Gå til innhold

Tatt for mye paracet/ibux?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har hatt tannverk de siste dagene, og har tatt masse paracet og ibuc for å dempe smerten. Det har ikke hjulpet veldig mye. Men jeg har fortsatt å hive innpå med smertestillende. I natt våknet jeg plutselig av ekstremt vondt i magen. Det gjør så vondt og jeg begynner å bli redd. Har jeg tatt for mye smertestillende? Hva kan jeg gjøre?

Anonymous poster hash: fec33...d02
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ibux kan være hardt for magen. Kontakt legen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har hatt tannverk de siste dagene, og har tatt masse paracet og ibuc for å dempe smerten. Det har ikke hjulpet veldig mye. Men jeg har fortsatt å hive innpå med smertestillende. I natt våknet jeg plutselig av ekstremt vondt i magen. Det gjør så vondt og jeg begynner å bli redd. Har jeg tatt for mye smertestillende? Hva kan jeg gjøre? Anonymous poster hash: [acronym="Full hash:

fec332c2a048ee64118d51a8da2f6d02"] fec33...d02

KOM DEG TIL LEGE/LEGEVAKT MED EN GANG.

Du blir og rapportert.

Anonymous poster hash: 27991...053

AnonymBruker
Skrevet

Du blir og rapportert.

Hvorfor rapporterer du? :P

Anonymous poster hash: e8c08...c31

AnonymBruker
Skrevet

Herre min hatt....

Anonymous poster hash: 7c2f0...ace

AnonymBruker
Skrevet

Ibux kan være hardt for magen. Kontakt legen.

Paracet er verre. Overdose (som ikke er så ekstremt mye) kan være dødelig. Kom deg til legen, for sikkerhets skyld. Paracet får du motgift for på sykehuset dersom du trenger det.

Anonymous poster hash: 73d8a...508

Gjest Caress
Skrevet

Med mindre det er helt absurde mengder det er snakk om tror jeg det skal gå helt fint, men ring legen og forhør deg dersom det ikke går over etter litt, eller om du bekymrer deg veldig. ^^

Og roan med smertestillende fremover, det er ikke bra å ta for mye av :P

Skrevet

Kjære Ts

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen

Yvonne (mod)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...