Gå til innhold

Positive & negative erfaringer med Fluoxetine?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har erfaring med Fluoxetine: Hvilke erfaringer har dere?

Fortell gjerne hva som var grunnen til at dere begynte på det og om det hjelper på problemet.

Anonymous poster hash: 9dc9e...f29
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan begynne med å skrive opp det som er positiv for meg:

Positivt:

*hjelper depresjonen, men IKKE 100% (jeg vil si kanskje den hjelper 70%)

*hjelper på OCD tror jeg (men jeg har uansett ikke så mye ocd nå uansett så litt vanskelig å si...)

Negativt:

*bivirkninger som tretthet ganske ofte, jeg har gått på den i 1-2 måneder nå, men er fortsatt trøtt, og må ofte legge meg nedpå utpå dagen.

*I begynnelsen var det mye uvirkelighetsfølelse-bivirkninger..

*Hjelper IKKE sosiale angsten

Anonymous poster hash: c7b20...f4b
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har positive erfaringer med den, fikk den pga angst og depresjon. Er ikke helt frisk, men har det bedre. Har ikke gått opp i vekt av de, vektøkning er heller ikke en bivirkning på disse tablettene.

Anonymous poster hash: f9a71...227
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har positive erfaringer med den, fikk den pga angst og depresjon. Er ikke helt frisk, men har det bedre. Har ikke gått opp i vekt av de, vektøkning er heller ikke en bivirkning på disse tablettene.

Anonymous poster hash: f9a71...227

Så du synes det virker på angsten? er det sosial angst du har? hvor mange mg tar du? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skikkelig dårlig erfaring med dem. Jeg fikk selvmordstanker, begynnte med selvskading og fikk kraftig angst av dem. Jeg har også prøvd å ta livet mitt når jeg har gått på dem tidligere, uten at jeg kan si at det var pillene som gjor meg verre den gang.

Selvmordstankene og lysten til selvskading forsvant når jeg sluttet med dem, angsten henger enda igjen.

Jeg begynnte med dem pga depresjon.

Gikk over til Cipralex som er en del mildere. Har ikke gått på de så lenge enda, men tror jeg begynner å merke virkning i positiv forstand av dem nå.

Anonymous poster hash: a1b3d...ffe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skikkelig dårlig erfaring med dem. Jeg fikk selvmordstanker, begynnte med selvskading og fikk kraftig angst av dem. Jeg har også prøvd å ta livet mitt når jeg har gått på dem tidligere, uten at jeg kan si at det var pillene som gjor meg verre den gang.

Selvmordstankene og lysten til selvskading forsvant når jeg sluttet med dem, angsten henger enda igjen.

Jeg begynnte med dem pga depresjon.

Gikk over til Cipralex som er en del mildere. Har ikke gått på de så lenge enda, men tror jeg begynner å merke virkning i positiv forstand av dem nå.

Anonymous poster hash: a1b3d...ffe

Virker cipralex bra mot angsten da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...