Gå til innhold

Hva er drømme forplayet ditt ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner : hva er drømme forplayet ditt ? Hva vil du at mannen skal gjøre for at du blir ikke bare våt, men også skikkelig kåt sånn at du bare MÅ ha sex ?

Menn: samme spm?

Menn: hva gjør du når du virkelig skal tenne kvinnen din og tease henne? Hvor mye tid er du villig til og bruke før selve sexen ?

Anonymous poster hash: f01d3...7f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner : hva er drømme forplayet ditt ? Hva vil du at mannen skal gjøre for at du blir ikke bare våt, men også skikkelig kåt sånn at du bare MÅ ha sex ?

Menn: samme spm?

Menn: hva gjør du når du virkelig skal tenne kvinnen din og tease henne? Hvor mye tid er du villig til og bruke før selve sexen ?

Dytter

Skrevet

Det begynner mange timer i forveien, med sexting hvor han forteller meg akkurat hva han skal gjøre med meg senere og skitne bilder gjennom dagen. Når jeg kommer hjem/til han, så er det rett av med klærne og inn på soverommet hvor han bruker evig lenge på å tease meg og å nesten få meg til å komme. :wow:

Tror mange undervurderer viktigheten av å bygge stemningen og teasing!

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg kan gjerne bruke timer på forspill....Jeg syntes nesten det er den beste delen av sexen.

Er ekstra spennede, som mijaa sier her, å erte og tenne henne opp godt i forkant. Er avhengig av kos merker jeg....

DAMN IT! Ikke bra å tenke på dette her :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...