SRC Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Vet ikke om dette blir plassert helt rett, så det er bare å flytte tråden om det blir feil Jeg vurderer å ta piercing i begge brystvortene. Er det noen her som har eller har hatt som kan si noe om smerten? Eller andre erfaringer? Har noen tatoveringer som jeg taklet fint forresten. Takk på forhånd for svar!
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Vet ikke om dette blir plassert helt rett, så det er bare å flytte tråden om det blir feil Jeg vurderer å ta piercing i begge brystvortene. Er det noen her som har eller har hatt som kan si noe om smerten? Eller andre erfaringer? Har noen tatoveringer som jeg taklet fint forresten. Takk på forhånd for svar! Jeg tok piercing i min høyre brystvorte for åtte år siden, tok den ut etter to år. Jeg hadde ingen bedøvelse, tok det samtidig som ei venninne. Jeg skal legge alle kortene på bordet og si at det var noe av de mest intense smertene jeg har opplevd, og jeg kommer aldri til å gjøre det igjen. Venninnen min tok en tatovering på håndleddet også, og smertene kunne ikke sammenlignes sa hun. Hun sa at piercing i brystvorte var helt jævlig, hun har også piercing i navlen som hun sa at bare var barnemat i forhold. Anonymous poster hash: 43dbd...403 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Jeg tok i Februar. Ikke såå ille. Det er veldig vondt der og da, men det går fort over er storfornøyd! Anonymous poster hash: 7eea7...303 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Tok mine for åtte år siden i begge. Det kjennes ut som at man stikker en nål, som er større enn en passerspiss, igjennom en erogen sone. Av og til blir de litt betente, gjerne hvis de har hengt seg fast i BHen, men det går som regel fort over. Har hatt flere piercinger flere steder. De absolutt verste jeg har tatt har vært vanlige hull i ørene, hos frisøren på 90-tallet. De væsket, blødde, osv. De hang seg opp i gensere/hår, var vonde å sove med, luktet ekkelt, osv. Anonymous poster hash: 95349...0aa 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Dette er så harry! Ikke gjør det... Anonymous poster hash: 68527...ca7 2
pantora Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Tok i begge for noen år siden. Det var intenst vondt, men kun akkurat der og da, det gikk over med en gang. 1
SRC Skrevet 7. juni 2015 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2015 Dette er så harry! Ikke gjør det... Anonymous poster hash: 68527...ca7 Hæ, skal jeg ikke ta piercing fordi du syns det er harry? Det er ikke 100% sikkert at jeg skal, men da er det med hensyn til hvordan de gror, andre sine erfaringer og så videre. Jeg synes det er fint, og om jeg også syns det er harry/stygt en dag er det jo bare å ta dem ut Tusen takk for svar til alle andre, jeg har ikke vært innom på en stund så jeg er nok litt treig her 2
Chifru Skrevet 7. juni 2015 #8 Skrevet 7. juni 2015 Jeg piercet venstre brystvorte for 4 år siden, og tok den ut for 1 år siden. Jeg synes det var en ganske intens smerte, og synes også det var ganske vondt i måneden etterpå. Henger seg fort opp i BH'n o.l. I tillegg husker jeg at min brukte ganske lang tid på å gro, selv om jeg fulgte renseprosessen til punkt og prikke. Har hatt mange piercinger her og der + tatoveringer, men piercing i brystvorten var nok det vondeste jeg har opplevd, hvertfall der og da.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #9 Skrevet 8. juni 2015 Hva er vitsen med å ta piercing en plass der det ikke synes? Da er jo poenget litt borte med å ta piercing synes jeg. Anonymous poster hash: a20a1...fb7
bruker_K Skrevet 8. juni 2015 #10 Skrevet 8. juni 2015 Jeg har hatt i den ene, og syntes ikke det var spesielt vondt. svei litt, men uten om det så var det ikke så gale. Må si at jeg har tatt i navlen, tungen, nesen, øyenbrynet og ørene også.. og brystvorten var en av de letteste.. Så ble det betennelse, og den vokste ut over. måtte bare ta den ut
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #11 Skrevet 8. juni 2015 Tok i den ene for 12 år siden. Smurte på noe bedøvelseskrem så jeg kan ikke huske at det gjorde noe særlig vondt. Tok den ut for 6 år siden. Nippelen ser ikke like fin ut som den andre. På sidene der hullene var så stikker huden ut, så det ser nesten ut som jeg har en mini-nippel på nippelen. Anonymous poster hash: b9e3a...6d2
SRC Skrevet 8. juni 2015 Forfatter #12 Skrevet 8. juni 2015 Hva er vitsen med å ta piercing en plass der det ikke synes? Da er jo poenget litt borte med å ta piercing synes jeg.Anonymous poster hash: a20a1...fb7 Fordi jeg ser den selv og jeg synes det er fint.
karamariell Skrevet 8. juni 2015 #13 Skrevet 8. juni 2015 Var med da venninnen min tok, hun synes det var langt ifra så ille hun trodde det skulle være.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #14 Skrevet 8. juni 2015 Jeg har tatt to ganger, en gang med bedøvelse og en gang uten. UNNGÅ bedøvelsen, den sprøyta er faan i meg myye vondere enn det ta piercingen! Så for all del, ta uten bedøvelse. Må også legge til at jeg har tatt ut begge, evar kult, men ikke praktisk i det heletatt. Så du må gjerne unngå å ta det. De henger seg fast i alt som er, klær, håndkler, og når du sover å henger fast dyna i dem når du snur deg i søvne, AU!!! Anonymous poster hash: bfdfc...aa0
Apocalypse Skrevet 9. juni 2015 #15 Skrevet 9. juni 2015 Jeg tok i begge for tre år siden. Det var vondt, men jeg synes både nese og ørebrusk var vondere. De bruker langt tid på å gro, så viktig å være nøye med rensing i flere måneder etterpå. Jeg har aldri hatt noen problemer med dem, da jeg hadde stenger hang de seg av og til fast i klær hvis jeg var uforsiktig, men nå har jeg ringer og synes det er mer praktisk. Jeg er kjempefornøyd, hvis du har lyst anbefaler jeg det! Det er verdt kortvarig smerte og litt styr med rensing.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå