellom at dette kommer i kjølevannet av 10.000 syriske flyktiniger saken? Dette her er skremsel, synes man skal slutte å tro at muslimer er grusomme og fæle og heller tenke "de har jo enda ikke gjort noe, hvor er da all denne trusselen opp gjennom alle årene har tatt veien?"Anonymous poster hash: 576e0...fcb 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #9 Skrevet 1. juni 2015 Jeg tror ikke det lureste du kan gjøre er å stemme FRP når du ser hvor elendig jobb justisministeren gjør. Kjære TS, om det skulle bli et nytt terrorangrep så er det ekstremt liten sjanse for at du er akkurat der akkurat da. Jeg ville heller lært meg om vikeplikten du har for trikken, den er det mange nyinnflyttere som ikke har fått med seg. Anonymous poster hash: 0f5cf...bb1 Jeg er skikkelig redd for venner og familie også, da de befinner seg på alle kanter i Norge... Dessuten vil jeg ikke at noen skal utsettes for terror, enten jeg kjenner de eller ikke :/ Du har vel rett i at det er større sannsynlighet i å bli påkjørt av trikken enn å bli skadet under terror. Får håpe jeg bare overdriver :/ takk for svar Anonymous poster hash: d8fbc...d37 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #10 Skrevet 1. juni 2015 Du ser virkelig ikke sammenhengen mellom at dette kommer i kjølevannet av 10.000 syriske flyktiniger saken? Dette her er skremsel, synes man skal slutte å tro at muslimer er grusomme og fæle og heller tenke "de har jo enda ikke gjort noe, hvor er da all denne trusselen opp gjennom alle årene har tatt veien?"Anonymous poster hash: 576e0...fcb Noen av mine beste venner er muslimske, så jeg vet da godt det Håper du forstår at det kun handler om 5-10 av 1000 stk. De representerer ikke muslimer. Jeg klarer ikke helt forholde meg til "jaja, får vente å se"-tankegangen :/ Får bare skikkelig noia... Hadde du fremdeles tenkt sånn dersom vi hadde mistet noen som stod deg oss nær ect?:/ NB alle sammen: Jeg prøver ikke å hause opp saken. Lurer egentlig bare på hva folk tenker om dette. Føler liksom jeg er den eneste som bekymrer meg skikkelig :/Anonymous poster hash: d8fbc...d37 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #11 Skrevet 1. juni 2015 Noen av mine beste venner er muslimske, så jeg vet da godt det Håper du forstår at det kun handler om 5-10 av 1000 stk. De representerer ikke muslimer. Jeg klarer ikke helt forholde meg til "jaja, får vente å se"-tankegangen :/ Får bare skikkelig noia... Hadde du fremdeles tenkt sånn dersom vi hadde mistet noen som stod deg oss nær ect?:/ NB alle sammen: Jeg prøver ikke å hause opp saken. Lurer egentlig bare på hva folk tenker om dette. Føler liksom jeg er den eneste som bekymrer meg skikkelig :/Anonymous poster hash: d8fbc...d37 Jeg er mer redd for at en kristen terrorist skal begå terrorAnonymous poster hash: f465c...d39 1
Knirke Skrevet 1. juni 2015 #12 Skrevet 1. juni 2015 FRP er ikke et rasistisk parti. De som tror/mener det bør virkelig finne frem ordboken og slå opp ordet "rasisme" Jeg er mest imponert over at politiet har klart å avsløre terroristene. Grensene våre er jo helt latterlig åpne, så hvem som helst kan egentlig spasere inn og utgi seg for å være identitetsløs flyktning. At vi har et par terrorister blant oss allerede er jeg ikke i tvil om 20
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #13 Skrevet 1. juni 2015 Hvordan er det du overlever i hverdagen? Er du også redd for å få et piano i hodet når du går ut døra? Anonymous poster hash: 1cfc1...ddf 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #14 Skrevet 1. juni 2015 Hadde bekymra meg mer for å bli voldtatt i Oslo. Anonymous poster hash: b132c...ba5 1
Drizzt Skrevet 1. juni 2015 #15 Skrevet 1. juni 2015 Kjære TS, jeg ville ikke anbefalt deg å flytte til akkurat Oslo hvis du har slike bekymringer. Noen bydeler er svært belastet og det er ikke veldig trygt i sentrum sent på kvelden eller midt på natta for unge damer som går alene. Mange overfallsvoldtekter, osv. Lommetyverier er også helt vanlige, til og med på trikken blir man advart om å passe seg. Du kan fint finne deg en jobb i Oslo, men hadde jeg vært deg, ville jeg bosatt meg litt utenfor og pendlet. Partiet du har så langt stemt på jobber dessverre ikke for å løse problemet, men for å forsterke det. Lykke til! 6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #16 Skrevet 1. juni 2015 Jeg er så utrolig glad for den jobben PST gjør! Men er faktisk litt redd for at slike kommer seg til Norge etterhvert, men håper selvfølgelig ikke. Anonymous poster hash: 1cae9...9bb 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #17 Skrevet 1. juni 2015 Du ser virkelig ikke sammenhengen mellom at dette kommer i kjølevannet av 10.000 syriske flyktiniger saken? Dette her er skremsel, synes man skal slutte å tro at muslimer er grusomme og fæle og heller tenke "de har jo enda ikke gjort noe, hvor er da all denne trusselen opp gjennom alle årene har tatt veien?"Anonymous poster hash: 576e0...fcb Nei, dette er nok desverre virkelig. Jeg tror også PST har mer greie på dette enn en gjennomsnittlig kg-bruker. "Hvor er denne trusselen tatt veien"? Ok, teskje, den er blitt avverget av nettopp PST og tilsvarende etater i andre land, du vet, de du mener kommer med "skremsel". Hadde ingen passet på, hadde sprengte busser og trikker vært en vanlig syn over hele Europa. Anonymous poster hash: 4c545...3f7 10
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #18 Skrevet 1. juni 2015 AP ønsker jo disse menneskene inn, så ikke stem på dem. Ville ikke flyttet til Oslo om jeg var deg, er selv en ung kvinne og blitt utsatt for både trakassering og voldtektsforsøk her, nå gjenstår bare terror. Gleder meg til å flytte ut av Oslo igjen, ødelagt by selv om sosialistene her på forumet sperrer igjen øynene og beskytter utlendingene med nebb og klør. Anonymous poster hash: fcc01...69d 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #19 Skrevet 1. juni 2015 FRP er ikke et rasistisk parti. De som tror/mener det bør virkelig finne frem ordboken og slå opp ordet "rasisme" Jeg er mest imponert over at politiet har klart å avsløre terroristene. Grensene våre er jo helt latterlig åpne, så hvem som helst kan egentlig spasere inn og utgi seg for å være identitetsløs flyktning. At vi har et par terrorister blant oss allerede er jeg ikke i tvil om Jeg er enig. Har ingenting imot partiet Føler det er en hersketeknikk folk bruker for å trekke ned partiet :/ Innbiller meg å ha lest at de er kun en nøyere med hvem de slipper inn. Altså at de ser på personens forhistorie. Det er jo ikke rasisme i det hele tatt, men veldig lurt i et tilfelle som dette^^ Huff, blir helt paranoid av tanken :/ -TSAnonymous poster hash: d8fbc...d37 2
debattanten Skrevet 1. juni 2015 #20 Skrevet 1. juni 2015 Altså, Frp er det eneste partiet som er verdt å nevne som er imot innvandring. De og muligens det nye partiet Liberalistene. Stem Frp du, AP er helt utelukket om du er kritisk til hvordan innvandringspolitikken i dette landet er. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå