AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Kvinner : hva er drømme forplayet ditt ? Hva vil du at mannen skal gjøre for at du blir ikke bare våt, men også skikkelig kåt sånn at du bare MÅ ha sex ? Menn: samme spm? Menn: hva gjør du når du virkelig skal tenne kvinnen din og tease henne? Hvor mye tid er du villig til og bruke før selve sexen ?Anonymous poster hash: f01d3...7f3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Kvinner : hva er drømme forplayet ditt ? Hva vil du at mannen skal gjøre for at du blir ikke bare våt, men også skikkelig kåt sånn at du bare MÅ ha sex ? Menn: samme spm? Menn: hva gjør du når du virkelig skal tenne kvinnen din og tease henne? Hvor mye tid er du villig til og bruke før selve sexen ?Anonymous poster hash: f01d3...7f3 Dytter Anonymous poster hash: f01d3...7f3
mijaa Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Det begynner mange timer i forveien, med sexting hvor han forteller meg akkurat hva han skal gjøre med meg senere og skitne bilder gjennom dagen. Når jeg kommer hjem/til han, så er det rett av med klærne og inn på soverommet hvor han bruker evig lenge på å tease meg og å nesten få meg til å komme. Tror mange undervurderer viktigheten av å bygge stemningen og teasing!
Gjest HarryDotter Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Jeg kan gjerne bruke timer på forspill....Jeg syntes nesten det er den beste delen av sexen. Er ekstra spennede, som mijaa sier her, å erte og tenne henne opp godt i forkant. Er avhengig av kos merker jeg.... DAMN IT! Ikke bra å tenke på dette her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå