Gå til innhold

Hvor ofte spiser du snop?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så veldig glad i godteri, og må ha det flere ganger i uken. Skulle ønske det var annerledes for jeg vil så gjerne ned noen kg. Og en ting til, blir du litt fysisk dårlig etter å ha spist mye snop (vondt i magen, sår i halsen osv)

Anonymous poster hash: af463...0e5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser nesten aldri godteri lengre. Det er lettere for meg å holde meg helt unna istedet for å spise litt. Etter noen uker uten mistet jeg helt sukkersuget. Tar av og til et kakestykke ol når jeg får det servert, men slike ting smaker altfor søtt for meg nå.

Anonymous poster hash: a1dc4...232
  • Liker 3
Skrevet

spiser når jeg har lyst på det kan være hver dag i 1 mnd og så ikkeno i 3 mnd.. osv.

Skrevet

Ca. En gang i uka

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Annenhver helg (spiser ikke da barnet er hos faren sin).

Blir litt uggen og kvalm av smågodt.

Anonymous poster hash: 199aa...e30
Gjest Godjente
Skrevet

1-2 ganger måneden, av og til hver helg, men som oftes hver annen eller en gang i måneden

Skrevet

Spiste det nesten hver dag, i og med at jeg jobber i kiosk, så da ble det litt i pausen :P men nå er jeg flink, og har ikke spist noe på omtrent 2 uker, og slik skal det fortsette :)

Skrevet

Før kunne jeg spise godteri, potetgull og brus hver dag. Nå har jeg så og si holdt meg unna det i snart 2 måneder. Suget har forsvunnet helt. Før følte jeg meg ofte uggen, og hadde veldig lite energi. Nå føler jeg meg mye bedre!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Før kunne jeg spise godteri, potetgull og brus hver dag. Nå har jeg så og si holdt meg unna det i snart 2 måneder. Suget har forsvunnet helt. Før følte jeg meg ofte uggen, og hadde veldig lite energi. Nå føler jeg meg mye bedre!!

Har du gått ned i vekt?

Anonymous poster hash: 3750f...4bf

Skrevet

Har du gått ned i vekt?

Anonymous poster hash: 3750f...4bf

Ja, jeg har snart gått ned 10 kg. Men her var det mye å ta fra for å si det mildt...

• Liker 2
Gjest Gjest_Clarity
Skrevet

Hver helg + av og til i ukedagene hvis jeg har noe liggende. Prøver derfor å aldri ha noe liggende, fordi jeg blir alt for lett fristet :laugh: Er skikkelig godtemoms!

• Liker 3
Skrevet

Jeg pleide å spise det veldig ofte. Det var som en avhengighet! Nå har jeg heldigvis avvent meg det, og blir ikke lenger fristet av godterihyllene når jeg handler i butikken. Jeg måtte rett og slett avvenne meg søtsuget som en slags rusmisbruker! Nå skjønner jeg ikke hvordan jeg orket å spise så mye sukker, og føler meg så mye bedre!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spiser godteri omtrent hver dag, kanskje 1-2 dager i mnd jeg ikke spiser.

Anonymous poster hash: 94f82...5a8
Gjest Beena
Skrevet

Når jeg slet med bulimi kjøpte jeg alltid søtsaker på butikken, spesielt is, nå som jeg har lagt den delen av livet mitt bak meg så spiser jeg veldig lite søtsaker.. Blir fort kvalm av sukker merker jeg, frister liksom ikke.

Spiser vel kanskje 1-2 ganger i måneden, og på spesielle anledninger bursdager/kino/høytider osv.

Liker mye mer å kose meg med god mat! :)

Skrevet

Spiser godteri 1 gang i uka :) Må ha en dag i uka som jeg skeier ut, hvis ikke synes jeg det blir veldig vanskelig å holde seg unna i ukedagene. Jeg får vondt i magen hvis jeg spiser for mye, ja.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser nesten aldri godteri lengre. Det er lettere for meg å holde meg helt unna istedet for å spise litt. Etter noen uker uten mistet jeg helt sukkersuget. Tar av og til et kakestykke ol når jeg får det servert, men slike ting smaker altfor søtt for meg nå.

Anonymous poster hash: a1dc4...232

Samme her! Men jeg er sånn som enten må velge å spise alt eller ingenting. Hvis jeg først begynner å spise litt hver dag så MÅ jeg ha det hver dag, blir hvertfall veldig vanskelig å la være. Er veldig irriterende og sukker er faktisk avhengighetsskapende på lik linje med enkelte stoffer... Men er alltid når jeg er på besøk hos venninnner og de skal på butikken, så "tvinger" de meg til å kjøpe godteri også kommer jeg på "sukkervogna" igjen.

Anonymous poster hash: 21f11...723

AnonymBruker
Skrevet

I dag har jeg spist 4 biter smågodt. I går spiste jeg et stykke pai. Lørdag spiste jeg en rute firkløver.

Anonymous poster hash: 3ee96...e01

AnonymBruker
Skrevet

Spiste det nesten hver dag, i og med at jeg jobber i kiosk, så da ble det litt i pausen :P men nå er jeg flink, og har ikke spist noe på omtrent 2 uker, og slik skal det fortsette :)

TS her. Så flink du er da... Har lyst til å bli kvitt det suget jeg også. Tror faktisk man kan gå ned mange kg på bare å kutte ut det snopet ja.

Anonymous poster hash: af463...0e5

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst på godteri hver dag :( Prøver å spise kun 1 dag i uka, men blir ofte mer. Har feks veldig lyst på smågodt nå :( Og sjokolaaade

Anonymous poster hash: 67df4...fd0
Skrevet

Hver lørdag + en bitteliten sjokolade hver torsdag kveld. Orker ikke så mye om gangen mer heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...