AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Var selv hos Dr. Stefan Emmes ca. 1 år siden. Før operasjon hadde jeg veldig høye krav og store forventninger, samtidig var jeg veldig trist før operasjon pga. de høye kravene jeg hadde, fordi jeg så aldri for meg at jeg ville få et slikt resultat jeg ønsket pga. jeg har sett tusenvis av før og etterbilder, også av de aller flinkeste, men av alle resultatene jeg har sett har det kun vært 1-2 jeg faktisk har blitt imponert over. Jeg kjente 2 fra før av som hadde vært der. Ei som hadde inngrep i nesen, og ei som hadde i underlivet. De begge kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg tok også kontakt med flere som hadde vært der gjennom div. blogger og andre steder. Alle jeg pratet med var virkelig fornøyde, de som hadde gått igjennom det inngrepet jeg skulle være gjennom sa de hadde ikke den minste ting å klage over og var superfornøyd. Servicen der kunne ikke vært bedre. De var så greie å hjelpsomme de som jobbet der, og resultatet mitt kunne ikke blitt bedre. Så selv har jeg ikke den minste ting å klage over da jeg var der. Jeg har hørt han er utrolig flink når det kommer til inngrep i nesen, at det er noe han er aller best på. Jeg tenker på å dra tilbake dit neste år for å fikse på den. Er det andre som har hatt neseplastikk hos han? Hvordan ble resultatet? Jeg selv lå under lokalbedøvelse og kunne aldri i verden ha tenkt meg det da de tar nesen fordi de opererer rett nedom øynene og tenker det må være ekkelt? Anonymous poster hash: ea797...3bb
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 Ikke vært hos han, men hørt utrolig mye bra. Vurderer å kontakte han selv. Send gjerne på meg en melding, er interessert å høre mere om han:) Anonymous poster hash: ea797...3bb
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Var selv hos Dr. Stefan Emmes ca. 1 år siden. Før operasjon hadde jeg veldig høye krav og store forventninger, samtidig var jeg veldig trist før operasjon pga. de høye kravene jeg hadde, fordi jeg så aldri for meg at jeg ville få et slikt resultat jeg ønsket pga. jeg har sett tusenvis av før og etterbilder, også av de aller flinkeste, men av alle resultatene jeg har sett har det kun vært 1-2 jeg faktisk har blitt imponert over. (...) Anonymous poster hash: ea797...3bb Ikke vært hos han, men hørt utrolig mye bra. Vurderer å kontakte han selv. Send gjerne på meg en melding, er interessert å høre mere om han:) Anonymous poster hash: ea797...3bb Ehh... Anonymous poster hash: b7745...118 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Ehh... Anonymous poster hash: b7745...118 Haha! Anonymous poster hash: 7a66f...f2b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå