AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Jeg er så veldig glad i godteri, og må ha det flere ganger i uken. Skulle ønske det var annerledes for jeg vil så gjerne ned noen kg. Og en ting til, blir du litt fysisk dårlig etter å ha spist mye snop (vondt i magen, sår i halsen osv) Anonymous poster hash: af463...0e5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Jeg spiser nesten aldri godteri lengre. Det er lettere for meg å holde meg helt unna istedet for å spise litt. Etter noen uker uten mistet jeg helt sukkersuget. Tar av og til et kakestykke ol når jeg får det servert, men slike ting smaker altfor søtt for meg nå. Anonymous poster hash: a1dc4...232 3
makkapakka Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 spiser når jeg har lyst på det kan være hver dag i 1 mnd og så ikkeno i 3 mnd.. osv.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Annenhver helg (spiser ikke da barnet er hos faren sin). Blir litt uggen og kvalm av smågodt. Anonymous poster hash: 199aa...e30
Gjest Godjente Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 1-2 ganger måneden, av og til hver helg, men som oftes hver annen eller en gang i måneden
ohdeergod Skrevet 1. juni 2015 #7 Skrevet 1. juni 2015 Spiste det nesten hver dag, i og med at jeg jobber i kiosk, så da ble det litt i pausen men nå er jeg flink, og har ikke spist noe på omtrent 2 uker, og slik skal det fortsette
Vivianna Skrevet 1. juni 2015 #8 Skrevet 1. juni 2015 Før kunne jeg spise godteri, potetgull og brus hver dag. Nå har jeg så og si holdt meg unna det i snart 2 måneder. Suget har forsvunnet helt. Før følte jeg meg ofte uggen, og hadde veldig lite energi. Nå føler jeg meg mye bedre!! 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #9 Skrevet 1. juni 2015 Før kunne jeg spise godteri, potetgull og brus hver dag. Nå har jeg så og si holdt meg unna det i snart 2 måneder. Suget har forsvunnet helt. Før følte jeg meg ofte uggen, og hadde veldig lite energi. Nå føler jeg meg mye bedre!! Har du gått ned i vekt? Anonymous poster hash: 3750f...4bf
Vivianna Skrevet 1. juni 2015 #10 Skrevet 1. juni 2015 Har du gått ned i vekt? Anonymous poster hash: 3750f...4bf Ja, jeg har snart gått ned 10 kg. Men her var det mye å ta fra for å si det mildt... 2
Gjest Gjest_Clarity Skrevet 1. juni 2015 #11 Skrevet 1. juni 2015 Hver helg + av og til i ukedagene hvis jeg har noe liggende. Prøver derfor å aldri ha noe liggende, fordi jeg blir alt for lett fristet Er skikkelig godtemoms! 3
frøkna Skrevet 1. juni 2015 #12 Skrevet 1. juni 2015 Jeg pleide å spise det veldig ofte. Det var som en avhengighet! Nå har jeg heldigvis avvent meg det, og blir ikke lenger fristet av godterihyllene når jeg handler i butikken. Jeg måtte rett og slett avvenne meg søtsuget som en slags rusmisbruker! Nå skjønner jeg ikke hvordan jeg orket å spise så mye sukker, og føler meg så mye bedre! 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #13 Skrevet 1. juni 2015 Spiser godteri omtrent hver dag, kanskje 1-2 dager i mnd jeg ikke spiser. Anonymous poster hash: 94f82...5a8
Gjest Beena Skrevet 1. juni 2015 #14 Skrevet 1. juni 2015 Når jeg slet med bulimi kjøpte jeg alltid søtsaker på butikken, spesielt is, nå som jeg har lagt den delen av livet mitt bak meg så spiser jeg veldig lite søtsaker.. Blir fort kvalm av sukker merker jeg, frister liksom ikke. Spiser vel kanskje 1-2 ganger i måneden, og på spesielle anledninger bursdager/kino/høytider osv. Liker mye mer å kose meg med god mat!
Marigold Skrevet 1. juni 2015 #15 Skrevet 1. juni 2015 Spiser godteri 1 gang i uka Må ha en dag i uka som jeg skeier ut, hvis ikke synes jeg det blir veldig vanskelig å holde seg unna i ukedagene. Jeg får vondt i magen hvis jeg spiser for mye, ja.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #16 Skrevet 1. juni 2015 Jeg spiser nesten aldri godteri lengre. Det er lettere for meg å holde meg helt unna istedet for å spise litt. Etter noen uker uten mistet jeg helt sukkersuget. Tar av og til et kakestykke ol når jeg får det servert, men slike ting smaker altfor søtt for meg nå. Anonymous poster hash: a1dc4...232 Samme her! Men jeg er sånn som enten må velge å spise alt eller ingenting. Hvis jeg først begynner å spise litt hver dag så MÅ jeg ha det hver dag, blir hvertfall veldig vanskelig å la være. Er veldig irriterende og sukker er faktisk avhengighetsskapende på lik linje med enkelte stoffer... Men er alltid når jeg er på besøk hos venninnner og de skal på butikken, så "tvinger" de meg til å kjøpe godteri også kommer jeg på "sukkervogna" igjen. Anonymous poster hash: 21f11...723
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #17 Skrevet 1. juni 2015 I dag har jeg spist 4 biter smågodt. I går spiste jeg et stykke pai. Lørdag spiste jeg en rute firkløver. Anonymous poster hash: 3ee96...e01
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #18 Skrevet 1. juni 2015 Spiste det nesten hver dag, i og med at jeg jobber i kiosk, så da ble det litt i pausen men nå er jeg flink, og har ikke spist noe på omtrent 2 uker, og slik skal det fortsette TS her. Så flink du er da... Har lyst til å bli kvitt det suget jeg også. Tror faktisk man kan gå ned mange kg på bare å kutte ut det snopet ja. Anonymous poster hash: af463...0e5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #19 Skrevet 1. juni 2015 Har lyst på godteri hver dag Prøver å spise kun 1 dag i uka, men blir ofte mer. Har feks veldig lyst på smågodt nå Og sjokolaaade Anonymous poster hash: 67df4...fd0
IreneUtålmodig Skrevet 1. juni 2015 #20 Skrevet 1. juni 2015 Hver lørdag + en bitteliten sjokolade hver torsdag kveld. Orker ikke så mye om gangen mer heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå