lovedrug Skrevet 2. juni 2015 #21 Skrevet 2. juni 2015 For litt livskvalitet oppi sparingen kan jeg anbefale å ta spørreundersøkelser hos meningstorget.no og ta ut belønning i iTunesgavekort Anonymous poster hash: e01d9...3f2 Hvor mye får du per sprørreundersøkelse? og kan jeg stole på at det ikke kommer masse dritt i posten,ulike blad abbenoment eller lignende?
Ulzzang Skrevet 2. juni 2015 #22 Skrevet 2. juni 2015 Skjønte ikke helt hvordan det hjelper på livskvaliteten? Hva får man på iTunes, liksom? Gå heller inn på verdifullmening.no der kan du få gavekort for å handle på Coop
mijaa Skrevet 2. juni 2015 Forfatter #23 Skrevet 2. juni 2015 Gå heller inn på verdifullmening.no der kan du få gavekort for å handle på Coop Er allerede medlem av GallupPanelet og InFact og tjener noen kroner der, så tror ikke jeg orker mer mas fra sånt
lemon-aid Skrevet 3. juni 2015 #24 Skrevet 3. juni 2015 Gå på invandrerbutikk(ofte mer for pengene der, har jeg hørt) og kjøp røde linser, så kan du lage linsesuppe. Billig, sunt og GODT
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå