waco Skrevet 1. september 2004 #21 Del Skrevet 1. september 2004 Du er blitt lurt Wacko,Israel gjør sine feil,den gangen var det det internasjonale media som gjorde feil og ble lurt av palestinerne nok en gang. Er du virkelig Israelvenn Trøffel?siden du ikke gidder å sjekke opp slike ting. Kanskje du kan fortelle Waco hvorfor det finnes flyktningsleire? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 1. september 2004 #22 Del Skrevet 1. september 2004 Da de arabiske land angrep Israel oppfordret de palestinerne til å flykte for ikke å være i veien for styrkene. Kan du fortelle hvorfor de rike araberland ikke ønsker å ta seg av sine "brødre"? Er det kanskje av politiske årsaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 1. september 2004 #23 Del Skrevet 1. september 2004 Hjemlandet deres er jo palestina og derfor burde de bo der. Hvorfor du at de skal bygge murer istedet for å leve sammen i fred? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 1. september 2004 #24 Del Skrevet 1. september 2004 Desverre kan de ikke leve i fred. Et gjerde for å beskytte seg ser ut til å virke og hvis det er det som må til støtter jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #25 Del Skrevet 2. september 2004 Desverre kan de ikke leve i fred. Et gjerde for å beskytte seg ser ut til å virke og hvis det er det som må til støtter jeg det. Virker gjerdet? JEg synes du startet denne tråden blant annet med litt frustrasjon på grunn av noen bomber? Den sterkestes rett, vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 2. september 2004 #26 Del Skrevet 2. september 2004 Så viser det seg at bombemennene kom fra et område der gjerde ikke er ferdigstilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #27 Del Skrevet 2. september 2004 Så påstanden din er altså at fra og med den dagen muren kneiser stolt rundt det hellige land, så vil det ikke smelle der nede...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 2. september 2004 #28 Del Skrevet 2. september 2004 Så påstanden din er altså at fra og med den dagen muren kneiser stolt rundt det hellige land, så vil det ikke smelle der nede...? Jeg trokke de gir seg før de har bygd et tak over muren.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #29 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg for min del tror ikke det blir noe særlig til fred nedi der før noen går på vannet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 2. september 2004 #30 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg for min del tror ikke det blir noe særlig til fred nedi der før noen går på vannet igjen. Nå bunner jo krigen i at jødene ikke trodde han gikk på vannet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #31 Del Skrevet 2. september 2004 Nå bunner jo krigen i at jødene ikke trodde han gikk på vannet..... Ja, som en av dem sa: Jeg gir faen i hvem du sier faren din er. Finn deg et annet vann å gå på, du skremmer bort fisken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 2. september 2004 #32 Del Skrevet 2. september 2004 veldig for å bygge gjerde rundt israel, hele veien rundt. forutsatt at gjerdet følger grensa. og så legge tak over. og så gjøre som israelerne selv praktiserer, stenge grensa. for godt. hei waco, blir du aldri frustrert av at folk kaller deg wacko? og jeg syns du har blitt skummelt fornuftig i det siste. skjerpa deg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 2. september 2004 #33 Del Skrevet 2. september 2004 Hei folk som kaller andre for nicknavn har bare gått tom for argumenter så det tar jeg meg ikke nær av =) Jeg har vel ikke bare blitt mer fornuft, men folk på kg har forstått språket mitt bedre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 2. september 2004 #34 Del Skrevet 2. september 2004 jeg tror han ikke ser forskjellen på waco og wacko jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 2. september 2004 #35 Del Skrevet 2. september 2004 jeg tror han ikke ser forskjellen på waco og wacko jeg. Clue har følgende å si om wacko: int [sl] den er fin (el. flott)! Bare ett skråblikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 2. september 2004 #36 Del Skrevet 2. september 2004 hva er clue? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 2. september 2004 #37 Del Skrevet 2. september 2004 hva er clue? Engelsk/tysk/spansk/myerart/norsk-ordboka alle bør ha på sin pc. Kjappe og enkle oppslagsmuligheter. /reklame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 2. september 2004 #38 Del Skrevet 2. september 2004 Nicket spiller kanskje på det some skjedde i Waco,Texas,I så fall synes jeg Wacko er helt på sin plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 3. september 2004 #39 Del Skrevet 3. september 2004 Engelsk/tysk/spansk/myerart/norsk-ordboka alle bør ha på sin pc. Kjappe og enkle oppslagsmuligheter. /reklame Har brukt den selv, men har bare innstallert to språk, anbefaler du alle språk altså? Kanskje jeg skal prøve, vet du om noen gode oversettningsprogram forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå