Gå til innhold

Parkering ved Kolsås stasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet noen hvordan mulighetene for bilparkering er ved Kolsås stasjon? Jeg reiser mellom Sandvika og Smestad 7-8 ganger i året, kjører vanligvis bil. Men nå meldes det jo om tidenes køkaos på grunn av stengt tunell, og jeg har ikke tid til å bruke mange timer på denne avstanden.

Smestad stasjon ligger like ved der jeg skal, så jeg tenkte jeg kunne kjøre til Kolsås og ta t-banen derfra. Men da er jeg jo avhengig av å kunne parkere bilen.

Alternativet er tog til Nathionalteatret og t-bane derfra, men jeg tror det vil ta lengre tid?



Anonymous poster hash: d0dca...573
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er i alle fall en stor pendlerparkering mellom Kolsåssenteret og stasjonen, men hvor fort den blir full på morgenen vet jeg ikke.

Mulig det ikke tar så veldig mye lenger tid med tog og bane, men det er ofte mye mennesker der i rushet.



Anonymous poster hash: b9f34...088
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkeringen ved Kolsås fylles relativt raskt opp. Nå er det jo enkel mulighet å ta buss fra sandvika (151 og 753) som stopper så og si rett på tbane-linjen.

Ellers har du parkering ved Kolsåssenteret, hvor populært det er å stå der i mange timer er en annen sak. Det er også en grusplass ved senteret man eventuelt kunne ha benyttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke kjøre til Gjønnes? Der er det vel enklere med parkering etter at de åpnet t-banen videre, først til Avløs (også stor P-plass for pendlere) og så videre til Kolsås. Ville definitivt satset på Gjønnes, evt kjørt videre til Avløs hvis fullt (eller motsatt).



Anonymous poster hash: bd3fa...3af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...